דף הבית » תרופות סבתא » במיה – 24 הסעדים של סבתא להכנה מהירה והכנה מהירה
ddedd  ddadadddd dadc daddaad dcddbdad dedddad dddbdad

במיה – 24 הסעדים של סבתא להכנה מהירה והכנה מהירה

מה זה במיה?

במיה, הידועה גם בשם אצבעותיה של ליידי או בהדי, היא צמח פורח עשבוני במשפחת האלו.זה יליד מערב אפריקה וטיפח באזורים של אפריקה, המזרח התיכון, הודו והקריביים במשך מאות שנים.לצמח יש תרמילים ירוקים אכילים שניתן לבשל או לאכול גולמיים.כירק, הוא פופולרי מאוד בדרום, שם לרוב הוא מטוגן או מבושל.הוא משמש גם במרקים, תבשילים וסלטים.

היתרונות הבריאותיים של במיה

במיה היא ירק צפוף תזונתי המספק מינרלים ויטמינים חיוניים רבים.זהו מקור מצוין לסיבים תזונתיים, ויטמין C, ויטמין K, חומצה פולית, אשלגן ומגנזיום.זהו גם מקור טוב לחלבון, סידן, אבץ, ברזל ויטמינים ומינרלים אחרים.הוא דל בקלוריות ובשומן, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור אלה המעוניינים לרדת במשקל.

במיה ידועה גם בזכות תכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון, מה שעשוי לעזור להפחית את הסיכון למספר מחלות כרוניות.מחקרים קישרו בין צריכת במיה לסיכון מופחת לסוכרת מסוג 2, מחלות לב וצורות מסוימות של סרטן.

24 הסעדים של סבתא להכנה מהירה של במיה

1. הרתיחה: במיה רותחת היא דרך מהירה וקלה להכין אותה.פשוט חתוך את הקצוות מהמיה והניח בסיר מים רותחים.מרתיחים 5-7 דקות, או עד שהמיה רכה.מגישים עם מקף מלח ופלפל.

2. טיגון: טיגון במיה הוא דרך פופולרית להכין אותה.פורסים את הבמיה לפרוסות בגודל 1/4 אינץ ‘וזורקים בציפוי קל של קמח תירס, קמח או תערובת תיבול אהובה עליכם.מחממים כמה כפות שמן במחבת על אש בינונית ומטגנים את הבמיה עד להזהבה ופריך.

3. סוטה: סגירה היא דרך נהדרת לבשל במיה מבלי להוסיף שום שומן נוסף.מחממים כמה כפות שמן במחבת על אש בינונית-גבוהה.מוסיפים את הבמיה ומתבלים במלח, פלפל, שום ועשבי תיבול ותבלינים אהובים עליכם.לטגן עד שהמיה רכה, כחמש דקות.

4. צלייה: צלייה במיה היא דרך נהדרת להביא את טעמו.מחממים את התנור שלך ל 425 מעלות F וזורקים את הבמיה בציפוי קל של שמן זית, מלח ופלפל.צולים למשך 15-20 דקות, או עד שהמיה רכה וחום זהוב.

5. גריל: צליה במיה היא דרך נהדרת להוסיף טעם מעושן.פורסים את הבמיה לפרוסות בגודל 1/4 אינץ ‘ומברישים בציפוי קל של שמן.גריל על אש בינונית למשך 4-5 דקות, או עד שהמיה רכה וחרוכה קלות.

6. מערבב-טיגון: טיגון הוא דרך מהירה וקלה להכין במיה.מחממים כמה כפות שמן במחבת על אש בינונית-גבוהה.מוסיפים את הבמיה ומתבלים במלח, פלפל, שום ועשבי תיבול ותבלינים אהובים עליכם.מערבבים-מטגנים למשך 3-4 דקות, או עד שהמיה רכה.

7. קיטור: במיה אידוי היא דרך בריאה לבשל אותה מבלי להוסיף שומן או קלוריות.הניחו את הבמיה בסל קיטור והניחו מעל מים רותחים.קיטור למשך 5-7 דקות, או עד שהמיה רכה.

8. אפייה: אפייה במיה היא דרך נהדרת להוציא את טעמו מבלי להוסיף שומן או קלוריות.מחממים את התנור ל 375 מעלות F והניחו את הבמיה על תבנית אפייה.מטפטפים עם ציפוי קל של שמן זית, שום ועשבי תיבול ותבלינים אהובים עליכם.אופים 15-20 דקות, או עד שהמיה רכה וחום זהוב.

9. חמוצים: במיה כבישה היא דרך נהדרת להוסיף טעם ולהאריך את חיי המדף שלו.פורסים את הבמיה לפרוסות בגודל 1/4 אינץ ‘והניחו בצנצנת.בקערה נפרדת מערבבים יחד חומץ, מים, מלח ועשבי תיבול ותבלינים אהובים עליכם.שופכים את התערובת על הבמיה ואטמו את הצנצנת.אחסן במקרר למשך עד חודש.

10. מטגנת עמוקה: במיה מטגנת עמוקה היא דרך פופולרית להכין אותה.פורסים את הבמיה לפרוסות בגודל 1/4 אינץ ‘וזורקים בציפוי קל של קמח תירס, קמח או תערובת תיבול אהובה עליכם.מחממים כמה סנטימטרים של שמן בסיר עמוק על אש בינונית-גבוהה ומטגנים את הבמיה עד להזהבה ופריך.

11. דברים: מילוי במיה הוא דרך נהדרת להוסיף טעם.פורסים את הבמיה ל- 1/

במיה – 24 התרופות של סבתא להכנה מהירה

במיה היא V, דלת קלוריות נמוךניתן להשתמש בניתן להשתמש במגוון כלים כמרכיב עיקרי או כמנה.זהו מצרך פופולרי במדינות רבות, במיוחד באפריקה, הקריביים והמזרח התיכון.במיה ידועה גם בשם גומבו, אצבעות הנשים או בהדי.יש לו מרקם פריך וטעם מעט מריר.

במיה עמוסה בוויטמינים ומינרלים חיוניים, כולל ויטמינים A, C ו- K, כמו גם אשלגן ומגנזיום.הוא גם עשיר בסיבים תזונתיים, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה המעוניינים לשפר את בריאות העיכול שלהם.יתר על כן, במיה היא מקור נהדר לחלבון מבוסס צמח, מה שהופך אותו לבחירה טובה עבור צמחונים וטבעונים.

היתרונות של הכנת במיה במהירות

למי שמחפש ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של במיה מבלי לבזבז יותר מדי זמן במטבח, ישנן כמה דרכים מהירות וקלות להכין אותו.הכנת הביה במהירות מועילה מכמה סיבות.ראשית, לוקח פחות זמן ואנרגיה, כלומר תוכלו ליהנות מארוחה טעימה ומזינה תוך מספר דקות בלבד.שנית, הכנה מהירה של במיה עוזרת לשמור על ערכה התזונתי, מכיוון שחלק מהוויטמינים והמינרלים יכולים לאבד בבישול לטווח הארוך.

24 הסעדים של סבתא להכנה מהירה

ישנן דרכים רבות להכין במהירות במיה, ותרופותיה של 24 סבתות אלה בטוח יספקו לך שפע של אפשרויות ארוחות טעימות ומזינות.

1.מערבבים-טריקו

אחת הדרכים המהירות והפופולריות ביותר להכנת במיה היא לסטות אותה.לשם כך, פשוט חותכים את הבמיה לחתיכות קטנות ומערבבים בתבנית עם כמה שמן ותיבול לבחירתכם.זוהי דרך נהדרת ליהנות מהמרקם הפריך של במיה מבלי לבזבז יותר מדי זמן במטבח.

2.Steam

אידוי הוא עוד דרך מהירה וקלה להכין במיה.כל שעליך לעשות הוא לחתוך את הבמיה לחתיכות קטנות ומאדים אותה כחמש דקות.זה יעזור לשמור על הערך התזונתי של הבמיה ולהקל על העיכול.

3.צלי

אם אתם מחפשים דרך טעימה יותר להכין במיה, צלייה היא אפשרות מצוינת.כדי לצלות במיה, פשוט חותכים את הבמיה לחתיכות קטנות ופיזרו על תבנית אפייה.ואז, מטפטפים שמן זית ותיבול לפי בחירתכם ואופים כ -15 דקות.זה ייתן לבמיה טעם פריך וטעים.

4.רתיחה

רותח במיה היא דרך נהדרת להוסיף אותה במהירות ובקלות למרקים ותבשילים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך את הבמיה לחתיכות קטנות ולהוסיף אותו לנוזל הרותח.רתיחה במיה למשך מספר דקות עוזרת לשמור על ערכה התזונתי ולהקל על העיכול.

5.סוטה

סטייה היא דרך נהדרת נוספת להכין במיה במהירות ובקלות.לשם כך, פשוט חותכים את הבמיה לחתיכות קטנות ומטגנים במחבת עם כמה שמן ותיבול לבחירתכם.הטגינת במיה למשך מספר דקות תעזור לשמור על ערכה התזונתי ולתת לו טעם טעים.

6.Deep-Fry

טיגון עמוק הוא דרך נהדרת להשיג מנה במיה פריך וטעים תוך זמן קצר.לשם כך, פשוט חותכים את הבמיה לחתיכות קטנות וטיגון עמוק בתבנית עם קצת שמן.זה ייתן לבמיה מרקם וטעם פריך טעים.

מסקנה

במיה היא ירק מזין ודל קלוריות שניתן להשתמש בהן במגוון כלים כמרכיב עיקרי או תוספת.הכנת הביה במהירות מועילה מכמה סיבות, מכיוון שהיא לוקח פחות זמן ואנרגיה, ומסייעת לשמור על ערכה התזונתי.ישנן דרכים רבות להכין במהירות במיה, ותרופותיה של 24 סבתות אלה בטוח יספקו לך שפע של אפשרויות ארוחות טעימות ומזינות.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן