דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בפי הטבעת – 18 תרופות סבתות מומלצות ויעילות
dadaddad ddad ddddadaa  daadaddaddaa daddaaddaa deddedcdaddaa

שריפה בפי הטבעת – 18 תרופות סבתות מומלצות ויעילות

שריפה בפי הטבעת: 18 תרופות סבתות מומלצות ויעילות

זו יכולה להיות חוויה מאוד לא נוחה לחוש תחושת שריפה באזור האנאלי.זוהי בעיה שכיחה מאוד שיכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל תסמונת המעי הרגיז, טחורים, וטרחים אנאליים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על תחושת הבריבה, והם שימשו במשך דורות על ידי סבתות.

במאמר זה נסתכל על 18 תרופות סבתות מומלצות ויעילות לשריפה בפי הטבעת.נדון בטיפים להקלה על הכאב, כמו גם כיצד להשתמש בתרופות בצורה נכונה ובבטיחות.המשך לקרוא למידע נוסף על התרופות המועילות הללו.

1.אמבטיות חמות

אמבטיה חמה היא אחד התרופות היעילות ביותר לשריפה בפי הטבעת.המים החמים יכולים לעזור להרגיע את תחושת השריפה ולהפחית את הדלקת.חשוב לוודא שהמים אינם חמים מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.בנוסף, תוכלו להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבטיה להקלה נוספת.

2.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על תחושת השריפה.לשם כך תצטרך להרטיב מטלית עם מים קרים ואז למרוח אותו על האזור המושפע.חשוב לוודא שהדחיסה אינה קר מדי, מכיוון שזה יכול לגרום לגירוי נוסף.

טיפ:

אתה יכול גם לנסות לסירוגין בין קומפרסים קרים לחמים.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מתחושת הבריבה.

3.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תמצית צמחים טבעית הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי על האזור המושפע כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על תחושת הבריבה.בנוסף, זה עוזר להפחית נפיחות ולהרגיע את העור.

תרופות לשריפה בפי הטבעת

שריפה בפי הטבעת יכולה להיות חוויה מאוד לא נוחה ולעתים קרובות נגרמת על ידי מגוון מצבים, כמו טחורים, סדקים אנאליים וזיהומים.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על תחושת השריפה ולספק הקלה.להלן 18 תרופות סבתות מומלצות ויעילות שיכולות לעזור להפחית את השריפה בפי הטבעת.

1.קומפרסים קרים

יישום קומפרסים קרים על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה.קח מגבת נקייה וספוג אותה במים קרים, ואז סחף את עודפי המים והניח אותם ישירות לאזור הפגוע למשך 15-20 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות מעיקות טבעיות וניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת תחושת השריפה בפי הטבעת.מרחו את לוז המכשפה ישירות על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית כותנה ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע ותן לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שקיות תה

השריית שקית תה במים חמים ואז החלתו ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את תחושת השריפה.השאירו את שקית התה למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מים ומורחים על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.מלח אפסום

ניתן להשתמש במלח אפסום כדי לעזור להפחית את ה- BUתחושת רינג בפי הטבעת.מערבבים כמה כפות מלח אפסום עם מים חמים ומורחים על האזור הפגוע באמצעות כדור כותנה או כרית.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שמן זית

שמן זית כולל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה.מרחו כמות קטנה של שמן זית ישירות על האזור הפגוע ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.שום

לשום תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.מרסקים כמה שיני שום ומורחים ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.כורכום

לכורכום תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה.מערבבים כמות קטנה של אבקת כורכום עם מים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.דבש

לדבש תכונות אנטי -חיטוי טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה.מרחו כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע ונותנים לו לשבת מספר דקות לפני השטיפה במים חמים.

13.קמומיל

לקמומיל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת הבריבה.תבלו כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים ומורחים את התה ישירות על האזור המושפע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

14.מלפפון

למלפפון תכונות קירור טבעיות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.פורסים מלפפון ומורחים את הפרוסות ישירות על האזור הפגוע.תן לזה לשבת כמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן