דף הבית » תרופות סבתא » עצירות בתינוקות – 16 תרופות של סבתא רפואית וריפוי
dadaddaddaa ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadaddd

עצירות בתינוקות – 16 תרופות של סבתא רפואית וריפוי

עצירות בתינוקות – 16 תרופות של סבתא רפואית וריפוי
עצירות אצל תינוקות יכולה להיות חוויה מאתגרת ולא נוחה הן לתינוקות והן להורים.אמנם זה נורמלי לחלוטין שלתינוק יש תנועות מעיים נדירות, אך עצירות אצל תינוקות יכולה להתרחש אם הצואה הופכת לקשה וקשה לעבור.להלן 16 תרופות של סבתא רפואית וריפוי כדי לעזור להקל על עצירות בתינוקך.

1.שזיף מיץ

מיץ שזיפים הוא משלשל טבעי המשמש לעתים קרובות לסייע בהפגת עצירות אצל תינוקות.עדיף להתחיל לתת לתינוקך כמה אונקיות מיץ שזיפים לפני הארוחות כדי לעזור לרכך את הצואה, ולהגדיל בהדרגה את הכמות במשך מספר ימים.הקפידו להשתמש ב 100% מיץ גיזום, ולא משקה בטעם טרום או כל דבר המכיל סוכר נוסף.

2.מיץ אגס

תרופה טבעית פופולרית נוספת לעצירות אצל תינוקות היא מיץ אגס.מיץ אגס ידוע כמשלשל עדין ועוזר לרכך את הצואה.עדיף להתחיל לתת לתינוקך כמה גרם מיץ אגס לפני הארוחות, ולהגדיל בהדרגה את הכמות במשך מספר ימים.

3.מיץ תפוח או משמש

מיץ תפוחים או משמש יכול לשמש גם כדי לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.מיצים אלה הם משלשלים קלים, אך יש להשתמש בהם במתינות.התחל בכך שנתן לתינוקך כמה גרם מיץ תפוחים או משמש לפני הארוחות, והגדיל בהדרגה את הכמות במשך מספר ימים.

4.מים

מים חיוניים כדי לעזור לשמור על מערכת העיכול של תינוקך רגילה.וודא שהתינוק שלך יקבל הרבה נוזלים לאורך כל היום.אתה יכול להציע לגימות מים שלך או מיץ פירות מדולל לאורך כל היום, או לנסות להוסיף כמה טיפות לימון או מיץ ליים למים.

5.אוכלים בסיבים גבוהים

הגדלת הצריכה של התינוק שלך של מזונות בסיבים עתירי סיבים כמו דגנים מלאים, פירות וירקות יכולה לעזור להקל על עצירות.התחל על ידי הצגת כמויות קטנות של אוכלים עתיקים בתזונה של תינוקך, והגדיל בהדרגה את הכמות לאורך זמן.

6.פעילות גופנית

עידוד התינוק שלך לקום ולעבור יכול לעזור לעורר את מערכת העיכול שלהם ולהקל על עצירות.נסה לשחק משחקים עם התינוק שלך הכרוך בתנועה, כמו גלגל כדור קדימה ואחורה או הקפץ אותם על הברך שלך.

7.עיסוי

עיסוי בעדינות בטן של תינוקך יכול לעזור לעורר את מערכת העיכול שלהם ולהקל על עצירות.התחל על ידי עיסוי הבטן של התינוק שלך בכיוון השעון ואז עבר לכיוון נגד כיוון השעון.

8.אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את תינוקך ולהקל על עצירות.נסה להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר למי האמבט לרגיעה נוספת.

9.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה שיכול לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.הקפד לבחור יוגורט שנעשה בתרבויות חיות ופעילות, ואורגניות במידת האפשר.

10.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה ידוע כמשלשל טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.הקפידו לדלל את המיץ במים ולהתחיל לתת לתינוקכם כמה אונקיות לפני הארוחות.

11.מי קוקוס

מי קוקוס ידועים כמשלשלים טבעיים ויכולים לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.הקפידו לדלל את מי הקוקוס במים ולהתחיל לתת לתינוקכם כמה אונקיות לפני הארוחות.

12.רוטב תפוחים

רוטב תפוחים הוא משלשל קל ויכול לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.התחל לתת לתינוקך כמה כפיות רוטב תפוחים לפני הארוחות.

13.שמן קיק

שמן קיק ידוע כמשלשל טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפגת עצירות אצל תינוקות.התחל לתת לתינוקך כמה טיפות שמן קיק לפני הארוחות.

14.תה צמחים

תה צמחים כמו קמומיל ופפרמינט יכולים לעזור להרפות את מערכת העיכול ולהקל על עצירות אצל תינוקות.הקפידו לדלל את התה ולהתחיל לתת לתינוקכם כמה אונקיות לפני הארוחות.

15.חלב אם או פורמולה

אם התינוק שלך מונק, נסהלהעביר להם חלב אם נוסף לאורך היום.אתה יכול גם לנסות להוסיף כמה טיפות של שזיף

חלק 2: עצירות אצל תינוקות – 16 תרופות של סבתא רפואית וריפוי

עצירות אצל תינוקות היא בעיה לא נוחה ולעיתים כואבת.למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם העוזרים להקל על עצירות אצל תינוקות.חלק מהטיפולים הללו כוללים התערבויות רפואיות וסעדים טבעיים המועברים דרך דורות של סבתות.להלן 16 תרופות של סבתא רפואית וריפוי בהן ניתן להשתמש כדי לסייע בהקלת עצירות אצל תינוקות.

1.הגדל את צריכת המים

עידוד התינוק שלך לשתות יותר מים יכול לעזור במניעת עצירות.אם התינוק שלך לא שותה מספיק נוזלים, נסה להוסיף כמה אונקיות מים לפורמולה הרגילה שלהם או לחלב אם.אתה יכול גם להציע להם נוזלים אחרים כמו מיץ פירות מדולל או תמיסת אלקטרוליט תוצרת בית.

2.הגדל את צריכת הסיבים

הוספת סיבים לתזונה של התינוק שלך יכולה לעזור בעצירות.מזונות עשירים בסיבים כוללים פירות, ירקות, דגנים מלאים וקטניות.אתה יכול גם לנסות להוסיף תוסף סיבים כמו סובין שיבולת שועל או קליפת פסיליום לאוכל שלהם.

3.מיץ גיזום

מיץ שזיפים הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול בעצירות אצל תינוקות.הוא עשיר בסיבים ויכול לעזור לרכך צואה.אתה יכול לתת לתינוק שלך כמה גרם מיץ שזיפים פעם או פעמיים ביום.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור לעורר את המעי ולגרום לדברים לנוע.אתה יכול לנסות זמן בטן או עיסוי עדין כדי לעזור להקל על עצירות.

5.אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעזור להרפות את שרירי המעיים ולעורר את המעי.הוספת כמה טיפות שמן אתרי כמו מנטה או ג’ינג’ר לאמבט יכול גם לעזור.

6.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה מסורתית לעצירות.ההערכה היא כי היא מסייעת לרכך צואה ולעורר את המעי.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית אחת של שמן קיק מעורבב עם מעט מיץ או מים פעם ביום.

7.תה משלשלן

תה משלשן צמחי מרפא כמו שורש שן הארי או סנה יכולים לעזור בטיפול בעצירות אצל תינוקות.אתה יכול לתת לתינוק שלך כמה גרם תה צמחים מקורר פעם או פעמיים ביום.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור לאזן את החיידקים במעיים ולקדם תנועות מעיים רגילות.אתה יכול לתת לתינוק שלך תוסף פרוביוטיקה או לנסות להוסיף מזון עשיר בפרוביוטיקה כמו יוגורט וקפיר לתזונה שלהם.

9.עיסוי

עיסוי בעדינות של הבטן של התינוק שלך בכיוון כיוון השעון יכול לעזור לעורר את המעי ולהקל על עצירות.אתה יכול גם לנסות להשתמש בדחיסה חמה או כרית חימום כדי לעזור להרפות את שרירי המעיים.

10.חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ תפוחים מסייע לרכך שרפרפים ולקדם תנועות מעיים רגילות.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית חומץ תפוחים מעורבב עם מעט מים או מיץ פעם או פעמיים ביום.

11.שומר

שומר הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול בעצירות אצל תינוקות.אתה יכול לתת לתינוק שלך כמה טיפות של תמצית שומר מעורבב במים או מיץ פעם או פעמיים ביום.

12.מיץ אלוורה

על פי ההערכה, מיץ אלוורה מסייע לרכך שרפרפים ולקדם תנועות מעיים רגילות.אתה יכול לתת לתינוק שלך כמה גרם מיץ אלוורה פעם או פעמיים ביום.

13.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית המשמשת לטיפול בעצירות אצל תינוקות.ההערכה היא כי היא מסייעת לרכך צואה ולקדם תנועות מעיים רגילות.אתה יכול לתת לתינוק שלך כפית אחת של שמן קוקוס פעם או פעמיים ביום.

14.אוכל משלשלן

מזונות מסוימים יכולים לעזור להקל על עצירות אצל תינוקות.אלה כוללים שזיפים מיובשים, משמשים, תאנים ואגסים.אתה יכול לנסות להוסיף מזונות אלה לתזונה של התינוק שלך.

15.Acupressure

אקופרסורה היא תרופה מסורתית המשמשת לטיפול בעצירות אצל תינוקות.אתה יכול לנסות ללחוץ בעדינות על נקודות אקופרסורה מסוימות בגוף התינוק שלך כדי לעזור לעורר את המעי.

16.מגנזיום

מגנזיום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן