דף הבית » תרופות סבתא » חיידקים בבטן – 15 תרופות מיושנות זולות לטיפול יעיל
dddddaddd ddddf  daadaddaddaa dedddadaddaa dddcddaa dcd

חיידקים בבטן – 15 תרופות מיושנות זולות לטיפול יעיל

מה זה חיידקים בבטן?

חיידקים בבטן הם סוג של חיידקים שיכולים לגרום לדלקת ברירית הקיבה ודרכי העיכול.סוג זה של חיידקים יכול להוביל למגוון הפרעות עיכול, כולל כיבים, דלקת קיבה ומחלת קרוהן.נוכחות של חיידקים בקיבה יכולה גם לגרום למגוון תסמינים, כולל כאבי בטן, בחילה, הקאות ושלשול.במקרים קיצוניים זה יכול אפילו להוביל לספסיס.

החדשות הטובות הן שיש מספר טיפולים הזמינים לאנשים עם חיידקים בבטן.במאמר זה נדון ב -15 תרופות זולות ומיושנות שניתן להשתמש בהן לטיפול ביעילות בזיהומים בקיבה חיידקיים.

15 תרופות מיושנות זולות לטיפול בזיהומי קיבה חיידקים

1.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את מאזן החיידקים במעיים.מחקרים הראו כי אכילת יוגורט יכולה להפחית את הסימפטומים של זיהומי קיבה חיידקיים.כדי להשיג את התועלת המרבית, בחר ביוגורט רגיל שיש לו תרבויות חיות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לאזן את החיידקים בבטן.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסימפטומים של זיהומי קיבה חיידקיים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ושתה אותו לפני הארוחות.

3.שום

שום הוא חומר אנטיבקטריאלי רב עוצמה שיכול לעזור להילחם בזיהומים חיידקיים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, אכל שום גולמי או הוסף אותו לאוכל שלך.

4.דבש

דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהומים חיידקיים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, בחר בדבש גולמי ולא מעובד.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים חיידקיים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, בחר בשמן קוקוס אורגני וקור.

6.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים.הם יכולים גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, בחרו תוסף פרוביוטיקה המכיל זנים מרובים של חיידקים מועילים.

7.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של זיהומי קיבה חיידקיים.כדי להשיג את התועלת המרבית, שתו מיץ אלוורה או למרוח ג’ל אלוורה ורה באופן מקומי על האזור הנגוע.

8.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהומים חיידקיים.כדי להשיג את התועלת המרבית, הוסף כורכום למזון שלך או קח תוסף כורכום.

9.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, הוסף ג’ינג’ר לאוכל שלך או לשתות תה ג’ינג’ר.

10.קמומיל

קמומיל הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג הכי הרבה תועלת, שתו תה קמומיל או קחו תוסף קמומיל.

11.מנטה

מנטה הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, שתו תה מנטה או קחו תוסף מנטה.

12.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג הכי הרבה תועלת, שתו תה שורש ליקריץ או קחו תוסף שורש ליקריץ.

13.שומר

שומר הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ואנטיבקטריאלי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול.כדי להשיג את התועלת המרבית, הוסף שומר לאוכל שלךאו לשתות תה שומר.

14.שן הארי

שן הארי הוא תרופות ביתיות אנטי

לטיפול בחיידקי קיבה

חיידקי קיבה יכולים לגרום למגוון בעיות במערכת העיכול, כולל נפיחות, צרבת ובחילה.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מיושנות שיכולות לעזור לטיפול ביעילות בחיידקי הקיבה.להלן 15 תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של חיידקי הקיבה.

יוגורט

יוגורט הוא אוכל פרוביוטי, כלומר הוא מכיל תרבויות חיות של חיידקים מועילים.חיידקים אלה יכולים לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בקיבה, תוך הפחתת תסמיני חיידקי הקיבה.בנוסף, הסידן שנמצא ביוגורט יכול לעזור להפחית את חומצת הקיבה.

שום

לשום תכונות אנטי -מיקרוביאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת, מה שעלול להפחית את הסימפטומים של חיידקי הקיבה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של חיידקי הקיבה, כמו גם לסייע בעיכול.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטיבקטריאליות ויכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בקיבה.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את החומציות בקיבה, מה שעלול להפחית את הסימפטומים של חיידקי הקיבה.

זרעי שומר

לזרעי שומר יש תכונות אנטי-חיטוי טבעיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את כמות החיידקים בקיבה.הם יכולים גם לעזור להפחית את הנפיחות והגז.

כורכום

לכורכום יש תכונות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא מרגיע טבעי ויכול לעזור להפחית את הלחץ, מה שעלול להפחית את הסימפטומים של חיידקי הקיבה.בנוסף, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת.

כמון

לכמון תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות טבעיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

ציפורן

לציפורן יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.הם יכולים לעזור להפחית את כמות החיידקים בקיבה, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות טבעיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

שורש ג’נטה

לשורש הג’נטאי יש תכונות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

מיץ אלוורה

למיץ אלוורה יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

שמן אתרי קמומיל

לשמן אתרי קמומיל יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות טבעיות.זה יכול לעזור להפחית את כמות החיידקים בבטן, כמו גם לסייע בהפחתת הדלקת.

מסקנה

15 תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של חיידקי הקיבה.חשוב לציין כי אין להשתמש בהם כתחליף לייעוץ או טיפול רפואי, ותמיד עדיף להתייעץ עם רופא אם אתה חווה תסמינים כלשהם.

שאלות נפוצות

מה זה חיידקי קיבה?

חיידקי קיבה הם סוג של חיידקים שנמצאים בבטן העלולים לגרום לבעיות במערכת העיכול כמו נפיחות, צרבת ובחילה.

כיצד אוכל לטפל בחיידקי קיבה?

ישנם מגוון של תרופות ביתיות שיכולות לעזור בטיפול בחיידקי קיבה.אלה כוללדה יוגורט, שום, ג’ינג’ר, חומץ תפוחים, זרעי שומר, כורכום, שמן קוקוס, תה קמומיל, כמון, ציפורן, שורש ליקריץ, שורש ג’נטה,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן