דף הבית » תרופות סבתא » בצל – 5 התרופות של סבתא הגדולה לרגיעה
ddadc  ddaadaddaddaa dadc daddaad dddddcd dcdadddad

בצל – 5 התרופות של סבתא הגדולה לרגיעה

בצל: תרופה עוצמתית להרפיה

במשך מאות שנים הבצל היה מצרך התזונה האנושית, המשמשת להוספת טעם, תזונה ותכונות רפואיות לארוחות.בנוסף לשימושים הקולינריים שלה, בצל שימשו ברפואה המסורתית כתרופה למגוון מחלות כולל נדודי שינה ומתח שרירים.סבתות העבירו תרופות לבית להרפיה, כמו שימוש בעופות בצל כדי להפחית את הלחץ והמתח, וכעזר לשנת לילה מנוחה.במאמר זה נחקור חמש תרופות של סבתא הגדולה להרפיה באמצעות בצל.

עופות בצל

אחד התרופות הביתי הפופולריות ביותר להרפיה הוא עקרון בצל.התרופה הפשוטה הזו כוללת חימום בצל אחד או שניים עד שהם רכים, ואז עוטפים אותם במטלית נקייה ומריחה על החזה או הבטן.חום הבצל עוזר להרפות את השרירים, ולתרכובות הגופרית בבצל יש השפעה הרגעה.חשוב להבטיח שהפולטיצה לא תהיה חמה מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי.

טיפ ייחודי

לקבלת אפקט מרענן במיוחד, תוכלו להוסיף כמה טיפות של שמן לבנדר לעוף הבצל לפני המריחה.זה יעזור להגדיל את ההשפעות המרגיעות של העוף.

תה בצל ודבש

תרופה מסורתית נוספת להרפיה היא תה בצל ותה דבש.להכנת התה הזה, פשוט לקלף ולפרוס בצל אחד ולהוסיף אותו לסיר מים רותחים.תן לזה להתבשל במשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים כף דבש.שתו את התה הזה לפחות שעה לפני השינה לשם אפקט מרגיע.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית נוספת להרפיה.כדי לעשות זאת, פשוט תגרש בצל אחד וסנן את המיץ דרך מסננת משובחת.שתו את מיץ הבצל פעם ביום, אחרי הארוחות.למיץ השפעה מרגיעה ויכול לעזור להפחית את מתח השרירים.

דחיסת בצל

דחיסת בצל היא תרופה עתיקה לרגיעה.כדי לעשות זאת, קח בצל אחד או שניים והכריד אותם לקערה.הוסף מספיק מים קרים לכיסוי הבצלים ולתת להם להשרות למשך 15 דקות.משרים מטלית נקייה בתערובת ומרחים על החזה או לבטן למשך 15 דקות.דחיסה זו יכולה לעזור להפחית את מתח השרירים ולחץ.

אמבטיות בצל

אמבטיות בצל הן דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.כדי להכין אמבטיית בצל, מגרדים בצל אחד או שניים לסיר מים רותחים.תן לזה להתבשל למשך 10 דקות, ואז מסננים את התערובת והוסיפו אותה למי האמבט.משרים באמבטיה לפחות 20 דקות לקבלת אפקט מרגיע.

על ידי שימוש בכל אחת מהתרופות של סבתא הגדולה הזו להרפיה, אתה יכול בקלות להפחית לחץ ומתח וליהנות משנת לילה רגועה.בצל הם תרופה עוצמתית להרפיה, והם קלים לשימוש וזולים.נסה את כל הסעדים האלה היום ולראות את ההבדל שהם יכולים לעשות.

חלק 2: בצל – 5 הסעדים של סבתא הגדולה להקלה על לחץ

בצל הוא צמח שקשור זה מכבר לריפוי והרפיה.במאמר זה נחקור חמישה מהתרופות הטובות ביותר להקלה במתח שהועברו דרך דורות של סבתות.החל מתה צמחים וטיפולים אקטואליים ועד ארומתרפיה ואפילו חיבוק פשוט, ניתן להשתמש בצל כדי לעזור לך להירגע ולמצוא שלווה פנימית.

תה צמחים

תה צמחי מרפא העשוי מבצל יכול להועיל להרפיה.בצל מכיל מגוון של מינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית לחץ, לשפר את מצב הרוח ולקדם שינה טובה יותר.להכנת תה מרגיע, תלול כפית אחת של בצל קצוץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.להתאמץ וליהנות.

טיפולים אקטואליים

ניתן להשתמש בצל באופן אקטואלי כדי להקל על הלחץ.פשוט מרחו כמות קטנה של בצל כתוש על המקדשים, המצח והגב של הצוואר.השמנים האתריים של הבצל יפעלו להפחתת הדלקת ולקידום הרפיה.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.להכנת שמן מרגיע עם בצל, מערבבים יחד כף זית אחתE שמן עם כפית אחת של בצל קצוץ דק.מניחים את התערובת בצנצנת קטנה ומניחים לה תלול למשך שעה לפחות.מסננים את השמן ומורחים אותו על מפרקי כף היד, המקדשים והגב של הצוואר.

חיבוקים

לפעמים, התרופה הטובה ביותר להקלה במתח היא חיבוק.חיבוק ממישהו שאכפת לך ממנו יכול לעזור להפחית את הלחץ ולקדם רגיעה.חיבוק יכול גם לעזור להפחית את רגשות הבדידות והבידוד.

מדיטציה

מדיטציה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.כדי לתרגל מדיטציה מבוססת בצל, התחל בישיבה במצב נוח.עצום את העיניים וקח כמה נשימות איטיות ועמוקות.דמיינו את עצמכם מוקפים בשדה בצל, והרגישו את האנרגיה המרגיעה שלהם מקרינה בגופכם.

מסקנה

בצל הוא צמח רב עוצמה ששימש במשך דורות לקידום הרפיה ולהפחתת לחץ.החל בתה צמחים וטיפולים אקטואליים ועד ארומתרפיה וחיבוקים, ניתן להשתמש בצל כדי ליצור חוויה מרגיעה ולמצוא שלווה פנימית.עם חמש הסעדים של הסבתא הגדולה הללו, תוכלו למצוא את הרגיעה הדרושה לכם בכדי לנהל חיים נטולי לחץ.

שאלות נפוצות

ש: מהם היתרונות של שימוש בצל להרפיה?

A: בצל מכיל מגוון מינרלים, ויטמינים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את מצב הרוח ולקדם שינה טובה יותר.ניתן להשתמש בו גם באופן אקטואלי להפחתת הדלקת ולקידום הרפיה, וניתן להשתמש בשמנים האתריים שלו בארומתרפיה כדי להפחית את הלחץ.לבסוף, חיבוק ממישהו שאכפת לך ממנו יכול לעזור להפחית את הלחץ ולקדם רגיעה.

ש: כיצד אוכל להשתמש בצל לארומתרפיה?

א: להכין שמן מרגיע בצל, מערבבים יחד כף שמן זית אחד עם כפית בצל קצוץ דק.מניחים את התערובת בצנצנת קטנה ומניחים לה תלול למשך שעה לפחות.מסננים את השמן ומורחים אותו על מפרקי כף היד, המקדשים והגב של הצוואר.

מסקנה

בצל הוא צמח רב -תכליתי להפליא שניתן להשתמש בו במגוון דרכים לקידום הרפיה ולהפחתת לחץ.החל מתה צמחים וטיפולים אקטואליים ועד ארומתרפיה וחיבוקים, ניתן להשתמש בצל כדי ליצור חוויה מרגיעה ומרגיעה.עם חמש הסעדים של הסבתא הגדולה הללו, תוכלו למצוא את הרגיעה הדרושה לכם בכדי לנהל חיים נטולי לחץ.למידע נוסף על כוח הריפוי של הבצל, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן