דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה בפנים – 12 תרופות סבתות אמינות וטבעיות

אלרגיה בפנים – 12 תרופות סבתות אמינות וטבעיות

לחיות עם אלרגיות בפנים

אלרגיות בפנים יכולות להיות מתישות ולא נוחות.החל מתעטשות ועד עיניים מגרדות ואדמומיות, אלרגיות עונתיות יכולות לקחת מחיר על הפנים ולהקשות על הפעילות היומיומית לניהול.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים של אלרגיות עונתיות.להלן 12 תרופות סבתות אמינות וטבעיות שיכולות לעזור לך לנהל את האלרגיות שלך בפנים.

H2: התייבשות מחדש

חשוב לשמור על גופך לחות כשאתה מתמודד עם אלרגיות בפנים.שתיית הרבה מים ונוזלים אחרים יכולה לעזור לדלל ריר ולהפחית את הדלקת.בנוסף, הוספת אלקטרוליטים למים שלך יכולה לעזור לגופך לשמור על לחות ולהגדיר התייבשות.

H2: Steam

קיטור הוא דרך נהדרת לפתוח את הסינוסים ולהפחית דלקת בפנים.אתה יכול ליצור אדים עם מים רותחים, או אפילו מקלחת חמה.הקפד להרחיק את הפנים שלך מהקיטור כדי שלא תשרוף את עצמך.

H3: טיפ ייחודי: נסה להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר או מנטה לקיטור לקבלת הקלה נוספת.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטיהיסטמין טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: נטי סיר

סיר נטי הוא מכשיר פשוט שיכול לעזור להפחית את העומס ותסמינים אחרים של אלרגיות בפנים.פשוט מלאו את סיר הנטי במי מלח חמים והטוו את הראש לצד אחד.שופכים את המים דרך נחיר אחד ומחוצה את השני כדי לשטוף את הסינוסים.

H2: קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד בפנים.משרים מטלית כביסה במים קרים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות להקלה.

H2: Manuka Honey

דבש מנוקה הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בפנים.מערבבים כף של דבש מנוקה עם כף מים חמים ושותים פעמיים ביום להקלה.

H2: מיץ תפוחים

שתיית מיץ תפוחים טרי המוחלט יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולנקות את הסינוסים.נוגדי החמצון במיץ תפוחים יכולים גם לעזור להפחית את האדמומיות והגרד.

H2: שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בפנים.מערבבים כפית אבקת שורש ליקריץ עם כוס מים חמים ושותים פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית חזקה ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגרד בפנים.החל ג’ל אלוורה על האזור המושפע להקלה.

H2: תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטיהיסטמין טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בפנים.שתו כוס תה קמומיל חם פעמיים ביום להקלה.

H2: תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בפנים.שתו כוס תה ירוק חם פעמיים ביום להקלה.

H2: ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת בפנים.צרכו מזונות עשירים בוויטמין C, כמו תפוזים, תותים וקיווי, או קחו תוסף ויטמין C להקלה.

על ידי שימוש בתרופות טבעיות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות בפנים וליהנות מחייך ללא אי הנוחות והמצוקה הנגרמים על ידי אלרגיות.

חלק 2: תרופות לאלרגיה טבעית

אמנם אלרגיות יכולות להיות דבר קשה להתמודד איתו, אך ישנם כמה תרופות סבתות אמינות וטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על חלק מהתסמינים.להלן 12 מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לאלרגיות בפנים:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לאלרגיות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על תסמינים כמו עיטוש, שיעול ואף נזלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתייה לפני כל ארוחה.

2.דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיותיכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם כף מים חמים ושתה אותו לפני כל ארוחה.

3.שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית לאלרגיות.נחשב לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על תסמינים כמו עיטוש, שיעול ואף נזלת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ שום עם כוס מים חמים ושתה אותו לפני כל ארוחה.

4.ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של מיץ ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה אותו לפני כל ארוחה.

5.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים ושתה אותה לפני כל ארוחה.

6.תה קמומיל

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-אלרגיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית אחת של תה קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים לפני כל ארוחה.

7.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתה אותה לפני כל ארוחה.

8.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית אנטי דלקתית ואנטי-אלרגית שיכולה לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של תה מנטה עם כוס מים רותחים, תלולים למשך 10 דקות, מסננים ושותים לפני כל ארוחה.

9.אקליפטוס

אקליפטוס הוא תרופה טבעית נגד אלרגיה שיכולה לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של שמן אקליפטוס עם כוס מים רותחים, תלולים למשך 10 דקות, מסננים ושותים לפני כל ארוחה.

10.כמון

כמון הוא תרופה טבעית אנטי דלקתית ואנטי-אלרגית שיכולה לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כמון עם כוס מים חמים ושתה אותה לפני כל ארוחה.

11.בזיל

בזיל הוא תרופה טבעית אנטי דלקתית ואנטי-אלרגית שיכולה לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת בזיליקום עם כוס מים חמים ושתה אותה לפני כל ארוחה.

12.לימון

לימון הוא תרופה טבעית נגד אלרגיה שיכולה לעזור להפחית תסמיני אלרגיות.זה נחשב גם לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושתה אותו לפני כל ארוחה.

סיכום

אלרג

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן