דף הבית » תרופות סבתא » תרופות נגד דיכאון – 23 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ופופולריים
daadaddaddaa dadd dddbdddf  daadaddaddaa dedddadaddaa dded

תרופות נגד דיכאון – 23 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ופופולריים

היתרונות של אנטי דיכאון טבעיים

דיכאון הוא נושא קשה לבריאות הנפש הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול להשפיע מאוד על איכות חייו של האדם, ויכול להוביל לסיבוכים בריאותיים נוספים אם נותרו ללא טיפול.אמנם ישנם טיפולים תרופתיים רבים העומדים לטיפול בדיכאון, אך אנשים רבים מנסים למצוא תרופות טבעיות כדי לטפל בתסמינים שלהם.נוגדי דיכאון טבעיים הופכים פופולריים יותר ויותר מכיוון שהם יכולים לספק הקלה ללא תופעות הלוואי הפוטנציאליות הקשורות לתרופות.

מהם אנטי דיכאון טבעיים?

נוגדי דיכאון טבעיים הם עשבי תיבול, ויטמינים ותוספי טבע אחרים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון.ישנם מגוון של אנטי דיכאון טבעיים, כולל חומצות שומן של סנט ג’ון, SAM-E, אומגה 3 ו- 5-HTP.תוספי מזון אלה פועלים על המעבירים העצביים של המוח כדי לשפר את מצב הרוח ולהפחתת תסמיני הדיכאון.

היתרונות של אנטי דיכאון טבעיים

ישנם מספר יתרונות לשימוש באנטי דיכאון טבעי כחלופה לתרופות.ראשית, הם בדרך כלל נחשבים לבטוחים יותר מתרופות מרשם.נוגדי דיכאון טבעיים אינם נוטים לגרום לתופעות לוואי חמורות כמו עלייה במשקל, חרדה או התמכרות, כפי שכמה תרופות יכולות.בנוסף, נוגדי דיכאון טבעיים הם בדרך כלל פחות יקרים מתרופות מרשם, מה שהופך אותם לנגישים יותר למי שאולי לא יוכלו להרשות לעצמם ביקורי רופאים רגילים או תרופות מרשם.

נוגדי דיכאון טבעיים מספקים גם גישה הוליסטית יותר לטיפול בדיכאון.בעוד שתרופות נועדו למקד למועברים עצביים ספציפיים, נוגדי דיכאון טבעיים יכולים לפעול על פני מעבירים רבים במוח, ולספק גישה מקיפה יותר לטיפול בדיכאון.

23 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ופופולאריים

ישנן מספר תרופות מסורתיות המבוססות על מרכיבים טבעיים ופופולאריים שניתן להשתמש בהם גם לטיפול בדיכאון.להלן 23 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ופופולאריים:

  • שורש ולריאן
  • קמומיל
  • לבנדר
  • ג’ינסנג
  • Kava Kava
  • ויטמין B-12
  • חומצה פולית
  • חומצות שומן אומגה 3
  • 5-htp
  • רחוב.Wort’s Wort
  • של ג’ון

  • sam-e
  • גינגקו בילובה
  • ויטמינים B
  • l-tyrosine
  • טריפטופן
  • מלטונין
  • s-adenosylmethionine (אותו)
  • inositol
  • Lemon Balm
  • ריישי פטריות
  • בזיליקום קדוש
  • תערובות תה צמחים

ניתן ליטול מרכיבים טבעיים אלה כתוספי מזון, תה או תנודות.חשוב לדבר עם רופא או ספק שירותי בריאות לפני שנטילת תרופות טבעיות אלה, מכיוון שחלקם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות אחרות או לגרום לתגובות שליליות.

חשוב גם לציין כי נוגדי דיכאון טבעיים אינם מיועדים להוות תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אמנם הם יכולים לספק הקלה מסוימת, אך יש להשתמש בהם בשילוב עם טיפולים אחרים כמו טיפול ושינויים באורח החיים.בנוסף, חשוב להיות מודעים לכך שתוספי מזון טבעיים אינם מוסדרים על ידי ה- FDA, ולכן חשוב לחקור את המוצרים שאתה לוקח ולוודא שהם בטוחים.

למי שמעוניין לחקור נוגדי דיכאון טבעיים, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שזו הבחירה הנכונה עבורך.נוגדי דיכאון טבעיים יכולים להועיל עבור אנשים מסוימים, אך אין להשתמש בהם כתחליף לטיפולים אחרים.

טיפ: שמור על יומן כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלך תוך נטילת נוגדי דיכאון טבעיים.זה יכול לעזור לך להישאר על המסלול ולהיות מודע לכל שינוי במצב הרוח או הסימפטומים שלך.

תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בדיכאון ובנושאים אחרים לבריאות הנפש.תרופות צמחי מרפא מיוצרים מנטורכיבים מבוססי צמח RAL, וכמה מעשבי התיבול הפופולריים והיעילים ביותר לטיפול בדיכאון כוללים את סנט ג’ון וורט, ולריאן, גינקו בילובה, וגולגולת סינית.

וורט של סנט ג’ון הוא צמח פורח ששימש במשך מאות שנים לטיפול בדיכאון ובעיות בריאות נפשיות אחרות.הוכח כי הוא יעיל בטיפול בדיכאון קל עד בינוני, ומאמין שהוא פועל על ידי הגדלת רמות הסרוטונין הנוירוטרנסמיטר במוח.

ולריאן הוא עשב שמקורו בשורש הצמח ולריאן, המשמש במשך מאות שנים כתרופה הרגעה ואנטי-חרדה.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הגדלת רמות החומצה הגמא-אמינובוטירית (GABA) במוח, המסייעת בהפחתת החרדה ולשפר את מצב הרוח.

גינקו בילובה הוא עשב שמקורו בעלים של עץ הגינקו, המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון בעיות בריאות הנפש, כולל דיכאון.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הגדלת רמות הסרוטונין, הדופמין והנוראדרנלין במוח, המסייעת בשיפור מצב הרוח ולהפחתת החרדה.

Skullcap הסיני הוא עשב שמקורו בשורש צמח הגולגולת הסיני, ששימש במשך מאות שנים לטיפול בדיכאון ובעיות בריאות נפשיות אחרות.על פי ההערכה, היא פועלת על ידי הגדלת רמות החומצה הגמא-אמינובוטירית (GABA) במוח, המסייעת בהפחתת החרדה ולשפר את מצב הרוח.

שינויים בתזונה ותזונה

בנוסף לתרופות צמחיות, ביצוע שינויים בתזונה ותזונה יכול גם לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את תסמיני הדיכאון.אכילת תזונה בריאה ומאוזנת הכוללת שפע של פירות וירקות טריים, חלבונים רזים ופחמימות מורכבות יכולה לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את תסמיני הדיכאון.

ביטול מזונות מעובדים וסוכרים מהתזונה שלך יכול גם לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את תסמיני הדיכאון.אכילת דיאטה העשירה בחומצות שומן אומגה 3, כמו דגים, זרעי פשתן וזרעי צ’יה, יכולה לעזור להפחית את הדלקת, מה שעלול בתורו לסייע בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את תסמיני הדיכאון.

פעילות גופנית באופן קבוע חשובה גם לשיפור מצב הרוח שלך ולהפחתת תסמיני הדיכאון.פעילות גופנית משחררת אנדורפינים, שיכולים לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את תסמיני הדיכאון.

טיפול באור

טיפול קל הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בדיכאון.טיפול באור כולל חשיפת עצמך לאור בהיר, בדרך כלל מתיבת אור, למשך זמן מסוים בכל יום.על פי ההערכה, טיפול באור פועל על ידי הגדלת רמות הסרוטונין במוח, המסייע בשיפור מצב הרוח ולהפחתת תסמיני הדיכאון.

פסיכותרפיה

פסיכותרפיה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול בדיכאון.פסיכותרפיה כוללת שיחה עם מטפל מוסמך על המחשבות והרגשות שלך, שיכולים לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את תסמיני הדיכאון.

מסקנה

דיכאון הוא מצב חמור לבריאות הנפש שניתן לטפל בהם הן בתרופות והן בתרופות טבעיות.תרופות צמחיות, שינויים בתזונה ותזונה, טיפול קל ופסיכותרפיה הם כל תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בדיכאון.אמנם כל אחד מהתרופות הטבעיות הללו יכול להיות יעיל עבור אנשים מסוימים, אך חשוב לדבר עם הרופא או המטפל שלך לפני שתתחיל בטיפול בדיכאון.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לדיכאון? כמה תרופות טבעיות לדיכאון כוללות תרופות צמחיות, שינויים בתזונה ותזונה, טיפול קל ופסיכותרפיה.
  • האם טיפול באור הוא טיפול יעיל לדיכאלשפר את מצב הרוח ולהפחית את תסמיני הדיכאון.

לסיכום, דיכאון הוא מצב חמור לבריאות הנפש שניתן לטפל בהם הן בתרופות והן בתרופות טבעיות.שֶׁלָהשינויים בתרופות, תזונה ותזונה, טיפול קל ופסיכותרפיה הם כל תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לטיפול בדיכאון.אמנם כל אחד מהתרופות הטבעיות הללו יכול להיות יעיל עבור אנשים מסוימים, אך חשוב לדבר עם הרופא או המטפל שלך לפני שתתחיל בטיפול בדיכאון.בנוסף, חשוב להבין כי נוגדי דיכאון-23 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ופופולאריים עשויים שלא להתאים לכולם, וחיוני לדבר עם הרופא או המטפל שלך על הסיכונים והיתרונות הפוטנציאליים לפני שתתחילטיפול חדש.

למידע נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן