דף הבית » תרופות סבתא » תינוק משתעל עם ליחה – 2 תרופות משמעותיות של סבתא זמינות בבית
daaddadda dedadaadadc dadd dcddd  daadaddaddaa dedadedaddaadddaa

תינוק משתעל עם ליחה – 2 תרופות משמעותיות של סבתא זמינות בבית

מהו שיעול תינוק עם ליחה?

שיעול לתינוק עם ליחה הוא תסמין הצטננות שכיח, הנגרם בדרך כלל כתוצאה מזיהום.זה כאשר לתינוק שלך יש שיעול יצרני, כלומר הוא משתעל ריר או ליחה.זה בדרך כלל סימן לכך שגופם נלחם בנגיף, והוא עלול להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו אף מחניק או נזלת, כאב גרון או חום.

2 הסעדים המשמעותיים של סבתא הזמינים בבית

באופן מסורתי, סבתות היו מקור לחוכמה ותרופות עממיות במשך דורות.להלן שתי סעדים משמעותיים כי סבתא שלך אולי השתמשה כדי לעזור לתינוק שלך להשתעל עם ליחה.

1.תה דבש ולימון

תה דבש ולימון הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לשיעול לתינוק עם ליחה.הדבש מרגיע את הגרון והלימון עוזר לשחרר את הריר.להכנת התה הזה, מערבבים 1 כפית דבש ומיץ של 1/2 לימון לכוס מים חמים.אפשר לתערובת להתקרר לפני שתתן אותה לתינוקך.חשוב לציין כי אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול לגרום לבוטוליזם.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה מסורתית נוספת לשיעול לתינוק עם ליחה.Steam עוזר לשחרר ריר ולנקות את דרכי הנשימה.לשם כך, הרתיחו סיר מים, הוציאו אותו מהאש והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי (כמו אקליפטוס או מנטה).לאחר מכן, החזק בזהירות את תינוקך מעל הסיר וכסה את שני הראש שלך במגבת.זה ייצר אוהל קיטור שיעניק לתינוק שלך הקלה מהשיעול שלהם.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר לתינוק שלך יש שיעול עם ליחה, חשוב לשמור עליהם לחות.הציעו להם לגימות קטנות של מים חמים לאורך היום כדי לעזור לשחרר את הריר ולשמור עליהם בנוח.אם התינוק שלך מתקשה לבולע, אתה יכול גם לנסות לתת להם מרקים או מרק חמים.

בנוסף לתרופות אלה, חשוב גם לדבר עם הרופא שלך אם השיעול של התינוק שלך נמשך או מחמיר.הרופא שלך יכול לייעץ לך על מהלך הטיפול הטוב ביותר לצרכים הספציפיים של התינוק שלך.

התרופות של סבתא לשיעול תינוקות עם פלגם

סבתות ידועות כי הן המועמדות לתרופות ביתיות מאז שחר הזמן.הסעדים הטבעיים שסבתות עברו לאורך דורות משמשות עדיין כיום בכל מה שקשור לטיפול במחלות נפוצות כמו שיעול של תינוק עם ליחה.בעוד שרבים מהתרופות הללו לא נבדקו מדעית, הם עדיין כדאי לקחת בחשבון אם אתם מחפשים אלטרנטיבה לרפואה מודרנית.להלן שניים מהתרופות הנפוצות והיעילות ביותר של סבתא לשיעול תינוקות עם ליחה.

1.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול מרגיע וגרונות כואבות.ההערכה היא כי נוגדי החמצון והתכונות האנטיבקטריאליות בדבש יכולים לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסימפטומים של שיעול.דבש בדרך כלל בטוח לתינוקות מעל שנה של שנה, אך אין לתת לו לתינוקות מתחת לגיל שנה.כדי להשתמש בדבש כתרופה, תן לתינוק כפית או שתיים של דבש לפני השינה.

2.מיץ לימון ומים חמים

תרופה נוספת שסבתות ידועות שיועמדו להן היא שילוב של מיץ לימון ומים חמים.תרופה זו נחשבת לסייע להרגיע את הגרון ולהפחית את תסמיני שיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מיץ לימון עם כוס מים חמים ותנו אותו לתינוק לשתות.יש להשתמש בתרופה זו רק לתינוקות מעל גיל שנה.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא לשיעול תינוקות עם ליחה

האם תרופות אלה בטוחות לתינוקות?

כן, שני הסעדים הללו בדרך כלל בטוחים לתינוקות מעל גיל שנה.עם זאת, אין לתת אותם לתינוקות מתחת לגיל שנה.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

ניתן להשתמש בסעדים אלה לפי הצורך, אך אין להשתמש בהם יותר מפעם ביום.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך דורות כדי לעזור להרגיעלטפל במחלות שכיחות כמו שיעול של תינוק עם ליחה.דבש ומיץ לימון עם מים חמים הם שניים מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא למצב זה.אמנם תרופות אלה לא נבדקו מדעית, אך בדרך כלל הם נחשבים לבטוחים לתינוקות מעל גיל שנה וניתן להשתמש בהם לפי הצורך.עדיף תמיד להתייעץ עם רופא הילדים שלך לפני שתנסה לתרופות ביתיות כלשהן.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן