דף הבית » תרופות סבתא » אוזן מגרדת – 6 הסעדים של סבתא זמינים בבית ומומלצים
ddddf deddaddaa  ddadadddd dadc daddaad ddeddaddd ddddaa

אוזן מגרדת – 6 הסעדים של סבתא זמינים בבית ומומלצים

הגירוד שלא ייעלם – 6 הסעדים של סבתא להקל על אוזניים מגרדות

אוזניים מגרדות יכולות להיות מטרד מטריד שיכול לגרום לאי נוחות ולשבש את חיי היומיום שלך.אוזניים מגרדות נגרמות לרוב על ידי זיהום, אלרגיות או אפילו מעצבן באוזן.אמנם קיימים טיפולים רבים ללא מרשם, אך ישנם גם כמה תרופות ביתיות שהועברו דרך דורות של סבתות.להלן 6 מהתרופות הביתיות הפופולריות ביותר לאוזניים מגרדות וכיצד להשתמש בהן בבטחה וביעילות.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למחלות שונות, ואוזניים מגרדות אינן יוצאת דופן.חיטוי טבעי זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והגירוי הנגרמים על ידי אוזן מגרדת.לשימוש, מערבבים 1 כפית חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים וספגו כדור כותנה בתערובת.החל בעדינות את כדור הכותנה על האוזן הפגועה והשאיר אותו במקום מספר דקות.יש לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

2.שמן זית

שמן זית הוא תרופה טבעית ויעילה לאוזניים מגרדות.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.לשימוש, חיממו כמות קטנה של שמן זית בקערה והשתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את השמן ישירות על האוזן הפגועה.השאר את השמן באוזן מספר דקות לפני שנמחק עודף עם מטלית נקייה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

3.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית נהדרת לאוזניים מגרדות.המלח עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.לשימוש, מערבבים ½ כפית מלח בכוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו בעדינות על האוזן הפגועה.השאר את כדור הכותנה במקום מספר דקות לפני הסרתו.יש לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית נוספת לאוזניים מגרדות.זהו חיטוי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כמות קטנה של שמן נשא, כמו שמן זית או שמן קוקוס.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת ישירות על האוזן הפגועה.השאר את השמן באוזן מספר דקות לפני שנמחק עודף עם מטלית נקייה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

5.שמן שום

שמן שום הוא תרופה ביתית פופולרית לאוזניים מגרדות.זהו חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגירוד.לשימוש, חיממו כמות קטנה של שמן שום בקערה והשתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את השמן ישירות על האוזן הפגועה.השאר את השמן באוזן מספר דקות לפני שנמחק עודף עם מטלית נקייה.ניתן לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

6.שפשוף אלכוהול

שפשוף אלכוהול הוא עוד תרופה ביתית פופולרית לאוזניים מגרדות.זהו חיטוי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוד.לשימוש, מערבבים חלק אחד משפשף אלכוהול עם חלקים חמים וחלקים וחלקו כדור כותנה בתערובת.החל בעדינות את כדור הכותנה על האוזן הפגועה והשאיר אותו במקום מספר דקות.יש לעשות זאת כמה פעמים ביום עד שהגירוד שוכך.

טיפ ייחודי

כשמשתמשים באחת מהתרופות הביתיות הללו, חשוב לזכור לעולם לא להכניס שום דבר לאוזן שלך.פעולה זו עלולה לפגוע בעור העדין בתעלת האוזן שלך ועלולה לגרום לגירוי או זיהום נוסף.

ניתן להשתמש בתרופות של 6 סבתות אלה בבטחה וביעילות כדי להקל על אוזניים מגרדות.כולם טבעיים וקלים לשימוש ויכולים לספק הקלה מהירה מאי הנוחות של אוזניים מגרדות.עם זאת, אם הגירוד נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לרופא לשלול כל מצבים רפואיים בסיסיים שעלולים לגרום לגרד.

תרופות ביתיות לאוזניים מגרדות

אוזניים מגרדות יכולות להיות מצב מעצבן, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות זמינות להקלה.התרופות הטבעיות הללויכול לעזור להרגיע אוזן מגרדת ולספק הקלה מתחושת גירוד לא נוחה.לפני שתנסה את אחד מהתרופות הללו, חשוב לבדוק עם הרופא שלך כדי לוודא שהם לא יתקשרו עם כל תרופות שאתה עלול לקחת או להחמיר כל מצבים רפואיים בסיסיים.

6 הסעדים של סבתא המומלצים לאוזניים מגרדות

1.קומפרס חם

קומפרס חם יכול להיות מרגיע מאוד לאוזניים מגרדות.משרים מטלית נקייה במים חמים וסובבים אותו.מרחו את הבד החם על האוזן למשך 10 דקות.אתה יכול גם לערבב כוס מים חמים עם כפית מלח ולהשתמש בכדור כותנה כדי למרוח את הפיתרון על האוזן.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי-פטריאליות שיכולות לעזור לחסל את הגורם לאוזניים מגרדות.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.משרים כדור כותנה בתמיסה ומורח אותו על האוזן.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

3.שמן זית

שמן זית יכול לעזור להרגיע את התחושה המגרדת באוזניים.חיממו כף שמן זית והשתמשו בטפטפת כדי להכניס כמה טיפות לאוזן הפגועה.אתה יכול גם לערבב כמה טיפות שמן זית עם כמה טיפות מים ולהשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח אותו על האוזן.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להקל על הגירוד באוזניים.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן זית ומשתמש בספוגית כותנה כדי למרוח אותו על האוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.שום

לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור לחסל את הגורם לאוזניים מגרדות.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כף שמן זית.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת על האוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.מי חמצן

מי חמצן יכול לעזור לחסל את החיידקים או הפטרייה שעלולים לגרום לאוזניים מגרדות.מערבבים כף של מי חמצן עם כוס מים חמים והשתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את התמיסה על האוזן הפגועה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

תרופות ביתיות אלה יכולות לעזור לספק הקלה מאוזן מגרדת.חשוב לזכור לבדוק עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה עלול לקחת או מחמירה כל מצבים רפואיים בסיסיים.

שאלות נפוצות

  • האם זה בטוח להשתמש בתרופות ביתיות לאוזניים מגרדות?
    כן, בדרך כלל זה בטוח להשתמש בתרופות ביתיות לאוזניים מגרדות.עם זאת, חשוב לבדוק עם הרופא שלך לפני שתנסה אחת מהתרופות הללו מכיוון שהם עשויים לקיים אינטראקציה עם כל תרופות שאתה עלול לקחת או מחמירה כל מצבים רפואיים בסיסיים.
  • מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לאוזניים מגרדות?
    התרופה הביתית הטובה ביותר לאוזניים מגרדות תהיה תלויה בגורם הגירוד.כמה מהתרופות הביתי הפופולריות ביותר לאוזניים מגרדות כוללות קומפרסים חמים, חומץ תפוחים, שמן זית, שמן עץ התה, שום וחמצן מי חמצן.

אוזניים מגרדות יכולות להיות מצב מעצבן, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי לספק הקלה.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע אוזן מגרדת ולספק הקלה מתחושת גירוד לא נוחה.לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, חשוב לבדוק עם הרופא שלך כדי לוודא שהם לא יתקשרו עם תרופות שאתה עלול לקחת או להחמיר כל מצבים רפואיים בסיסיים.

לסיכום, אוזניים מגרדות יכולות להיות מצב מעצבן, אך ישנם כמה תרופות ביתיות העומדות לרשותם כדי לספק הקלה.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע אוזן מגרדת ולספק הקלה מאי נוחות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן