דף הבית » תרופות סבתא » הקלה בטחורים – 22 הסעדים החשובים של סבתא המומלצים על ידי מומחים
ddadcd dddddaddd  ddadadddd dddaddddd dadc daddaad d

הקלה בטחורים – 22 הסעדים החשובים של סבתא המומלצים על ידי מומחים

מהם טחורים?

טחורים הם כלי דם נפוחים הממוקמים בקירות פי הטבעת והפי הטבעת.הם יכולים לגרום לגירוד, כאב ודימום במהלך תנועות המעי.טחורים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים וניתן לטפל בהם בשינויים ותרופות באורח החיים, תלוי בחומרת המצב.

הסעדים של סבתא להקלה על טחורים

ההערכה היא כי יותר ממחצית האוכלוסייה יחוו טחורים בשלב מסוים בחייהם.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שיכולות לעזור לספק הקלה מאי הנוחות והכאב הקשורים למצב זה.להלן כמה מהסעדים היעילים ביותר של סבתא שמומחים ממליצים להקלה על טחורים:

1.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מעצבן שניתן ליישם ישירות על האזור המושפע כדי להפחית נפיחות ודלקת.ההערכה היא כי היא מסייעת לכווץ טחורים ולספק הקלה מאי נוחות.

2.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.החלת ג’ל אלוורה או מיץ ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את העור.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל טחורים.שתיית כפית של חומץ תפוחים מעורבב עם 8 גרם מים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מאי נוחות.

4.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת נפיחות וכאב הקשורים לטחורים.הוספת כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה ושרייתו למשך 15-20 דקות יכולה לעזור לספק הקלה.

5.חבילת קרח

החלת חבילת קרח או קומפרס קר על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.חשוב לעטוף את חבילת הקרח בבד דק לפני שמריחים אותו על העור כדי למנוע גירוי נוסף.

6.שקיות תה

שקיות תה שימשו זה מכבר להפחתת הנפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.פשוט הניחו שקית תה מקוררת על האזור המושפע במשך 15 דקות מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.ערבוב כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתייתו פעמיים ביום יכול לעזור להפחית את הדלקת.

8.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.אכילת כמה שיני שום גולמי מדי יום יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה.

9.מגבוני לוז מכשפה

ניתן להשתמש במגבוני לוז מכשפות כדי להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.כל שעליך לעשות הוא לנגב את האזור הפגוע עם לוז מכשפה נגב מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.החלת שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מאי נוחות.

11.מלפפון

מלפפון משמש זה מכבר כדי לספק הקלה מאי נוחות הקשורה לטחורים.החלת פרוסת מלפפון ישירות על האזור הנגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.ערבוב כפית סודה לשתיה עם כוס מים חמים ושתייתו פעמיים ביום יכול לעזור להפחית את הדלקת.

13.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיית מלח אפסום היא דרך נהדרת להפחית נפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.הוסף כוס מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג בתוכה 15-20 דקות כדי להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

14.שמן זית

שמן זית ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.מריחת כמה טיפות שמן זית ישירות על האזור הפגועעזרו להפחתת הנפיחות ולספק הקלה מאי נוחות.

15.קרם לוז מכשפות

ניתן להשתמש בקרם לוזות מכשפות כדי להפחית נפיחות ולהקלה על אי נוחות.

תרופות של סבתות להקלה על טחורים

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.בעוד שחלק מהתרופות הללו עשויים להיראות מיושנים, הם עדיין יעילים כיום.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר המומלצות על ידי מומחים להקלה על טחורים.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הטבעיות הוותיקות והפופולריות ביותר עבור טחורים.זה יכול לשמש באופן אקטואלי כדחיסה או להילקח דרך הפה כטוניק.אנשים רבים מוצאים הקלה מאי הנוחות של טחורים על ידי נטילת שתי כפיות של חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים פעמיים ביום.

2.שמן עץ התה

ניתן ליישם שמן עץ התה באופן אקטואלי כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.ניתן לערבב אותו עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ולהחיל ישירות על האזור הנגוע.לשמן עץ התה תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור הרגיז.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו באמבט סיטז.לוז מכשפה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מגרד ושריפה.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת לעתים קרובות לטיפול במצבי עור, כולל טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לספק הקלה מגרד ושריפה.אלוורה יכולה גם לסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי להרגיע את העור הרגיז.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לספק הקלה מגרד ושריפה.שמן קוקוס יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.

6.מלח אפסום

ניתן להשתמש במלח אפסום באמבט סיטז כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגרד ושריפה.זה יכול גם לקדם ריפוי ולהפחית את הסיכון לזיהום.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית יעילה לטחורים.זה יכול להילקח דרך הפה כתוסף או ליישם באופן אקטואלי על האזור המושפע.לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור הרגיז.

8.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שניתן להשתמש בו כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע כדי לספק הקלה מגרד ושריפה.שמן זית יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

התרופות של סבתות אחרות להקלה על טחורים

ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.להלן כמה תרופות פופולריות אחרות המומלצות על ידי מומחים להקלה על טחורים.

9.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.ניתן ליישם אותו ישירות על האזור המושפע או להשתמש בו באמבט סיטז.לשמן קיק יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור הרגיז.

10.זרעי פשתן

זרעי פשתן היא תרופה טבעית שניתן ליטול דרך הפה כתוסף או מיושמת באופן אקטואלי על האזור המושפע.לזרעי פשתן יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור הרגיז.

11.Psyllium Husk

קליפת פסיליום היא תרופה טבעית שניתן ליטול דרך הפה כתוסף כדי לספק הקלה מאי הנוחות של טחורים.זה עובד על ידי הגדלת עיקר הצואה, המסייע בהפחתת מאמץ ושיפור תנועות המעי.

12.חֲלַקְלַקElm

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית שניתן ליטול דרך הפה כתוסף או מיושמת באופן אקטואלי על האזור המושפע.ל- ELM החלקלק יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור המגורה.

13.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית שניתן ליטול דרך הפה כתוסף או מיושמת באופן אקטואלי על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן