דף הבית » תרופות סבתא » תת פעילות של בלוטת התריס – 5 תרופות של סבתא איכותית לרגיעה
daadaa dadaddcddaa dadc ddcdddaa ddaadadda  daadaddaddaa dadc daddaa

תת פעילות של בלוטת התריס – 5 תרופות של סבתא איכותית לרגיעה

תת פעילות של בלוטת התריס: מה שאתה צריך לדעת

תת פעילות של בלוטת התריס הוא מצב רפואי בו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק מהורמון בלוטת התריס.הורמון זה אחראי על ויסות חילוף החומרים, טמפרטורת הגוף ותפקודי גוף אחרים.תסמינים של תת פעילות של בלוטת התריס כוללים עייפות, עלייה במשקל, דיכאון, עור יבש ועצירות.תת פעילות של בלוטת התריס נגרמת לרוב על ידי מחלות אוטואימוניות, טיפול בהקרנות או תרופות מסוימות.טיפול בדרך כלל כרוך בנטילת גלולות להחלפת הורמון בלוטת התריס או תרופות אחרות.

5 הסעדים של סבתא להרפיה

אם אתה סובל מהתופעות בלוטת התריס, יתכן שאתה מחפש דרכים להירגע ולהפחית את רמות הלחץ שלך.אמנם תרופות וטיפול בהורמונים יכולים לעזור, אך ישנם גם תרופות טבעיות רבות שיכולות לספק הקלה.להלן חמש תרופות של סבתא המסייעות להרפיה:

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה צמחית פופולרית ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור בהרפיה והקלה במתח.זה גבוה בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את הדלקת בגוף.תה קמומיל מכיל גם כמה תרכובות המשמשות כתרופות הרגעה קלות, מקדמות הרפיה ועוזרות בשינה.

2.שמן לבנדר

שמן לבנדר שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית להרפיה.הוא מכיל תרכובות שיש בהן השפעות מרגיעות, מרגיעות ומרגיעות לחץ.ניתן לשאוף את השמן ישירות מהבקבוק, להוסיף לאמבט חם או לשמש בארומתרפיה לקידום הרפיה.

3.מדיטציה

מדיטציה היא דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.זה עוזר לנקות את הנפש ולהתמקד בנשימה שלך.זה יכול לעזור להפחית חרדה ולהוריד את לחץ הדם.ישנם סוגים רבים ושונים של טכניקות מדיטציה שניתן להשתמש בהן, החל מהדמיה מודרכת למיינדפולנס.

4.פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את רמות הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.זה גם עוזר להגביר את אנדורפינים, שהם הורמונים שיכולים לעזור להפחית את הלחץ.פעילות גופנית יכולה גם לעזור לך לנהל טוב יותר את הסימפטומים של תת פעילות של בלוטת התריס, כמו עייפות ודיכאון.

5.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להרפות את הגוף והנפש.הוא משלב מתיחות, נשימה עמוקה ומדיטציה כדי לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.יוגה יכולה גם לעזור בשיפור הגמישות והחוזק, מה שיכול לעזור להפחית את העייפות והדיכאון הקשורים לתת פעילות של בלוטת התריס.

טיפ: הפוך את הרפיה לעדיפות

חשוב להפוך את הרגיעה לעדיפות אם אתה סובל מהתפגנות של בלוטת התריס.מתח יכול להחמיר את הסימפטומים של תת פעילות של בלוטת התריס, ולכן חשוב למצוא דרכים להירגע ולהפחית את רמות הלחץ.חמש הסעדים של סבתא אלה הם דרך נהדרת לעשות זאת.הקפידו להקדיש זמן בכל יום להרפיה וטיפול עצמי.

התרופות של סבתא להרפיה של תת פעילות של בלוטת התריס

תת פעילות של בלוטת התריס הוא מצב רפואי בו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמוני בלוטת התריס כדי לענות על צרכי הגוף.זה יכול לגרום למגוון תסמינים, כולל עייפות, עלייה במשקל, דיכאון וחרדה.אמנם בדרך כלל מנוהל על יתר של בלוטת התריס באמצעות תרופות, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.להלן 5 תרופות של סבתא איכותית לרגיעה שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בניהול הסימפטומים של תת פעילות של בלוטת התריס.

1.דיקור סיני

דיקור סיני הוא נוהג סיני עתיק הכרוך בהכנסת מחטים דקים לנקודות ספציפיות בגוף על מנת להקל על הכאב והמתח.מחקרים הראו כי דיקור סיני יכול לסייע בהפחתת לחץ, חרדה ודיכאון, מה שעלול להועיל לאנשים הסובלים מתת פעילות של בלוטת התריס.

2.תוספי צמחים

תוספי צמחים הם דרך נהדרת להגביר את בריאות בלוטת התריס באופן טבעי.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר לניתוח של בלוטת התריס כוללים את אשווגנדה, מלון מר וגוגול.עשבי תיבול אלה יכולים לעזור בשיפור ייצור ההורמונים של בלוטת התריס, כמו גם להפחית דלקת ונזק רדיקלי חופשי.

3.תרגילise

פעילות גופנית היא חלק חשוב בניהול תת פעילות של בלוטת התריס.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את העייפות, לשפר את מצב הרוח ולהגביר את רמות האנרגיה.זה יכול גם לעזור לווסת את ההורמונים ולהפחתת הדלקת.

4.יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולהירגע.זה יכול לעזור בשיפור זרימת הדם, להגביר את הגמישות ולהפחית את מתח השרירים.מחקרים הראו גם כי יוגה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון והחרדה, דבר שיכולים להועיל לאנשים הסובלים מתת פעילות של בלוטת התריס.

5.מדיטציה

מדיטציה היא דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.זה יכול לעזור להפחית חרדה, לשפר את השינה ולהגביר את מצב הרוח שלך.זה יכול גם לעזור לווסת הורמונים, שיכולים להועיל לאנשים הסובלים ממתן בלוטת התריס.

מסקנה

ניתן לנהל תת פעילות של בלוטת התריס באמצעות תרופות, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.דיקור סיני, תוספי צמחים, פעילות גופנית, יוגה ומדיטציה הם דרכים נהדרות להירגע ולהפחית את הלחץ.תרופות אלה יכולות לעזור בשיפור בריאות בלוטת התריס, כמו גם להפחית עייפות, חרדה ודיכאון.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לנתרואידיזם?

כמה תרופות טבעיות לניתוח של בלוטת התריס כוללות דיקור סיני, תוספי צמחים, פעילות גופנית, יוגה ומדיטציה.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את בריאות בלוטת התריס ולהפחית תסמינים כמו עייפות, חרדה ודיכאון.

האם יוגה יכולה לעזור עם תת פעילות של בלוטת התריס?

כן, יוגה יכולה להועיל לאנשים הסובלים מנתח בלוטת התריס.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את זרימת הדם ולהפחית את מתח השרירים.זה יכול גם לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון והחרדה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן