דף הבית » תרופות סבתא » פטריות מאחור – 11 תרופות של סבתא שכדאי לדעת וצריכות לדעת
daddadddaa dedddda  daadaddaddaa dadc daddaad dadbddd dcdda

פטריות מאחור – 11 תרופות של סבתא שכדאי לדעת וצריכות לדעת

פטריות בחצר האחורית: 11 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת

פטריות יכולות להיות בעלת ברית עוצמתית לבריאות האדם.בעוד שפטריות נעשה שימוש במשך מאות שנים בצורה של תרופות ותוספי תזונה, אנשים רבים אינם מודעים לתכונות הריפוי של פטריות הגדלות פראיות בחצר האחורית שלהם.החל מטיפול במחלות עיכול וכלה בהגברת מערכת החיסון, ניתן להשתמש בפטריות במגוון דרכים לשיפור הבריאות הכללית שלנו.להלן 11 תרופות של סבתא שכדאי לדעת על רתימת כוח הריפוי של פטריות.

1. הגברת מערכת החיסון

הוכח כי פטריות משפיעות לטובה על מערכת החיסון של הגוף.פטריות ריישי וצ’אגה שימשו במשך מאות שנים כתוספי מזון טבעיים כדי להגן על וירוסים ומחלות.הם ארוזים בנוגדי חמצון, פוליסכרידים ותרכובות אחרות שיכולות לעזור לעורר ייצור של תאי דם לבנים וסוכני מגביל חיסוניים אחרים.

2. שיפור בריאות העיכול

פטריות מהוות מקור נהדר לסיבים תזונתיים, המסייעים בקידום הסדירות ולשפר את העיכול.סוגים שונים של פטריות מכילים פרביוטיקה, המזינים את החיידקים הטובים במעיים ועוזרים לשמור על איזון בריא.אכילת פטריות באופן קבוע יכולה לעזור לשמור על מערכת העיכול פועלת בצורה חלקה ולהפחית את הסיכון למצוקת עיכול.

3. טיפול במצבי נשימה

פטריות עשירות בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את מצבי הנשימה כמו אסטמה וברונכיטיס.פטריות ריישי, צ’אגה ושיטיאקה שימשו כולם כתרופות מסורתיות לטיפול בבעיות נשימה.אכילת פטריות אלה או נטילתן בצורת תוסף יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולשפר את בריאות הנשימה הכללית.

4. ויסות סוכר בדם

פטריות דלות בפחמימות ויכולות לעזור בוויסות רמות הסוכר בדם.הם מכילים תרכובות שמאטות את ספיגת הסוכר בזרם הדם, שיכולים להועיל לאנשים עם סוכרת או טרום סוכרת.אכילת פטריות יכולה גם לעזור להפחית את התשוקות למזונות מסוכרים, מה שיכול לעזור לשמור על יציבות רמות הסוכר בדם.

5. הפחתת לחץ וחרדה

פטריות שימשו במשך מאות שנים להפחתת לחץ וחרדה.פטריות ריישי וקורדיספס נמצאו כעל השפעות מרגיעות ומרגיעות על הגוף.אכילת פטריות אלה או נטילתן בצורת תוסף יכולה לעזור להפחית תסמינים של לחץ וחרדה ולקדם תחושה של רוגע ורווחה.

6. נלחם בעייפות

פטריות עשירות בוויטמינים B, שיכולים לעזור להפחית את העייפות ולהגביר את רמות האנרגיה.פטריות צ’אגה ושיטיאקה מכילות רמות גבוהות של ויטמינים B, שיכולים לעזור להגביר את הערנות הנפשית ולהפחית את תסמיני העייפות.אכילת פטריות באופן קבוע או נטילתן בצורה תוספה יכולה לעזור לשמור על רמות האנרגיה ולהפחית את תסמיני התשישות.

7. שיפור הפונקציה הקוגניטיבית

פטריות עשירות בתרכובות שיכולות לעזור בשיפור התפקוד הקוגניטיבי.פטריות הרעמה של האריות מכילות תרכובות שיכולות לעזור לעורר ייצור גורם צמיחת עצבים, שיכולים לעזור בשיפור מיומנויות הזיכרון והחשיבה.אכילת פטריות הרעמה של האריות או נטילתן בצורה תוספה יכולה לעזור להפחית תסמינים של ירידה קוגניטיבית ולשפר את בריאות המוח הכללית.

8. ריפוי מצבי עור

ניתן להשתמש בפטריות לטיפול במגוון מצבי עור.פטריות ריישי מכילות תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולרפא גירויים בעור כמו פסוריאזיס ואקזמה.אכילת פטריות ריישי או נטילתן בצורת תוסף יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולקדם עור בריא.

9. טיפול באלרגיות

פטריות יכולות לעזור להפחית תסמינים של אלרגיות ורגישויות.פטריות צ’אגה מכילות רמות גבוהות של נוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולשפר את הסימפטומים של אלרגיות עונתיות.אכילת פטריות צ’אגה או נטילתן בצורת תוסף יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים ולשמור על אלרגיות במפרץ.

10. מניעת סרטן

פטריות ארוזות בתרכובותזה יכול לעזור במניעת סרטן.פטריות שיטאקה מכילות תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולמנוע צמיחת תאים סרטניים.אכילת פטריות Shiitake באופן קבוע או נטילתן בצורה תוספה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לסרטן ולשמור על בריאות הגוף.

11. הגברת ליבידו

ניתן להשתמש בפטריות כדי להגביר את הליבידו ולשיפור הבריאות המינית.פטריות ריישי שימשו במשך מאות שנים כאפרודיזיאק ויכולות לעזור בשיפור רמות האנרגיה ולהפחתת הלחץ.אכילת פטריות ריישי או נטילתן בצורה תוספה יכולה לעזור להפחית תסמינים של תפקוד מיני ולקדם פעילות מינית בריאה.

טיפ ייחודי: בעת שימוש בפטריות למטרות רפואיות, חשוב להבטיח שהן מעוצבות בר ממקור נקי.פטריות מעובדות מסחריות עשויות להכיל רעלים ויש להימנע מהם.

סיכום

פטריות הן בעלת ברית עוצמתית לבריאות האדם.במשך מאות שנים נעשה שימוש בפטריות לטיפול במגוון מצבים וכדי לשפר את הבריאות הכללית.מהגברת מערכת החיסון

חלק 2: סעדות סבתות שעליך לדעת

סבתות, במהלך השנים, העבירו סעדים רבים שיעזרו להתייחס למחלות.מסעדים טבעיים לטיפולים הומאופתיים, תרופות אלה משמשות עדיין על ידי אנשים רבים כיום.להלן 11 תרופות של סבתא שכדאי לדעת בכל מה שקשור לטיפול בפטריות מאחור.

1.עיסוי עם שמן קיק וכורכום

תרופה אחת בה סבתות השתמשו במשך מאות שנים היא עיסוי עם שמן קיק וכורכום.אומרים כי שילוב זה מסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של שמן קיק ואבקת כורכום בקערה.לאחר מכן, לעסות את התערובת לאזור הפגוע בתנועה סיבובית למשך 10 דקות.

2.טיפול בחום

טיפול בחום הוא תרופה נוספת בה סבתות השתמשו במשך שנים כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, מרחו בקבוק מים חמים או כרית חימום על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת ולהגדיל את זרימת הדם לאזור.

3.חומץ תפוחים ודבש

סבתות ממליצות לעיתים קרובות לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ודבש כדי לעזור בטיפול בפטריות מאחור.אומרים כי תערובת זו מסייעת בהפחתת נפיחות וכאב הקשורים למצב.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות של חומץ תפוחים וכף דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח של אפסום הן תרופה יעילה נוספת שסבתות ממליצות לטיפול בפטריות מאחור.המגנזיום במלח מסייע בהפחתת הדלקת והכאב ולשפר את זרימת הדם לאזור הפגוע.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג באמבטיה במשך 15 עד 20 דקות.

5.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים ונותנים לו תלול למשך 10 דקות.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.עוף שום ובצל

תרופה נוספת בה סבתות השתמשו במשך מאות שנים היא עקרון שום ובצל.העוף הזה אומר כי הוא מסייע בהפחתת הכאב והדלקת הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלקים שווים של שום ובצל והמרחו את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.שמן זרעי פשתן

שמן זרעי פשתן הוא תרופה יעילה נוספת שסבתות ממליצות לטיפול בפטריות מאחור.חומצות השומן אומגה 3 בשמן עוזרות להפחתת דלקת וכאבים הקשורים למצב.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כף אחת של שמן זרעי פשתן פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.כורכום וחלב

סבתות לעתים קרובות מחדשלשקול ערבוב כורכום וחלב כדי לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.עלי בזיליקום

עלי בזיל הם תרופה יעילה נוספת שסבתות ממליצות לטיפול בפטריות מאחור.התרכובות הפעילות בעלים עוזרות להפחתת דלקת וכאבים הקשורים למצב.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים קומץ עלי בזיליקום והוסיפו אותם לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות ואז מסננים את הנוזל.שתו את התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.חבילת קרח

החלת חבילת קרח על האזור המושפע היא תרופה נוספת בה סבתות השתמשו במשך מאות שנים כדי להפחית דלקת וכאבים הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, עטפו כמה קוביות קרח בבד והמרחו אותה על האזור המושפע למשך 10 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.הדבק כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לפטריות מאחור.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן