דף הבית » תרופות סבתא » פצעי אקנה מאחור – 17 תרופות של סבתא מיוחדת מהמטבח
dadadad ddadad dedddda  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa

פצעי אקנה מאחור – 17 תרופות של סבתא מיוחדת מהמטבח

כיצד להתייחס לפצעי אקנה בגב – 17 תרופות של סבתא מיוחדת מהמטבח

כולנו חווינו אקנה בשלב מסוים בחיינו.זהו מצב עור נפוץ הפוגע בבני נוער ומבוגרים כאחד.פצעי אקנה יכולים להיות כואבים ולא נוחים, ולעתים קרובות משאירים צלקות וכתמים כהים.אבל אתה לא צריך לסמוך על תרופות ללא מרשם שיכולות להיות קשות על העור.ישנם כמה טיפולים ותרופות טבעיות שיכולות לעזור לכם לטפל בפצעי אקנה בגבכם.

סבתות חולקות את חוכמתן במשך דורות, והתרופות שלהן עדיין רלוונטיות כיום.להלן כמה תרופות טבעיות מנוסות ונבדקות כי ייתכן שסבתא שלך השתמשה לטיפול בפצעי אקנה בגב.

חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומץ טבעי וחיטט טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לאקנה.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים, טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטיביוטיקה טבעית וחיטוי שיכול לעזור לייבש את האקנה ולהפחית את הדלקת.מערבבים כפית סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ומורחים את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי לסייע בהפחתת אדמומיות ודלקת פצעי האקנה, הפעל קומפרס קר על האזור המושפע למשך מספר דקות מספר פעמים ביום.זה יעזור להפיל את הנפיחות ולגרום לעור להרגיש נוח יותר.

מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ומעוררות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לאקנה.מרחו מיץ לימון ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו מספר דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי וחיטוי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לאקנה.מרחו דבש ישירות על האזור המושפע והשאירו אותו מספר דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית וחיטוי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים שעלולים לגרום לאקנה.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו לכמה דקות ואז שטפו במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘8: מיץ תפוחי אדמה

שימוש במיץ תפוחי אדמה לטיפול בפצעי אקנה בגב הוא תרופה המשמשת במשך מאות שנים.ההערכה היא שמיץ תפוחי האדמה מסייע בהפחתת הדלקת, להרגיע את העור ולהפחית את המראה של פצעי אקנה.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות והניחו אותם ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותם למשך 15 דקות ואז שטפו את האזור במים קרים.חזור על טיפול זה פעם ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘9: שום

שום הוא תרופה עוצמתית נוספת לטיפול בפצעי אקנה בגב.יש לו תכונות חיטוי ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.קח ציפורן שום רענן ועוסק אותו למשחה.החל אותו ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו על לילה.בבוקר, שטפו את האזור במים קרים.חזור על טיפול זה בכל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מספר 10: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לתנאי עור רבים, כולל פצעי אקנה בגב.אופיו החומצי עוזר להפחית דלקתD יכול לעזור להפחית את המראה של פצעי אקנה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ’11: מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי של פצעי אקנה.כדי להשתמש בתרופה זו, טבלו כדור כותנה לזל המכשפה והחל אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.חזור על טיפול זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

פצעי אקנה בגב יכולים להיות כואבים ומכוערים, אך עם הטיפול הנכון ניתן לנהל אותם.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לטפל בפצעי אקנה בגב ללא שימוש בכימיקלים קשים או בטיפולים יקרים.ניתן להשתמש בתרופות פשוטות אלה בבית ויכולות להיות יעילות מאוד להפחתת הדלקת ושיפור מראה העור.אם אתם סובלים מפצעי אקנה בגב, נסו לאחד מהתרופות הללו נסו ובדקו אם זה עובד לכם.

שאלות נפוצות

  • ש: מהם הסעדים של הסבתא הטובה ביותר לפצעי אקנה בגב?
  • א: כמה מהתרופות הטובות ביותר של הסבתא לפצעי אקנה מאחור כוללים דבש, אלוורה, כורכום, מיץ לימון, מיץ תפוחי אדמה, שום, חומץ תפוחים, וכיפה לוז.

לסיכום, ישנם סעדים רבים של סבתא לטיפול בפצעי אקנה בגב.רבים מהתרופות הללו פשוטות, לא יקרות וניתן להשתמש בהן בבית.חשוב לזכור כי סעדים אלה עשויים שלא לעבוד עבור כולם, ולכן חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתנסה מישהו מהם.בנוסף, חשוב לזכור כי יש להשתמש בתרופות אלה במתינות ואין להשתמש בהן כתחליף לייעוץ רפואי מקצועי.למידע נוסף על פצעי אקנה בגב, בדוק את עמוד הוויקיפדיה הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן