דף הבית » תרופות סבתא » אף נוזל מימי – 19 התרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וסוד
dda dadddc dedded  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdaddaa

אף נוזל מימי – 19 התרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וסוד

אלרגיות, הצטננות והשפעת עלולות לגרום לאף נזיל מימי, מצב שלעתים קרובות לא נוח ומפריע.אבל זה לא חייב להיות.במאמר זה נספק 19 תרופות של סבתא לטיפול באף נזלת מימי.אנו נספק טיפים מועילים למניעה וניהול מצב זה.

אף נזלת מימית נגרמת לרוב על ידי אלרגיות, הצטננות הנפוצה או שפעת.אלרגיות מתרחשות כאשר לגוף יש תגובה לא תקינה לחומר, כמו אבקה, אבק או קשקוש לחיות מחמד.הצטננות והשפעת הנפוצה נגרמים שניהם על ידי נגיפים.

19 הסעדים של סבתא לאף נזלים מימיים

1.הישאר לחות

להישאר לחות היא אחת הדרכים הטובות ביותר לטפל באף נזיר מימי.שתיית נוזלים רבים עוזרת לדלל ריר, מה שמקל על ניפוח האף.חשוב לשתות הרבה מים, כמו גם נוזלים אחרים כמו מיץ, תה צמחים ומרק חם.

2.השתמש במכונת אדים

שימוש בכוכב אדים יכול לעזור להרגיע אף נזלת מימית.האוויר הלח עוזר לשחרר ריר, מה שמקל על ניפוח האף.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ואי נוחות באף ובגרון.

3.נסה טיפות באף מלח

שימוש בטיפות באף מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הנגרמת על ידי נזלת מימית.טיפות באף מלח זמינות ללא מרשם, וניתן להשתמש בהן מספר פעמים ביום.

4.השתמש ברצועות האף

ניתן להשתמש ברצועות האף כדי לסייע בפתיחת מעברי האף, מה שמקל על הנשימה והפחתת אי הנוחות הנגרמת על ידי נזלת מימית.הם זמינים ללא מרשם וניתן להשתמש בהם מספר פעמים ביום.

5.השתמש בסיר נטי

שימוש בסיר נטי יכול לעזור להפחית את הדלקת והריר הדק.ההערכה היא כי היא עוזרת לשטוף אלרגנים וחיידקים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות ואת הצטננות.

6.להתקלח חם

התקלחות חמה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והריר הדק.הקיטור החם יכול גם לעזור לפתוח את מעברי האף, מה שמקל על הנשימה והפחתת אי הנוחות הנגרמת על ידי נזלת מימית.

7.השתמש בלאם מנטולציה

השימוש במלאם מנטל, כמו Vicks Vaporub, יכול לעזור להפחית את הדלקת ולפתוח את מעברי האף.זה יכול גם לספק הקלה מאי הנוחות של נזלת מימית.

8.שתו תה חם

שתיית תה חם יכולה לעזור להפחית את הדלקת והריר הדק.ההערכה היא כי היא עוזרת לשטוף אלרגנים וחיידקים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות ואת הצטננות.

9.נסה קומפרס חם

שימוש בדחיסה חמה יכול לעזור להפחית את הדלקת והריר הדק.זה יכול גם לספק הקלה מאי הנוחות של נזלת מימית.

10.השתמש בתרופות צמחי מרפא

שימוש בתרופות צמחיות כמו אקליפטוס, מנטה וקמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת והריר הדק.ההערכה היא כי היא עוזרת לשטוף אלרגנים וחיידקים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות ואת הצטננות.

11.השתמש בקיטור

שימוש בקיטור יכול לעזור להפחתת הדלקת ולריר הדק.זה יכול גם לעזור לפתוח את מעברי האף, מה שמקל על הנשימה והפחתת אי הנוחות הנגרמת על ידי נזלת מימית.

12.נסה גרגר מי מלח

שימוש בגרגר מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולרוק הדק.זה יכול גם לעזור לשטוף אלרגנים וחיידקים, שיכולים לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות ואת הצטננות.

13.השתמש בשמן אקליפטוס

שימוש בשמן אקליפטוס יכול לעזור להפחית את הדלקת והריר הדק.זה יכול גם לעזור לפתוח את מעברי האף, מה שמקל על הנשימה והפחתת אי הנוחות הנגרמת על ידי נזלת מימית.

14.השתמש בחומץ תפוחים

באמצעות אפל

הבנת נזלת מימית

אף נזלת מימית הוא מצב שכיח בו ריר מצטבר במעברי האף.זה יכול לגרום לאי נוחות ויכול להיות סימן למחלות אחרות.זה אלידוע כל כך בשם Rhinorrhea.חשוב להבין את הגורמים לאף נזיל מימי ולפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

הסעדים של סבתא לאף נזיר מימי

סבתות המליצו על סעדים לאף נזיל מימי במשך דורות.רבים טבעיים ובטוחים לנסות בבית, וחלקם עשויים אפילו לעזור להפחית את הסימפטומים.להלן 19 תרופות של סבתא המומלצות על ידי מומחים וטיפים סודיים לטיפול באף נזלת מימי:

1.הגדל את צריכת הנוזל

שתיית שפע נוזלים חשובה לטיפול באף נזיל מימי.מים יכולים לעזור לדלל את הריר ולהשטוף רעלים.זה יכול גם לעזור לשמור על מעברי האף לחים ולהפחית את הגירוי.נוזלים חמים כמו תה צמחים או מרק עוף יכולים להועיל גם הם.

2.השתמש במכונת אדים

שימוש בכוכב אדים בחדר השינה יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את הגירוי והדלקת במעברי האף.זה יכול גם לעזור לדלל את הריר ולהקל על ניפוח האף שלך.

3.השקיה באף

השקיה באף היא שיטה לניקוי מעברי האף עם תמיסת מלח.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהשטוף אלרגנים ומגרים.זה יכול גם לעזור לדלל את הריר ולהקל על ניפוח האף שלך.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה לדלל את הריר ולהפחית את הדלקת.לשם כך, שפכו מים חמים לקערה והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.

5.דבש ולימון

ידוע כי

דבש ולימון הם בעלי תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.הם יכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

6.שום

שום שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למחלות רבות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

8.זרעי חילבה

לזרעי חילבה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות.הם יכולים לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים כף זרעי חילבה בכוס מים לילה.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום.

9.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית עבור מחלות רבות.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים עד שלוש ביום.

11.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בתרופה זו, הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן