דף הבית » תרופות סבתא » איך להתגבר על הצטננות – 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומיוחד

איך להתגבר על הצטננות – 12 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ומיוחד

העונה הקרה כאן.אם אתה כמו רוב האנשים, אתה לא רוצה לסבול דרך הסינוסים הצפופים, כאב גרון ותחושת סבל כללי שמגיעה עם הצטננות.למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שאולי סבתא שלך השתמשה כדי לעזור להתגבר על הצטננות מהר יותר.להלן 12 מהם יחד עם טיפים לשימוש בהם:

שום

שום הוא חומר טבעי אנטי -ויראלי ואנטיבקטריאלי, וכאשר נלקח גולמי יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון כדי לעזור להילחם בקור.כדי להשיג את מלוא התועלת של שום, עליך לצרוך אותו גולמי.פשוט מקלפים וקוצצים שן שום ומוסיפים אותו לכוס מיץ תפוזים.שתו אותו פעמיים ביום לכמה ימים עד שהקורכם נעלם.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה להצטננות בגלל תכונותיו האנטיבקטריאליות הטבעיות.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.קח כפית דבש אחת שלוש פעמים ביום כשאתה מתחיל להרגיש תסמינים של הצטננות.

טיפ:

קח את הדבש שלך עם משקה חם כמו תה או מים חמים עם לימון.זה יעזור לציפוי גרונך ולהפחית את הגירוי.

Echinacea

Echinacea הוא עשב ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בהצטננות ובמחלות אחרות.כדי להשיג את התועלת המרבית, קח את זה ברגע שאתה מרגיש את הסימנים הראשונים של הצטננות.קח שתי כמוסות של Echinacea שלוש פעמים ביום עד שהקור נעלם.

Steam

קיטור יכול לעזור בפירוק עומס ולהפחית את הדלקת.מלאו קערה גדולה במים רותחים, הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך 10 עד 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום עד שהקור שלך נעלם.

ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חיוני המסייע להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בהצטננות.הגדל את הצריכה שלך במזונות עשירים בוויטמין C כמו תפוזים, אשכוליות, לימונים ולימונים.אתה יכול גם לקחת תוסף ויטמין C.קח 500 מיליגרם שלוש פעמים ביום למשך כמה ימים עד שהקור שלך נעלם.

שטיפת מי מלח

שטיפת מי מלח יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך מספר שניות ואז לירוק אותה.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהקור שלך נעלם.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסף כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, מסננים ומוסיפים דבש לפי הטעם.שתו אותו כמה פעמים ביום עד שהקורכם נעלם.

קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.משרים מטלית במים חמים, סובבים אותו ומורחים אותו על גרונך וחזהך.השאירו אותו לכמה דקות ואז עברו לדחיסה קרה.עשה זאת מספר פעמים ביום עד שהקור שלך נעלם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית את העומס ולהקל על כאב גרון.להכנת טוניק חומץ תפוחים, מערבבים שתי כפות חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו אותו שלוש פעמים ביום עד שהקור שלכם נעלם.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא מגרש טבעי ויכול לעזור בפירוק הריר.להכנת טוניק פלפל קאיין, הוסף כפית פלפל קאיין לכוס מים חמים.שתו אותו פעמיים ביום לכמה ימים עד שהקורכם נעלם.

מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית להצטננות.הנוזל החם עוזר לשחרר ריר ולהרגיע כאב גרון.הכינו סיר מרק עוף תוצרת בית ושתו אותו מספר פעמים ביום במשך כמה ימים עד שהקור שלכם נעלם.

מנוחה

קבלת מנוחה רבה חיונית כדי לעזור לגופך להילחם בהצטננות.נסה להשיג שמונה שעות שינה כל לילה ולקחת תנומות במהלך היום במידת הצורך.

טיפ ייחודי:

אם אתם מרגישים עמוסים, נסו לישון עם כרית נוספת שתעזור לשמור על

7.פעוט חם

פעוט חם הוא תרופה עתיקה שנאמרה כי היא עוזרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.זה מיוצר עם מים חמים, דבש, מיץ לימון, ויסקי או ברנדי.אומרים כי חום המשקה עוזר לפנות מעברי האף, ואילו דבש ומיץ הלימון יכולים לעזור להרגיע את כאב הגרון.על פי חלקם, האלכוהול עוזר גם להפחית את הדלקת והוא תרופת הרגעה קלה, שיכולה לעזור לכם לישון טוב יותר.

8.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להילחם בקור.הוא מכיל תרכובות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.ניתן לאכול שום גולמי או להוסיף למנות מבושלות.זה יכול להיות משופע במים חמים ולנצל אותו כתה.

9.מרק עוף

מרק עוף

שימש זה מכבר כתרופה להצטננות ושפעת.הנוזל החם יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.המרכיבים במרק עוף עשויים לעזור גם להפחתת הדלקת ולהגביר את מערכת החיסון.מרק עוף הוא גם עשיר בחלבון, שיכול לעזור לך לתת אנרגיה.

10.Echinacea

Echinacea הוא עשב שנאמר שיש לו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות.זה לרוב נלקח כתה או בצורה תוספה.Echinacea נחשב כמסייע להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרתו ומשך הקור.

11.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ועם זאת יעילה להצטננות.זה יכול לעזור להפחית את העומס ולנקות את מעברי האף.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס או מנטה.מכסים את הראש במגבת ונשענים מעל הקערה.קח נשימות עמוקות ושאף את הקיטור למשך 5-10 דקות.

12.מנוחה

סוף סוף, חשוב לקבל הרבה מנוחה כשיש לך הצטננות.זה יאפשר לגופך למקד את האנרגיה שלו במאבק בזיהום.מכוון לקבל 8 שעות שינה בכל לילה ולקחת תנומות במהלך היום אם אתה מרגיש עייף.חשוב גם להימנע מהפרעה יתר בעצמך בזמן שאתה חולה.

12 הסעדים של סבתא אלה לטיפול מהיר ומיוחד יכולים לעזור להפחית את חומרתו ומשך הקור.הם יכולים גם לעזור להקל על חלק מהתסמינים הלא נוחים הקשורים להצטננות ושפעת.עם זאת, חשוב לזכור שהדרך הטובה ביותר למנוע הצטננות היא לתרגל היגיינה טובה ולקבל את חיסון השפעת בכל שנה.

שאלות נפוצות

  • ש: מה התרופה הטובה ביותר לקור?
  • A: התרופה הטובה ביותר לקור היא מנוחה ונוזלים.תרופות אחרות כמו פעולות חמות, שום, מרק עוף, אקינצאה, שאיפת קיטור ותוסף יכולות גם לעזור להפחית את הסימפטומים ולקצר את משך הצטננות.

הצטננות היא מחלה שכיחה שיכולה לגרום למגוון של תסמינים לא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את חומרתו ומשך הזמן של הצטננות.תרופות אלה כוללות פעולות חמות, שום, מרק עוף, אקינצאה, שאיפת קיטור ותוסף.מנוחה ונוזלים חשובים גם להילחם בקור.בעזרת התרופות האלה אתה יכול להתגבר על הקור שלך במהירות ולחזור להרגיש הכי טוב שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן