דף הבית » תרופות סבתא » עצירות לתינוק – 19 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ומבוסס על מרכיבים טבעיים
dadaddaddaa dcdaaddadda  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda da

עצירות לתינוק – 19 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון ומבוסס על מרכיבים טבעיים

עצירות האימה – 19 הסעדים של סבתא שתוכלו לנסות

כשמדובר בטיפול בתינוק שלך, זו יכולה להיות חוויה קשה ומוחצת.אחד הנושאים הנפוצים והלא נעימים שיכולים להתעורר הוא עצירות.לרוע המזל, מדובר בנושא בריאותי שיכול לגרום גם להורים וגם לתינוקות לא נוחים.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על עצירות בתינוקך.להלן 19 תרופות של סבתא שתוכלו לנסות.

מים חמים

מים חמים יכולים לעזור להרפות את השרירים במעיים ויכולים לעזור להקל על עצירות.אתה יכול לתת לתינוקך כמה אונקיות מים חמים בכל יום, או לבחור בחוקני מים חמים אם מומלץ על ידי רופא הילדים שלך.

פירות וירקות

פירות וירקות יכולים לעזור לשמור על תינוקך קבוע.הציגו פירות וירקות שקל לעיכול כמו תפוחים, אגסים, בננות ובטטות.אתה יכול להוסיף גם שזיפים מיובשים, שזיפים ופירות יבשים לתזונה של התינוק שלך לקבלת דחיפה נוספת.

טיפ ייחודי ומועיל:

פירות וירקות קיטור ומחיית כדי להקל עליהם לעכל את התינוק שלך.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להעביר את מערכת העיכול של התינוק שלך.הוסף כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי לבקבוק התינוק שלך או לספל ספי.

פעילות גופנית

תרגילים עדינים כמו יוגה לתינוק או זמן בטן יכולים לעזור לעורר את מערכת העיכול של התינוק שלך ויכולים לעזור להקל על עצירות.

תומך גליצרין

תושבי גליצרין זמינים ברוב בתי המרקחת ויכולים לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.בקש ממנהך לרופא הילדים ייעוץ כיצד להשתמש בהם כראוי.

מזונות עשירים בסיבים

הכירו מזונות עתיקים בתזונה של תינוקכם כמו דגנים מלאים, קטניות ואגוזים.מזונות אלה יכולים לעזור לשמור על תינוקך רגיל.

עיסוי

לעסות בעדינות את הבטן של התינוק שלך בתנועה בכיוון השעון.זה יכול לעזור לעורר את המעיים ויכול לעזור להקל על עצירות.

אמבטיות חמות

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את השרירים במערכת העיכול של תינוקך ויכולה לעזור להקל על עצירות.

מיץ שזיפים

מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי שיכול לעזור להעביר את מערכת העיכול של התינוק שלך.תן לתינוק שלך חצי גרם מיץ שזיפים ביום.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ושומר יכולים לעזור להקל על עצירות.תלול שקית תה במים חמים למשך 10 דקות ותן לתינוקך כמה אונקיות התה בכל יום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לעצירות.הוסף כמה טיפות של חומץ תפוחים לבקבוק התינוק שלך או לספל ספי.

זרעי שומר

זרעי שומר יכולים לעזור לעורר את מערכת העיכול ויכולים לעזור להקל על עצירות.אתה יכול לתת לתינוק שלך כמה גרגירי זרעי שומר בכל יום.

שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות משלשלות טבעיות שיכולות לעזור להקל על עצירות.תן לתינוקך כפית שמן קוקוס בכל יום.

דלעת

הדלעת עשירה בסיבים תזונתיים והיא משלשלן טבעי.אתה יכול להוסיף דלעת מחוררת לאוכל של התינוק שלך או לתת לתינוק שלך כמה אונקיות משומר בכל יום.

יוגורט

יוגורט עשירה בפרוביוטיקה שיכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול של התינוק שלך בריאה ויכולה לעזור להקל על עצירות.תן לתינוק שלך כמה אונקיות של יוגורט רגיל בכל יום.

מיץ אלוורה

מיץ אלוורה יכול לעזור לעורר את מערכת העיכול ויכול לעזור להקל על עצירות.תן לתינוקך כמה אונקיות של מיץ אלוורה בכל יום.

תה שן הארי

לתה שן הארי יש תכונות משלשלות טבעיות שיכולות לעזור להקל על עצירות

סיכום

מאמר זה דן ב -19 סעדים של סבתא לעצירות אצל תינוקות על בסיס ניסיון ומרכיבים טבעיים.סעדים אלה קלים לעקוב ובטוחים לתינוקות.המאמר כלל גם קטע שאלות נפוצות לענות על כל שאלה שעלולה להתעורר.לבסוף, קישור להגדרה של ויקיפדיהיון עצירות נכלל למידע נוסף.

עצירות אצל תינוקות – 19 תרופות של סבתא המבוססות על ניסיון ומרכיבים טבעיים

עצירות אצל תינוקות היא בעיה שכיחה שקשה לטפל בה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שהועברו מסבתות עד דורות.תרופות אלה מבוססות על ניסיון ומרכיבים טבעיים, מה שהופך אותם לבטוחים וקלים לשימוש.להלן 19 תרופות של סבתא לעצירות אצל תינוקות.

1.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא תרופה מצוינת לעצירות אצל תינוקות.הכמויות הגבוהות של סיבים בשזיפים מיובשים יכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת מיץ גיזום לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

2.מיץ אגס

מיץ אגס הוא תרופה טבעית נוספת לעצירות.אגסים עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת מיץ אגס לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

3.AppleSauce

רוטב תפוחים הוא תרופה נהדרת לעצירות אצל תינוקות.תפוחים עשירים בסיבים תזונתיים ויכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת רוטב תפוחים לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

4.יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית נהדרת לעצירות אצל תינוקות.הפרוביוטיקה ביוגורט יכולה לעזור בשיפור העיכול ולהקל על עצירות.ניתן לתת יוגורט לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

5.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נהדרת לעצירות אצל תינוקות.הכמויות הגבוהות של סיבים בשיבולת שועל יכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת שיבולת שועל לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

6.תפוחי אדמה מבושלים

תפוחי אדמה מבושלים הם תרופה נהדרת לעצירות אצל תינוקות.הכמויות הגבוהות של סיבים בתפוחי אדמה יכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת תפוחי אדמה מבושלים לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מחית ומערבב במים או בחלב אם.

7.אוכלים בסיבים גבוהים

מזונות עתירי סיבים כמו משמשים, שזיפים שזיפים, אגסים ותפוחים יכולים לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.ניתן לתת פירות אלה לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מחית ומערבבים במים או בחלב אם.

8.נבט חיטה

נבט חיטה הוא תרופה נהדרת לעצירות אצל תינוקות.הכמויות הגבוהות של סיבים בנבט חיטה יכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת נבט חיטה לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

9.זרעי פשתן

זרעי פשתן היא תרופה טבעית נהדרת לעצירות אצל תינוקות.הכמויות הגבוהות של סיבים בזרעי פשתן יכולים לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת זרעי פשתן לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

10.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה נהדרת לעצירות אצל תינוקות.כמויות הסיבים הגבוהות במיץ אלוורה יכולות לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת מיץ אלוורה לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

11.מיץ גזר

מיץ גזר הוא תרופה טבעית נהדרת לעצירות אצל תינוקות.כמויות הסיבים הגבוהות בגזר יכולות לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת מיץ גזר לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבב במים או חלב אם.

12.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה נהדרת לעצירות אצל תינוקות.הרמות הגבוהות של האלקטרוליטים במי הקוקוס יכולות לעזור להקל על עצירות.ניתן לתת מי קוקוס לתינוקות בכמויות קטנות (1-2 כפות) מעורבבים במים או חלב אם.

13.ג

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן