דף הבית » תרופות סבתא » תקופה מוקדמת – 8 תרופות סבתות להרפיה ואישור
daadaddad deddaddedaa  daadaddaddaa daddaaddaa dcddadadd ddd

תקופה מוקדמת – 8 תרופות סבתות להרפיה ואישור

התכווצויות כואבות, תנודות במצב הרוח ועייפות – אלה רק כמה מהתסמינים של תסמונת פגיעה (PMS), מצב שמשפיע על מיליוני נשים ברחבי העולם.בעוד שנשים רבות פונות לתרופות ללא מרשם לטיפול בתסמינים שלהן, אחרות מסתכלות על תרופות טבעיות וטכניקות הרפיה כדי לעזור בניהול PMS שלהן.להלן שמונה תרופות סבתות להרפיה והקלה בתקופות לפני הווסת.

קח אמבטיה חמה

אמבטיה חמה יכולה לעשות פלאים גם להרפיה פיזית ונפשית.חום המים עוזר להקל על התכווצויות והריח המרגיע של הארומתרפיה יכולים להפחית לחץ וחרדה.הוספת מלחי אפסום או לבנדר לאמבטיה יכולה להפחית עוד יותר את הדלקת ומתח השרירים.

קבל קצת פעילות גופנית

פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את התסמינים הטרום -וסכתיים כמו התכווצויות, עייפות ותנודות במצב הרוח.זה גם משחרר אנדורפינים, שיכולים להגביר את מצב הרוח והאנרגיה שלך.הליכה מהירה או שיעור יוגה עדין יכולים לעשות פלאים לבריאותך הנפשית והגופנית.

טיפ מועיל:

אם אתה מרגיש עייף או כואב מדי להתאמן, נסה כמה מתיחות עדינות או צא לאט סביב הרחוב.

שתו הרבה מים

להישאר לחות חשובה לבריאות הכללית, אך זה חשוב במיוחד בתקופות לפני הווסת.מים עוזרים לשטוף רעלים ויכולים להפחית את הנפיחות.זה גם מקור אנרגיה נהדר.הקפידו לשתות לפחות שמונה כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות גופכם ובריאים.

אכלו מזונות עשירים בתזונה

תזונה מאוזנת יכולה לעשות פלאים לבריאותך הכללית ויכולה להפחית את תסמיני PMS.מזונות כמו ירקות עלים, פירות, אגוזים ודגנים מלאים ארוזים בוויטמינים ומינרלים חיוניים שיכולים לעזור לגופכם להישאר חזק ומלא אנרגיה.

קבל המון מנוחה

השינה מספקת חיונית לניהול תסמינים מוקדמים.מכוון לשמונה שעות שינה ללילה, ונסה ללכת לישון באותו זמן בכל לילה.זה יעזור לגופך ליצור לוח זמנים שינה רגיל ולהקל על התעוררות התחושה רעננה.

הפחתת לחץ

מתח יכול להחמיר תסמינים מוקדמים, לכן הקפד לקחת קצת זמן לעצמך.נסה פעילויות כמו מדיטציה, יוגה או יומן כדי לעזור להפחית את הלחץ ולקדם הרפיה.

קח תוספי מזון

תוספי מזון מסוימים יכולים לעזור להפחית את תסמיני PMS.תוספי מזון כמו מגנזיום, סידן וויטמין B6 יכולים לעזור להפחית התכווצויות ועייפות.שוחח עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.

נסה ארומתרפיה

ארומתרפיה יכולה לעשות פלאים להרפיה והקלה במתח.שמנים אתרים מסוימים יכולים לעזור להפחית התכווצויות, נפיחות ועייפות.חלק מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר עבור PMS כוללים לבנדר, קמומיל, קלרי מרווה וגרניום.

מסקנה

PMS יכול להיות לא נוח ולא נעים, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים לפני הווסת.החל מאמבטיה חמה וכלה באכילת אוכלים עשירים בתזונה, תרופות סבתות אלה יכולות לעזור לך להירגע ולנהל את תסמיני ה- PMS שלך.זכור לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה טיפולים או תוספי מזון חדשים.

חלק 2: תרופות סבתות להרפיה ונוחות

תקופה לפני הווסת יכולה להיות קשה במיוחד לנשים.זו הסיבה שסבתות רבות מסרו תרופות להרפיה ונוחות במהלך תקופה זו.תרופות אלה יכולות לספק תחושה של נוחות והרגעה, והם יכולים גם לעזור להקל על חלק מהתסמינים הגופניים והרגשיים של תסמונת פגיעה.

1.לאכול אוכל בריא

אחד הסעדים החשובים ביותר לתקופה לפני הווסת הוא לאכול תזונה בריאה.אכילת ירקות, פירות, דגנים מלאים וחלבונים רזים יכולה לעזור להפחית נפיחות, התכווצויות ותסמיני PMS אחרים.אכילת מזון בריא יכולה גם לעזור להגביר את רמות האנרגיה, מה שיכול לעזור במאבק בעייפות המלווה לעתים קרובות תקופה מוקדמת.

2.תרגיל באופן קבוע

פעילות גופנית באופן קבוע הוא יבוא נוסףתרופת נמלים לתקופה מוקדמת.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית את הלחץ, להגביר את רמות האנרגיה ולשפר את מצב הרוח.זה יכול גם לעזור להפחית את הנפיחות והתכווצויות הקשורות לתקופה לפני הווסת.נסה לעסוק לפחות ב -30 דקות של פעילות גופנית מתונה ביום, כמו הליכה, ריצה או שחייה.

3.קבל מספיק שינה

ישנה מספיק שינה חיונית לבריאות הכללית ולרווחה.במהלך תקופה מוקדמת, חשוב במיוחד להשיג מספיק מנוחה.מכוון לשבע עד שמונה שעות שינה בלילה כדי להבטיח שלגופך יהיה זמן לנוח ולהתאושש.בנוסף, נסה ללכת לישון ולהתעורר באותו זמן בכל יום כדי לעזור בוויסות הקצב הטבעי של גופך.

4.תרגול טכניקות הרפיה

טכניקות הרפיה יכולות להיות דרך נהדרת לעזור להפחית לחץ וחרדה במהלך תקופה מוקדמת.נסה שיטות שונות כמו נשימה עמוקה, הרפיה של שרירים מתקדמת ותמונות מודרכות כדי לעזור להפחית את המתח ולקדם הרפיה.בנוסף, יוגה ומדיטציה יכולים להועיל להפחתת הלחץ וקידום הרווחה.

5.קח תוספים

תוספי מזון יכולים להיות דרך נהדרת לסייע בהפחתת תסמינים לפני הווסת.ידוע כי מגנזיום, סידן וויטמין B6 ידועים כמסייעים בהפחתת התכווצויות ותסמיני PMS אחרים.בנוסף, חומצות שומן אומגה 3 יכולות לעזור להפחית דלקת ולתמוך בבריאות הכללית.חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספי מזון כדי לוודא שהם מתאימים לך.

6.נסה תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא שימשו במשך מאות שנים כדי לסייע בהפחתת התסמינים לפני הווסת.ידוע כי כל הצ’אסטברי, שמן פרימרוז בערב וג’ינג’ר ידועים כמסייעים בהפחתת התכווצויות ותסמיני PMS אחרים.עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תרופות צמחיות כלשהן כדי לוודא שהם בטוחים עבורך.

7.הימנע מקפאין ואלכוהול

קפאין ואלכוהול יכולים להחמיר את הסימפטומים לפני הווסת.קפאין עלול לגרום לחרדה ועצבנות, ואילו אלכוהול יכול להגביר את שמירת המים.הגבל את הצריכה שלך של שניהם או הימנע מהם לחלוטין על מנת להפחית את חומרת הסימפטומים לפני הווסת שלך.

8.שמור על עצמך

לבסוף, חשוב לטפל בעצמך במהלך תקופה מוקדמת.דאג לקבל מספיק מנוחה, להתאמן באופן קבוע ולאכול תזונה בריאה.בנוסף, דאג לקחת קצת זמן להירגע ולעשות משהו שאתה נהנה ממנו.זה יכול לעזור להפחית את הלחץ ולהפוך את התקופה לפני הווסת לסבלה יותר.

שאלות נפוצות

  • מהן כמה תרופות לתקופה מוקדמת?אלכוהול, וטיפול בעצמך.

תקופה לפני הווסת יכולה להיות תקופה קשה עבור נשים רבות.עם זאת, על ידי שימוש בתרופות סבתות אלה לרגיעה ונוחות, ניתן להפחית את חומרת הסימפטומים לפני הווסת.אכילת תזונה בריאה, פעילות גופנית באופן קבוע וקבלת מנוחה מספקת הם כל הצעדים החשובים לנקוט כדי לעזור להפחית את תסמיני ה- PMS.בנוסף, תוספי מזון, תרופות צמחי מרפא וטכניקות הרפיה יכולות להועיל להפחתת הלחץ ולקידום הרווחה.על ידי טיפול בעצמך ושימוש בסעדים אלה, אתה יכול לעזור לבצע תקופה מוקדמת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן