דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בדיכאון – 17 תרופות של סבתא מרגיעה ומשקמת
dddaddc ddddbdddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddad d

טיפול בדיכאון – 17 תרופות של סבתא מרגיעה ומשקמת

טיפול בדיכאון: 17 תרופות של סבתא מרגיעה ומשקמת
דיכאון הוא הפרעה קשה לבריאות הנפש שיכולה להשפיע הרסנית על חייו של האדם.זה יכול לגרום לכאב פיזי ורגשי, לשבש את השגרה היומית ואף יכול להוביל להתאבדות.אך בעוד שלקהילה הרפואית יש מגוון טיפולים זמינים, אנשים רבים מגלים שתרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור יכולות להיות יעילות באותה מידה.להלן 17 תרופות מרגיעות ומשקמות של סבתא שיכולות לעזור בטיפול בדיכאון.

1.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית היא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות למען בריאותך הנפשית.זה משחרר אנדורפינים, שיכולים לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.סבתות אולי המליצו לצאת לטיול מהיר או לצאת לשחייה, אך כל סוג של פעילות גופנית יכול להועיל.

2.התחבר עם הטבע

בילוי בחוץ יכול להיות מרגיע ומרכז.לטבע יש דרך לעזור לנו להתחבר מחדש עם עצמנו ויכול אפילו להפחית את תסמיני הדיכאון.סבתות אולי הציעו לטייל בפארק או לצאת לטיול ביער, אבל אפילו טיול חיצוני פשוט יכול להועיל.

3.לבלות עם חברים ובני משפחה

קשרים חברתיים חשובים לבריאות הנפש שלנו.בילוי עם חברים ובני משפחה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.סבתות אולי המליצו להיפגש לארוחת ערב או לאירוח לילות משחק, אך כל סוג של חברתיות יכול להועיל.

4.תרגול מיינדפולנס

מיינדפולנס הוא תרגול שיכול לעזור להפחית לחץ וחרדה.זה כרוך בהתמקדות ברגע הנוכחי וניתן לעשות זאת באמצעות פעילויות כמו יוגה, מדיטציה, או פשוט לקחת כמה רגעים להתמקד בנשימה.סבתות אולי המליצו לקחת כמה רגעים לשבת בשתיקה או לתרגל יוגה, אך כל סוג של מיינדפולנס יכול להועיל.

5.לאכול אוכל בריא

אכילת מזון בריא יכולה לעזור בשיפור מצב הרוח שלך ולהפחית את הלחץ.סבתות אולי המליצו לאכול תזונה מאוזנת עם הרבה פירות וירקות, אך כל תוכנית אכילה בריאה יכולה להועיל.

6.קבל מספיק שינה

שינה מספקת חיונית לבריאות הנפש שלנו.סבתות אולי המליצו להשיג לפחות שבע עד שמונה שעות שינה ללילה, אך כל כמות של שינה איכותית יכולה להועיל.

7.קח זמן להירגע

לקחת זמן להירגע יכול לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.סבתות אולי הציעו לעשות אמבטיה חמה או לקרוא ספר, אך כל סוג של הרפיה יכול להועיל.

8.קח תוספים

נטילת תוספי מזון יכולה לעזור בשיפור בריאות הנפש שלך.סבתות אולי המליצו ליטול חומצות שומן אומגה 3 או קומפלקס ויטמין B, אך כל סוג של תוסף יכול להועיל.

9.נסה ארומתרפיה

ארומתרפיה היא התרגול של שימוש בשמנים אתרים לטובת היתרונות הטיפוליים שלהם.סבתות אולי הציעו להשתמש בשמן לבנדר או בשמן קמומיל, אך כל סוג של שמן אתרי יכול להועיל.

10.האזינו למוזיקה

האזנה למוזיקה יכולה להיות מרגיעה ומרגיעה.סבתות אולי המליצו לנגן מוזיקה קלאסית או למוזיקה אינסטרומנטלית מרגיעה, אך כל סוג של מוזיקה יכול להועיל.

11.תרגול יומן

יומן יכול להיות דרך נהדרת לבטא רגשות ולעבוד במחשבות קשות.סבתות אולי הציעו לכתוב ביומן או ליצור ספר אלבומים, אך כל סוג של יומן יכול להועיל.

12.קח תחביב

לקיחת תחביב יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.סבתות אולי המליצו על סריגה או ציור, אך כל סוג של תחביב יכול להועיל.

13.פנה לעזרה מקצועית

חיפוש עזרה מקצועית חיוני לטיפול בדיכאון.סבתות אולי הציעו לדבר עם מטפל או נטילת תרופות, אך כל צורה של עזרה מקצועית יכולה להועיל.

14.נסה טיפול קל

טיפול קל הוא סוג של טיפול הכרוך בישיבה מול אורתיבה לפרק זמן מסוים.סבתות אולי הציעו לשבת בשמש כמה דקות בכל יום, אך טיפול קל יכול להועיל.

15.תרגול הכרת תודה

תרגול הכרת תודה יכול להיות דרך נהדרת להתמקד בהיבטים החיוביים של החיים.סבתות אולי הציעו לשמור על יומן הכרת תודה או כתיבת הערות תודה, אך כל סוג של הכרת תודה יכול להועיל.

16.קח זמן לשקף את

טיפולי צמחים לדיכאון

סבתות משתמשות בצמחי מרפא לטיפול בדיכאון במשך מאות שנים.תרופות צמחיות שימשו במשך מאות שנים לטיפול בתסמיני הדיכאון.כמה מעשבי התיבול הנפוצים ביותר המשמשים לטיפול בדיכאון הם Wort, Lavender ו- Skullcap של סנט ג’ון.

וורט של סנט ג’ון הוא צמח יליד אירופה והיה משמש באופן מסורתי לטיפול בדיכאון.זה זמין באופן נרחב כתוסף צמחים, ומחקרים הראו כי הוא עשוי להיות יעיל בטיפול בדיכאון קל עד בינוני.

לבנדר הוא עשב המשמש לסייע בהפחתת לחץ וחרדה.יש לזה השפעה מרגיעה ומרגיעה על מערכת העצבים, שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון.ניתן לקחת לבנדר כשמן, תה או תוסף.

Skullcap הוא עשב המשמש לעתים קרובות לטיפול בחרדה ודיכאון.ניתן לקחת אותו כתה, תמצית או תוסף.בנוסף לטיפול בדיכאון, Skullcap יכול גם לסייע בהפחתת הדלקת, להגביר את מערכת החיסון ולשפר את איכות השינה.

טיפולי תזונה לדיכאון

סבתות השתמשו גם בטיפולים תזונתיים כדי לסייע בטיפול בדיכאון.טיפולים אלה כוללים אכילת תזונה מאוזנת, הימנעות ממזון מעובד וקבלת הרבה חומצות שומן אומגה 3.

אכילת תזונה מאוזנת חשובה לבריאות הכללית והיא יכולה גם לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון.אכילת מגוון של פירות וירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים ושומנים בריאים יכולה לעזור בשיפור רמות מצב הרוח והאנרגיה.

הימנעות ממזון מעובד חשובה גם להפחתת תסמיני הדיכאון.מזונות מעובדים הם לרוב עשירים בסוכר, שומן וקלוריות, ויכולים להוביל לדלקת ולעלייה במשקל.אכילת מזונות שלמים ולא מעובדים יכולה לעזור בשיפור הבריאות הכללית ולהפחית את תסמיני הדיכאון.

קבלת שפע של חומצות שומן אומגה 3 חשובה גם לטיפול בדיכאון.חומצות שומן אומגה 3 נמצאות במזונות כמו דגים, אגוזים וזרעים, והן יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את מצב הרוח.

פעילות גופנית לדיכאון

סבתות גם דגלו בפעילות גופנית כדרך לטיפול בדיכאון במשך מאות שנים.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ, לשפר את מצב הרוח ולהעלות את רמות האנרגיה.חשוב למצוא פעילות שאתה נהנה ממנה, כמו הליכה, ריצה או יוגה, ולהפוך אותה לחלק מהשגרה היומית שלך.

טיפול לדיכאון

טיפול הוא טיפול חשוב נוסף לדיכאון.מטפל יכול לעזור לך לזהות ולהתמודד עם הגורמים הבסיסיים לדיכאון שלך, כמו גם לספק כלים וטכניקות שיכולים לעזור לך לנהל את הסימפטומים שלך.טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) הוא סוג של טיפול מבוסס ראיות שיכול להיות יעיל במיוחד בטיפול בדיכאון.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות, צמחים ותזונתיים לטיפול בדיכאון במשך מאות שנים.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם פעילות גופנית, טיפול ותרופות לניהול תסמיני דיכאון.אמנם ייתכן שסעדים אלה אינם מתאימים לכולם, אך הם יכולים להוות תוספת שימושית לתוכנית טיפול מקיפה.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות לדיכאון?

כמה תרופות טבעיות לדיכאון כוללות תרופות צמחי מרפא כמו וורט סנט ג’ון, לבנדר וגולגולת;תרופות תזונתיות כמו אכילת תזונה מאוזנת, הימנעות ממזון מעובד וקבלת הרבה חומצות שומן אומגה 3;ופעילות גופנית.

כיצד הטיפול יכול לעזור בדיכאון?

טיפול יכול לעזור בדיכאון על ידי זיהוי וטיפול בגורמים הבסיסיים לדיכאון, כמו גם מתן כליםוטכניקות המסייעות בניהול תסמינים.נמצא כי טיפול התנהגותי קוגניטיבי (CBT) יעיל במיוחד בטיפול בדיכאון.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן