דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון ואוזניים – 7 תרופות של סבתא בריאה ובריאה
dbdd ddaddf dddddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadd

כאב גרון ואוזניים – 7 תרופות של סבתא בריאה ובריאה

כאב גרון ואוזניים – 7 תרופות של סבתא בריאה

כאב גרון ואוזניים יכול להיות לא נוח ומעצבן.אם אי פעם חווית את זה, אתה יודע שזה לא כיף.אבל אל תדאג – יש כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור לך להיפטר מאי הנוחות והתסמינים.

הסעדים של סבתא ידועים ביעילותם, אם כי לפעמים קשה לדעת עובדה מהבדיון.להלן שבעה תרופות שהועברו מדור לדור ששווה לנסות.

1.דבש

דבש הוא חומר הומטנט טבעי, כלומר הוא עוזר לשאוב לחות מהסביבה ולשמור על גרונך.יש לו גם תכונות אנטי-בקטריאליות המסייעות להפחתת דלקת וגירוי.עבור גרון כואב, נסה לערבב כף דבש אחת עם 8 אונקיות מים חמים ולגרוס אותו למשך 30 שניות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון.נסה לערבב שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם 8 גרם מים חמים ולגרגר אותו למשך 30 שניות.

3.שום

לשום תכונות טבעיות אנטי בקטריאליות ואנטי פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.עדיף להשתמש בשום טרי, אבל אם אין לך שום דבר, אתה יכול גם לנסות להשתמש בכמוסות שום או אבקה.כדי להשתמש בשום טרי, קח כמה שיני שום ועוסק אותם לעיסה.ואז הוסף כמה טיפות שמן זית ומערבב אותו לעיסה.החל את העיסה על גרונך ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו.

4.מי מלח

מי מלח הם חומר חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.להכנת גרגר מים מלח מערבבים 1 כפית מלח עם 8 אונקיות מים חמים וגרגר אותם למשך 30 שניות.

5.מרווה

למרווה יש תכונות טבעיות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.להכנת גרגר מרווה, תלול כפית אחת של מרווה מיובשת ב 8 גרם מים רותחים למשך 15 דקות.מסננים את התערובת ונותנים לה להתקרר לפני שגרגנייה למשך 30 שניות.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי.להכנת גרגר כורכום, מערבבים כפית כורכום אחת עם 8 אונקיות מים חמים וגרגרו אותו למשך 30 שניות.

7.מי לימון

למי לימון יש תכונות טבעיות אנטי בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.להכנת גרגר מים לימון, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם 8 אונקיות מים חמים ומגרדים אותו למשך 30 שניות.

שבע הסעדים של סבתא יכולים לעזור לספק הקלה על כאב גרון ואוזניים.עם זאת, אם התסמינים לא משתפרים או מחמירים, עדיף לפנות לרופא בהקדם האפשרי.

טיפ ייחודי ומועיל: אם אין לך גישה לשום טרי, אתה יכול לנסות להשתמש בכמוסות שום או אבקה.פשוט מערבבים אותו עם כמה טיפות שמן זית כדי להכין משחה, והחל אותו על גרונך למשך 10-15 דקות לפני ששוטף אותו.

סקירה כללית

ישנם תרופות רבות שהועברו דרך דורות של סבתות שיכולות לעזור להרגיע את כאב הגרון והאוזניים.החל מתה צמחים ועד גרגרים, תרופות אלה טבעיות ויכולות לספק הקלה מהכאב.להלן שבעה סעדים של סבתא בריאה ובריאה שיכולים לעזור לספק הקלה מכאבי גרון ואוזניים.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם תרופה יעילה לגרון ואוזניים כואבות.תה צמחי מרפא מיוצרים מעשבי תיבול בעלי תכונות אנטי-חיטוי, אנטי דלקתיות ומרגיעות.הם יכולים לעזור להפחית דלקת, להפחית כאב ולעזור להרגיע את הגרון.עשבי תיבול פופולריים שניתן להשתמש בהם בתה לטיפול בכאבי גרון ואוזניים כוללים שורש ליקריץ, ג’ינג’ר, קמומיל ולימון בלאם.להכנת תה צמחים, תלול כפית העשב בכוס מים מבושלים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה והשתייה.

גרגלס

גרגר עם מי מלח חמים הוא EF נוסףתרופה פקטיבית לגרונות ואוזניים כואבות.מלח הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת וכאב.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.לירוק את הפיתרון ולחזור פעמיים ביום.

דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם תרופות טבעיות לגרון ואוזניים כואבות.לדבש יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.לימון עשיר בוויטמין C שיכול לעזור בחיזוק מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.להכנת תרופת דבש ולימון, מערבבים כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס מים חמים ושותה פעמיים ביום.

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לגרון ואוזניים כואבות.שום עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין תרופה שום, ריסקו כמה שיני שום ומערבבים עם כפית דבש.אכלו את התערובת שלוש פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לגרונם ואוזניים כואבות.חומץ תפוחים עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין תרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו פעמיים ביום.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה ויעילה לכאבי גרון ואוזניים.Steam עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופה בשאיפת קיטור, הרתיחו סיר מים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.חזור על פעמיים ביום.

זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה טבעית לגרונם ואוזניים כואבות.לזרעי חילבה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי ליצור תרופה, משרים כף זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך 15 דקות.מסננים את הפיתרון ושותים פעמיים ביום.

סיכום

כאב גרון ואוזניים יכולים להיות כואבים ולא נוחים אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לספק הקלה.תה צמחי מרפא, גרגים, דבש ולימון, שום, חומץ תפוחים, שאיפת קיטור וזרעי חילבה הם כל תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב.סעדים אלה פשוטים וקלים לייצור ויכולים לספק הקלה אפקטיבית מכאבי גרון ואוזניים.

שאלות נפוצות

מהן תרופות טבעיות לגרונות ואוזניים כואבים?

תרופות טבעיות לגרון ואוזניים כואבות כוללות תה צמחים, גרגים, דבש ולימון, שום, חומץ תפוחים, שאיפת קיטור וזרעי חילבה.סעדים אלה פשוטים וקלים לייצור ויכולים לספק הקלה אפקטיבית מכאבי גרון ואוזניים.

כיצד אוכל להכין תה צמחים לכאבי גרון ואוזניים?

להכין תה צמחים, תלול כפית של עשב כמו שורש ליקריץ, ג’ינג’ר, קמומיל או מזור לימון בכוס מבושלת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן