דף הבית » תרופות סבתא » דיכאון – 9 תרופות סבתות באיכות גבוהה ומומלצת
dddbdddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddddbddaa ddddd dded

דיכאון – 9 תרופות סבתות באיכות גבוהה ומומלצת

השפעת הדיכאון ותרופותיה של סבתא 9 לעזור

דיכאון הוא מצב חמור לבריאות הנפש הפוגע במיליוני אנשים ברחבי העולם.זה משפיע על האופן בו אנו חושבים, מרגישים ופועלים, וזה יכול להוביל למגוון של תסמינים גופניים ורגשיים שיכולים להשפיע לרעה על חיינו.זה יכול להיות קשה להתמודד עם דיכאון, וחשוב לפנות לעזרה מאיש מקצוע לבריאות הנפש.עם זאת, ישנם גם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות שעשויות לעזור להקל על חלק מתסמיני הדיכאון.

הבנת דיכאון

דיכאון הוא הפרעה לבריאות הנפש המשפיעה על האופן בו אנו חושבים, מרגישים ופועלים.זה יכול לגרום למגוון תסמינים, כולל תחושות של חוסר תקווה, עייפות, שינויים בשינה ותאבון, קושי להתרכז ומחשבות על התאבדות.דיכאון יכול להוביל גם לתסמינים גופניים כמו כאבי ראש, בעיות עיכול וכאבי שרירים.

דיכאון יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כולל גנטיקה, הבדלים ביולוגיים, אירועי חיים טראומטיים ומצבים רפואיים.זה יכול להיות מופעל על ידי אירוע חיים מרכזי, כמו מותו של אדם אהוב, או שזה יכול להיות תוצאה של שילוב של גורמים.חשוב לציין כי דיכאון הוא מצב חמור לבריאות הנפש שאסור להקל עליו.

הסעדים של סבתא לדיכאון

ישנם מספר תרופות מסורתיות שהועברו מסבתות שעשויות לעזור להקל על חלק מתסמיני הדיכאון.תרופות אלה כוללות:

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.כמה עשבי תיבול שידוע שיש להם השפעה מרגיעה כוללים קמומיל, לבנדר, לימון בלאם, פסיפלורה וגולגולת.נסה לשתות כוס תה צמחים בבוקר ובערב כדי לעזור להרפות את הנפש והגוף שלך.

שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים בארומתרפיה כדי לעזור להפחית לחץ וחרדה.חלק מהשמנים האתריים הנפוצים ביותר המשמשים למטרה זו כוללים לבנדר, ברגמוט, קמומיל רומאי וילאנג-ילאנג.אתה יכול להכניס כמה טיפות שמן אתרי באמבטיה שלך, להפיץ אותו בבית שלך או להשתמש בו בעיסוי.

פעילות גופנית

פעילות גופנית היא דרך נהדרת לשחרר אנדורפינים, שיכולים לעזור בשיפור מצב הרוח שלך.אפילו הליכה קצרה או כמה דקות של מתיחות יכולים לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.

מדיטציה

מדיטציה היא דרך נהדרת לנקות את דעתך ולהרגיע את גופך.נסה למצוא מקום שקט בביתך ולתרגל מדיטציה של נשימה ומודעות עמוקה לפחות 10 דקות ביום.

אכילה בריאה

אכילת תזונה מאוזנת הכוללת הרבה פירות, ירקות, חלבונים ושומנים בריאים יכולה לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח שלך.נסה להימנע ממזון מעובד וסוכרי, מכיוון שאלו יכולים להשפיע לרעה על בריאותך הנפשית.

בילוי עם הטבע

בילוי בטבע יכול להיות מרגיע מאוד ויכול לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.צאו לטיול בפארק, צאו לטיול ביער, או פשוט לשבת בחוץ ותיהנו מהאוויר הצח.

יוגה

יוגה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח.נסה לתרגל יוגה לפחות 15 דקות ביום.

לקבל מספיק שינה

שינה מספקת חיונית לבריאות הנפש.נסה להשיג 7-9 שעות שינה ללילה ולקפוך לכבות את כל המכשירים האלקטרוניים לפחות שעה לפני השינה.

מדבר עם חבר או אהוב

שיחה עם חבר או אהוב יכול להיות דרך נהדרת להפחית את הלחץ ולשפר את מצב הרוח שלך.שיתוף הרגשות שלך יכול לעזור להרים את רוחך ולהזכיר לך שאתה לא לבד.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שדיכאון הוא מצב בריאותי נפש קשה ואין להקל עליו בקלילות.חשוב לפנות לעזרה מקצועית אם אתה מרגיש מוצף או אם הסימפטומים שלך משפיעים על חיי היומיום שלך.עם זאת, חלק מהתרופות המסורתיות שהועברו מסבתות עשויות לעזור גם להקל על כמה oתסמיני הדיכאון.

נסה למצוא פעילויות שעוזרות להרפות את הנפש והגוף שלך, כמו יוגה, מדיטציה ובילוי בטבע.כמו כן, דאג לקבל מספיק שינה, לאכול תזונה מאוזנת ולשוחח עם חבר או אהוב אם אתה צריך.עם התמיכה והטיפול הנכונים, אתה יכול לנהל את התרופות של סבתא

לדיכאון

סבתות סיפקו תרופות מועילות לדיכאון במשך דורות.מתה צמחי מרפא לתוספי ויטמין, טיפולים טבעיים אלה הם לרוב בטוחים ויעילים יותר מתרופות מרשם.להלן רשימה של תשע הסעדים של סבתא לדיכאון שנמצאו מועילים ובטוחים.

1.Wort של סנט ג’ון

ST.וורט של ג’ון הוא תרופה צמחית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בדיכאון.על פי ההערכה, עשב זה פועל על ידי הגדלת רמות הסרוטונין במוח.זה זמין כטבליות, כמוסות ותה.לפני שאתה לוקח את ווטו של סנט ג’ון, חשוב לדבר עם הרופא שלך על אינטראקציות אפשריות של תרופות.

2.מתחם ויטמין B

קומפלקס ויטמין B הוא שילוב של ויטמינים B החיוניים לתפקוד מוחי נאות.ויטמין B12, בפרט, חשוב לוויסות מצב הרוח.ניתן לקחת תוספי ויטמין B בצורה של גלולה או להוסיף לארוחות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוסף ויטמין B.

3.אומגה 3 חומצות שומן

חומצות שומן אומגה 3 נמצאות בדגים, זרעי פשתן ואגוזי מלך.על פי ההערכה, שומנים בריאים אלה מסייעים בוויסות מצב הרוח ולשפר את בריאות הנפש הכללית.ניתן לקחת אותם כתוספי מזון או להוסיף לארוחות.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוסף.

4.פעילות גופנית

תרגיל

הוא דרך נהדרת לגרום לאנדורפינים שלך לזרום ולשפר את מצב הרוח שלך.פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון ולשפר את בריאות הנפש הכללית.חשוב למצוא פעילויות בהן אתה נהנה ולהתחיל לאט.שוחח עם הרופא שלך לפני שתתחיל תוכנית אימונים.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים לטיפול בדיכאון.ידוע כי קמומיל, לבנדר ופספלואר ידועים כמי שיש להם השפעות מרגיעות.ניתן ליהנות מתה אלה חמים או קרים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל תרופה צמחית.

6.דיקור סיני

דיקור סיני הוא טכניקת רפואה סינית מסורתית הכרוכה בהכנסת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף.ההערכה היא כי הדבר עוזר לווסת את אנרגיית הגוף ולשפר את הרווחה הכללית.על פי ההערכה, דיקור סיוע מסייע בהפחתת תסמיני הדיכאון.שוחח עם הרופא שלך לפני שתתחיל דיקור סיני.

7.ארומתרפיה

ארומתרפיה היא השימוש בשמנים וניחוחות אתרים לשיפור בריאות הגופנית והנפשית.על פי ההערכה, לשמנים אתרים כמו לבנדר, יסמין ורוזמרין יש השפעות מרגיעות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הדיכאון.ניתן להשתמש בארומתרפיה בצורה של עיסוי, אמבטיות ושאיפה.שוחח עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל סוג של ארומתרפיה.

8.מדיטציה

מדיטציה היא תרגול הכרוך במיקוד תשומת לבך במחשבה או באובייקט מסוים.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית לחץ וחרדה, ולשפר את בריאות הנפש הכללית.מדיטציה יכולה להיעשות בכל מקום ואינה דורשת ציוד מיוחד.שוחח עם הרופא שלך לפני שתתחיל בתרגול מדיטציה.

9.שינה

ישנה מספיק שינה חיונית לבריאות הנפש.חוסר שינה יכול להחמיר את תסמיני הדיכאון.חשוב לקבל לפחות 7-8 שעות שינה בכל לילה.חשוב גם ליצור לוח זמנים שינה עקבי ולהימנע מקפאין ואלכוהול לפני השינה.שוחח עם הרופא שלך אם אתה מתקשה לישון.

מסקנה

סבתות סיפקו תרופות מועילות לדיכאון במשך דורות.מתה צמחי מרפא לתוספי ויטמין, טיפולים טבעיים אלה הם לרוב בטוחים ויעילים יותר מאשר מרשםתרופות.קומפלקס ויטמין B של סנט ג’ון, קומפלקס ויטמין B, חומצות שומן אומגה 3, פעילות גופנית, תה צמחים, דיקור סיני, ארומתרפיה, מדיטציה ושינה מספיק הם כל התרופות של סבתא לדיכאון שנמצאו מועילים ובטוחים.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתתחיל באחד מהטיפולים הללו.

שאלות נפוצות

ש: האם הסעדים של סבתא לדיכאון בטוחים?

א: רוב הסעדים של סבתא לדיכאון הם בטוחים ויעילים, אך חשוב לדבר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן