דף הבית » תרופות סבתא » אקנה מאחור – 14 תרופות של סבתא שעליך לדעת ולהתכונן במהירות
ddadad dedddda  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdda dcddadaa d

אקנה מאחור – 14 תרופות של סבתא שעליך לדעת ולהתכונן במהירות

גב בריא: 14 תרופות של סבתא לאקנה

כשמדובר בגב בריא, אקנה יכול להפוך במהירות לבעיה.מקובל שאנשים בכל הגילאים יסבלו מאקנה על הגב, וזה יכול לגרום למבוכה ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות שהועברו מדור לדור שיכולים לעזור בטיפול במצב זה.

להלן 14 תרופות של סבתא לאקנה שעליך לדעת ולהתכונן במהירות:

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לאקנה.זה עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים העלולים לגרום להתפרצויות אקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים והמרחו אותו על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו.

שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.זה יכול גם לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים שלושה חלקים מים עם שמן עץ תה חלק אחד ומורחים אותם על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו.

טיפ ייחודי:

אם אתה משתמש בשמן עץ התה, הקפד לבצע בדיקת טלאים תחילה כדי לוודא שאתה לא אלרגי אליו.

מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות טבעיות מעיקות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו.

דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו עד 20 דקות.שוטפים במים חמים.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כמה טיפות מים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה עד 20 דקות.שוטפים במים חמים.

מלפפון

למלפפון יש תכונות מעיקות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מועכים כמה פרוסות מלפפון והפעילו את העיסה על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו עד 20 דקות.שוטפים במים חמים.

OATMEAL


שיבולת שועל היא בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה כפות שיבולת שועל עם כמה טיפות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

עגבנייה

לעגבניות יש תכונות טבעיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מועכים כמה פרוסות עגבנייה ומורחים את העיסה על האזור הפגוע.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי שיכולות לעזור להרוג את החיידקים הגורמים לאקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ומורחים אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

יוגורט

ליוגורט תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מרחי שכבה דקה של יוגורט רגיל על האזור המושפע והשאיר אותו עד 20 דקות.שוטפים במים חמים.

חלבוני ביצה

לחלבוני ביצה יש תכונות מעיקות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת באקנה.כדי להשתמש בו, מערבבים לבן ביצה אחת עם כמה טיפות מים ומורחים אותם על המושפעיםאֵזוֹר.השאירו אותו עד 20 דקות ואז שטפו במים חמים.

הסעדים של סבתא לאקנה בגב

אקנה הוא מצב עור נפוץ שיכול להשפיע על הגב, וזה יכול להיות קשה לטיפול בתרופות מסורתיות.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות כדי לסייע בטיפול באקנה בגב.להלן 14 תרופות של סבתא לטיפול באקנה בגב.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאקנה בגב, וידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות.ניתן ליישם שמן עץ התה ישירות על העור או להוסיף על קרם לחות או קרמים אחרים כדי לעזור להפחית את מראה האקנה.

2.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח חומץ תפוחים על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה או ספוגית ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

3.אלוורה

ידוע כי אלוורה בעלת תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, והיא יכולה לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה ישירות על העור ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

4.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח שמן קוקוס ישירות על העור ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

5.דבש

ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח דבש ישירות על העור ותן לו לשבת 10 דקות לפני השטיפה.

6.מכשפה לוז

ידוע כי לוז מכשפה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח את המכשפה לוז על האזור הפגוע בכדור כותנה או ספוגית ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

7.מיץ לימון

ידוע כי מיץ לימון הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח מיץ לימון על האזור הפגוע בכדור כותנה או ספוגית ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפה אותו.

8.שום

ידוע כי שום בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייה, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח שיני שום כתושות ישירות על העור ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

9.סודה לשתייה

ידוע כי סודה לשתייה בעלת תכונות אנטיספטיות, והיא יכולה לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא לערבב סודה לשתייה עם מים ליצירת משחה ומרחי אותה ישירות על העור.תן לזה לשבת 10 דקות לפני שטיפה.

10.שיבולת שועל

ידוע כי שיבולת שועל בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, והיא יכולה לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא לערבב שיבולת שועל עם מים ליצירת משחה ומרחי אותה ישירות על העור.תן לזה לשבת 10 דקות לפני שטיפה.

11.יוגורט

ידוע כי יוגורט הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא למרוח יוגורט ישירות על העור ותן לו לשבת 10 דקות לפני שטיפתו.

12.כורכום

ידוע כי כורכום הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.כל שעליך לעשות הוא לערבב כורכום עם מים ליצירת משחה ומרחי אותו ישירות על העור.תן לזה לשבת 10 דקות לפני שטיפה.

13.מלח אפסום

ידוע כי מלח אפסום בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות, והוא יכול לשמש כתרופה טבעית לאקנה בגב.פשוט מערבבים מלח אפסום עם מים חמים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן