דף הבית » תרופות סבתא » בגרון – 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ויעילות

בגרון – 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ויעילות

דלקת גרון: 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים

דלקת גרון היא מצב שכיח המשפיע על הגרון או התיבה הקולית, וכתוצאה מכך דלקת וצרידות הקול.זה יכול להיגרם כתוצאה מזיהום, הצטננות או על ידי שימוש יתר במיתרי הקול.זה יכול להיות קשור גם לאלרגיות או ריפלוקס חומצי.לא משנה מה הסיבה, דלקת גרון יכולה להיות מצב כואב ומפריע.

למרבה המזל, ישנם מגוון טיפולים העומדים לרשותם העוזרים להקל על תסמיני דלקת הגרון.במאמר זה נדון ב -20 סעדים של סבתא המומלצים על ידי מומחים שעשויים לעזור להפחית את תסמיני הדלקת הגרון.

מנוחה ורגיעה

התרופה הראשונה המומלצת על ידי מומחים היא מנוחה.מתן הפסקה של מיתרי הקול שלך חיוני לריפוי.הימנע מדברים, שירה וצעקות ככל האפשר.במקום זאת, התמקדו בפעילויות מרגיעות כמו יוגה, מדיטציה או האזנה למוזיקה מרגיעה.

שתו שפע של נוזלים

חשוב גם להישאר לחות כאשר יש לך דלקת גרון.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור להרגיע את גרונך ולשמן את מיתרי הקול שלך.עליכם לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום, ולהימנע מקפאין ואלכוהול מכיוון שאלו יכולים לעצבן את גרונכם.

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת להרגיע את גרונך ולהפחית את הדלקת.חלק מהמומחים ממליצים לשתות תה קמומיל, מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את הגרון.תה צמחי מרפא אחרים כמו מנטה, ליקוריץ או ג’ינג’ר יכולים גם הם להועיל.

גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאבי גרון.מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך דקה.עשו זאת 2-3 פעמים ביום והקפידו לירוק את המים אחרי כל גרגר.

דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית לגרונות כואבות.השילוב של דבש ולימון יכול לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את הדלקת.מערבבים 2 כפות דבש ו -1 כף מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו 2-3 פעמים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר בגרון.מלאו קערה גדולה במים חמים.הניחו את הראש מעל הקערה וכסו את הראש במגבת.קחו נשימות עמוקות למשך 10-15 דקות וחזרו 2-3 פעמים ביום.

מכשיר אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולשמור על כבלי הקול שלך.וודא כי מכשיר האדים נקי ושנה את המסנן באופן קבוע.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לגרון כואב ויכול לעזור להפחית את הדלקת.אתה יכול ללעוס על חתיכת ג’ינג’ר טרי או להכין תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה פרוסות ג’ינג’ר לכוס מים חמים ולתת לו תלול במשך 10 דקות.

שום

שום יכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.אתה יכול לקצוץ כמה שיני שום ולערבב אותם לכוס מים חמים, או שאתה יכול ללעוס על כמה שיני שום.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.מערבבים 1 כף חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים 2-3 פעמים ביום.

פלפל קאיין

פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.מערבבים קמצוץ של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים 2-3 פעמים ביום.

כורכום

כורכום יכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.אתה יכול לערבב כפית כורכום בכוס מים חמים ולשתות 2-3 פעמים ביום, או שאתה יכול להכין תה כורכום על ידי הוספת כפית כורכום לכוס מים חמים ולתת לו תלול במשך 10 דקות.

טימין

טימין הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ויכול גם לעזור להגביר את מערכת החיסון.אתה יכול לערבב כפית טימין בכוס מים חמים ולשתות 2-3 פעמים איום, או

חלק 2: פתרונות טבעיים לקור הנפוץ

הצטננות היא אחת המחלות השכיחות בעולם, וזה יכול להיות קשה לטיפול.עם זאת, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים ולהפחתת משך המחלה.להלן 20 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים ונמצאו יעילים בשימוש נכון.

1.דבש ולימון

תרופה פשוטה ויעילה להצטננות היא תערובת של דבש ולימון.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות טבעיות טבעיות, ואילו לימון עוזר להרגיע גרון כואב ולהפחית את העומס.להכנת התערובת מערבבים יחד 1 כפית דבש וכפית של מיץ לימון סחוט טרי.שתו את התערובת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תה שום

שום עמוס בתכונות אנטיביוטיות ואנטי -ויראליות טבעיות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית להצטננות.להכנת תה שום, מערבבים יחד 1 כפית שום טחון, כפית ג’ינג’ר מגורד וכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום כדי להפחית את תסמיני הקור.

3.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות, האנטי-ויראליות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשמן, מערבבים כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והנוגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לצטננות.כדי להכין את התרופה, מערבבים יחד 1 כף של חומץ תפוחים, 1 כפית דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות והוא ידוע כמסייע בהפחתת תסמיני הצטננות והשפעת.כדי ליצור תרופה ג’ינג’ר, מערבבים יחד כפית של ג’ינג’ר מגורד, כפית דבש וכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ולשתות את התה פעמיים או שלוש ביום.

6.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-ויראליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לצטננות.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים יחד 1 כפית אבקת כורכום, כפית דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה יעילה לכאבי גרון.להכנת הגרגר מערבבים יחד 1 כפית מלח וכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז ירק אותה.חזור על זה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים יכולים לעזור להפחית את העומס ואת תסמיני הגרון.כדי להכין דחיסה חמה, משרים בד במים חמים והניחו על הגרון למשך 10 דקות.להכנת דחיסה קרה, משרים בד במים קרים והניחו על הגרון למשך 10 דקות.חזור על זה פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה יעילה לגודש.כדי ליצור תרופה בשאיפת קיטור, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמן אקליפטוס.הניחו את הראש מעל הקערה וכיסו את ראשכם במגבת כדי ללכוד את האדים.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות, ואז חזרו על התהליך פעמיים או שלוש ביום.

10.תה חם

תה חם יכול לעזור להפחית את תסמיני הקור.להכנת תרופה לתה חם, מערבבים יחד כפית של ג’ינג’ר מגורד, כפית דבש וכוס מים רותחים.אפשר לתערובת לתלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ולשתות את התה פעמיים או שלוש ביום.

11.מרק עוף

מרק עוף ידוע ביכולתו להפחית תסמינים קרים.להכנת המרק, מחממים סיר מרק עוף ומוסיפים כמה כפות של ירקות קצוצים.מבשלים את המרק למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים את המרק פעמיים או שלוש ביום.

12.בקבוק מים חמים

בקבוק מים חמיםיכול לעזור להפחית את תסמיני הגרון.כדי להכין את התרופה, מלא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן