דף הבית » תרופות סבתא » בעיות מערכת עיכול – 15 תרופות של סבתא קדומה מהמטבח
ddadddaa dedadadbdaa daddbddc  daadaddaddaa dadc daddaad daddde

בעיות מערכת עיכול – 15 תרופות של סבתא קדומה מהמטבח

טיפול במערכת העיכול שלך: 15 תרופות של סבתא עתיקה מהמטבח
מערכת העיכול שלך היא רשת מורכבת ועדינה של איברים ובלוטות האחראים לפירוק האוכל שאתה אוכל והפיכתו לאנרגיה ולחומרים מזינים שגופך יכול להשתמש.לרוע המזל, לפעמים זה יכול להיות נתון לבעיות כמו קלקול קיבה, נפיחות, עצירות ובעיות עיכול אחרות.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שיעזרו להרגיע את הנושאים הללו שהועברו מדורות של סבתות.

במאמר זה נחקור 15 תרופות מהמטבח שיכולות לעזור להקל על בעיות מערכת עיכול נפוצות.אנו נספק טיפ מועיל שיעזור לך להפיק את המרב מהתרופות הללו.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא שורש טעים שניתן להשתמש בו במנות מתוקות ומלוחות כאחד.זו גם תרופה עוצמתית לבעיות עיכול.הוכח כי התרכובות הפעילות בג’ינג’ר מפחיתות את הבחילות והקאות, כמו גם להקל על הגז והנפיחות.כדי להפיק את המרב מהג’ינג’ר, תוכלו להוסיף אותו למנות המועדפות עליכם או להכין תה פשוט על ידי תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים רותחים למשך 10 דקות.

קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו טעם עדין ומרגיע וניתן למצוא אותם בתה רבים.הוכח כי קמומיל יעיל בהקלה על עיכול והפחתת הדלקת בדרכי העיכול.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כמה כפיות פרחי קמומיל מיובשים במים רותחים למשך כעשר דקות.

טיפ מועיל

כאשר משתמשים בצמחי מרפא ותבלינים לטיפול בבעיות עיכול, חשוב לזכור שחלקם יכולים להיות חזקים יותר מאחרים.התחל במינונים קטנים והגדיל בהדרגה את הסכום במידת הצורך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית למגוון מצבים בריאותיים, כולל בעיות עיכול.ההערכה היא כי היא מסייעת בוויסות חומציות הקיבה ועוזרת לפרק מזון בצורה יעילה יותר.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לבעיות עיכול, ערבבו 1-2 כפות חומץ סיידר תפוחים בכוס מים ושתו אותו לפני הארוחות.

שום

שום הוא עשב ריח חזק שיש לו מגוון תכונות רפואיות.זה שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבעיות עיכול כמו קלקול קיבה, בחילה וגז.כדי להפיק את המרב מהשום, תוכלו להוסיף אותו למנות האהובות עליכם או להכין תה שום פשוט על ידי תלול כמה שיני שום כתוש במים רותחים למשך 10 דקות.

אלוורה

אלוורה הוא צמח עם מגוון תכונות רפואיות.הוא שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבעיות עיכול כמו עצירות, שלשול וריפלוקס חומצי.כדי להשתמש באלוורה לבעיות עיכול, מערבבים 2 כפות מיץ אלוורה עם 8 גרם מים ושתו אותו לפני הארוחות.

קינמון

קינמון הוא תבלין ארומטי המשמש זה מכבר לתכונותיו הרפואיות.הוכח כי הוא מסייע בהפחתת הדלקת בדרכי העיכול ומסייע בהקלה על גזים ונפיחות.כדי להפיק את המרב מהקינמון, תוכלו להוסיף כמה כפיות למנות המועדפות עליכם או להכין תה פשוט על ידי תיל כמה מקלות במים רותחים למשך 10 דקות.

שומר

שומר הוא עשב ריחני שיש לו טעם עדין ודמוי אניס.זה שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע סוגיות עיכול כמו נפיחות, קלקול קיבה וגז.כדי להפיק את המרב מהשומר, תוכלו להוסיף אותו למנות המועדפות עליכם או להכין תה פשוט על ידי תיל כמה כפיות זרעי שומר במים רותחים למשך 10 דקות.

זרעי קרום

זרעי קרום, הידועים גם בשם Ajwain, הם תבלין פופולרי במטבח ההודי.יש להם טעם מובהק והם מאמינים שהם מועילים לבעיות עיכול כמו נפיחות וגז.כדי להפיק את המרב מזרעי קארום, תוכלו להוסיף כמה כפיות למנות המועדפות עליכם או להכין תה פשוט על ידי תיל כמה כפיות זרעי קרום במים רותחים למשך 10 דקות.

לימון

לימון הוא סיטרפרי ארה”ב עם מגוון תכונות רפואיות.הוא שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול בבעיות עיכול כמו קלקוליות ועצירות.כדי להפיק את המרב מהלימון, אתה יכול להוסיף כמה פרוסות

חומרים מזינים לבריאות העיכול

מערכת העיכול ממלאת תפקיד מרכזי בשמירה על גוף בריא.אכילת דיאטה העשירה בוויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים חיוניים אחרים היא המפתח לסייע במערכת התפקוד של מערכת העיכול כראוי.רבים מאותם מזונות המועילים לשאר הגוף חשובים לא פחות למערכת העיכול, מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית את הדלקת, להגביר את ספיגת החומרים המזינים ולשפר את העיכול.להלן כמה חומרים מזינים חשובים הכוללים בתזונה שלך לבריאות העיכול:

סיבים

סיבים תזונתיים חשובים לבריאות העיכול.זה עוזר לקידום תנועות מעיים רגילות על ידי הוספת בתפזורת לצואה והגדלת משך הזמן שלוקח למזון לעבור דרך דרכי העיכול.אכילת מספיק סיבים יכולה לעזור גם להפחית את הסיכון לעצירות, טחורים ובעיות עיכול אחרות.מזונות העשירים בסיבים כוללים קטניות, דגנים מלאים, ירקות, פירות ואגוזים.

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור לקדם איזון בריא של פלורת הבטן.הם נמצאים במגוון אוכלים מותססים, כמו יוגורט, קפיר וקומבוצ’ה.פרוביוטיקה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת, לשפר את ספיגת החומרים המזינים ולמנוע בעיות עיכול כמו שלשול ותסמונת המעי הרגיז.חשוב לציין כי לא כל הפרוביוטיקה זהים, ועדיף להתייעץ עם ספק שירותי בריאות לפני שתתחיל לקחת תוסף פרוביוטיקה.

15 הסעדים של סבתא העתיקה מהמטבח

בנוסף לדאוג שאתה אוכל תזונה עשירה בתזונה לבריאות העיכול, ישנם הרבה תרופות של סבתא קדומה שיכולות לעזור בשיפור העיכול ולהפחית את הסימפטומים של הפרעות עיכול.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע ביכולתו להפחית את הבחילה, להרגיע בטן מוטרדת ולהפחית דלקת.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה, להתחקק לתה, או לצרוך אותו בצורתו הטרייה.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ידוע ביכולתו לאזן את רמות החומציות של הגוף, להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.ניתן לקחת אותו בצורת קפסולה או לדלל במים ולצרוך אותו כמשקה.
  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את הדלקת והסיוע בעיכול.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה או להוסיף למים.
  • כמון: כמון ידוע ביכולתו לעזור בעיכול ולהפחית את הנפיחות.ניתן לצרוך אותו בצורתו המיובשת או להוסיף למזון.
  • שומר: שומר ידוע ביכולתו להפחית את הנפיחות ולשפר את העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה, להוסיף אותו למזון או להתחקק לתה.
  • שן הארי: שן הארי ידוע ביכולתו לעורר עיכול ולהפחית את הנפיחות.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה, מבשרה לתה, או להילקח בצורת קפסולה.
  • שורש ליקריץ: שורש ליקריץ ידוע ביכולתו להרגיע בטן מוטרדת ולהפחית דלקת.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה, מבשרה לתה, או להילקח בצורת קפסולה.
  • שום: שום ידוע ביכולתו להפחית דלקת ולשפר את העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה, להוסיף למזון או להילקח בצורה קפסולה.
  • קמומיל: קמומיל ידוע ביכולתו להפחית דלקת ולהרגיע בטן מוטרדת.ניתן לחשט אותו לתה או להילקח בצורה קפסולה.
  • כורכום: כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וביכולתו לשפר את העיכול.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה, להוסיף למזון או להילקח בצורה קפסולה.
  • בזיליקום: בזיליקום ידוע ביכולתו להפחית דלקת ולשפר את העיכול.ניתן לצרוך אותובצורתו הטרייה, נוסף לאוכל או מבושל לתה.
  • קינמון: קינמון ידוע ביכולתו לשפר את העיכול ולהפחית את הנפיחות.ניתן לצרוך אותו בצורתו המיובשת, להוסיף למזון או להתבשל לתה.
  • מנטה: מנטה ידועה ביכולתה להרגיע בטן מוטרדת ולהפחית את הנפיחות.ניתן לצרוך אותו בצורתו הטרייה, להוסיף אותו למזון או להתחקק לתה.
  • ציפורן: ציפורן ידועים ביכולתם להפחית דלקת ולשפר את העיכול.ניתן לצרוך אותם בצורתם המיובשת, להוסיף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן