דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בפות – 14 התרופות של סבתא ותיקה על בסיס ניסיון
dadaddad ddaddaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddaaddad dadc dda

שריפה בפות – 14 התרופות של סבתא ותיקה על בסיס ניסיון

שריפה כואבת בפות: 14 תרופות של סבתא ותיקה על בסיס ניסיון

זהו מצב לא נוח ומביך שפוגע בנשים רבות, ובכל זאת שריפה בפות היא לרוב בעיה שנשים רבות אינן שניות לדבר עליה.שריפה בפות היא תחושה לא נוחה שיכולה להתרחש בגלל מגוון סיבות.זה עלול להיגרם כתוצאה מזיהום, גירוי או תגובה אלרגית.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מחוסר איזון הורמונלי, גיל המעבר או אפילו תרופות מסוימות.

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שהועברו מסבתות שיכולות לספק הקלה ממצב זה.להלן מבט על 14 מהתרופות הללו שנמצאו מועילות, על סמך ניסיון.

H2: תרופות ביתיות שיעזרו בשריפה ב Vulva

1. דחיסה קרה: החלת דחיסה קרה על האזור יכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.ניתן לעשות זאת על ידי עטיפת בד קר או חבילת קרח במגבת ומריחתו על האזור הפגוע למשך כרבע שעה.

2. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים ידוע בתכונותיו האנטיספטיות ויכול לעזור להפחית את תחושת השריפה.מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור הפגוע.

3. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא תרופה יעילה לשריפה בפות.מערבבים כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את האזור.

4. שמן עץ התה: שמן עץ התה בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות שיכולות לעזור להפחית את תחושת השריפה.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את האזור.

5. לוז מכשפה: לוז המכשפה יש תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות דלקת ויכול לעזור להפחית את תחושת הבריבה.לדלל כמה טיפות לוז מכשפה בכוס מים חמים ולהשתמש בהם כדי לשטוף את האזור.

6. אלוורה: אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה ויכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

7. שמן קוקוס: שמן קוקוס ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות ויכול לסייע בהפחתת תחושת השריפה.החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

H2: טיפים מועילים לשריפה בפות

• הימנע מלבישת בגדים הדוקים מכיוון שזה יכול להחמיר את המצב.

• הימנע משימוש בסבונים קשים ומוצרים אחרים באזור מכיוון שזה יכול לעצבן את העור ולהחמיר את המצב.

• הימנע משימוש במוצרים מבושמים באזור מכיוון שזה יכול לגרום לתגובה אלרגית.

• שתו הרבה מים שיעזרו לשטוף רעלים מהגוף.

• אכלו תזונה בריאה ומאוזנת העשירה בסיבים ובוויטמינים.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

הוספת פרוביוטיקה לתזונה שלך יכולה לעזור להפחית את תחושת הבריבה.פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים המסייעים לשמור על בריאה של מערכת העיכול של הגוף ויכולים לעזור להפחית את תחושת השריפה הקשורה לשריפה בפות.

טיפול בשריפת וולבר עם התרופות של סבתא

שריפה בפות היא מצב נפוץ ועם זאת לא נוח שחוו נשים רבות.אמנם קיימים מגוון טיפולים זמינים, אך נשים מסוימות עשויות שלא להרגיש בנוח עם טיפולים או תרופות קונבנציונאליות.במקום זאת, הם עשויים להעדיף לנסות כמה מהתרופות של סבתם כדי לעזור להרגיע את התחושה הבוערת.להלן 14 תרופות מיושנות שעשויות לעזור להקל על שריפות ב VUVVA.

1.החלת קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם דרך קלה ויעילה לספק הקלה משריפה בפות.פשוט הרטיבו מטלית נקייה עם מים קרים, סובבים אותו ומורחים אותו בעדינות על האזור הפגוע.הקור יכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מתחושת הבריבה.

2.החלת אלוורה ורה ג’ל

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש זה מכבר לטיפול במצבי העור.החלת ג’ל אלוורה ישירות על הפות יכולה לעזור להרגיע את תחושת הבריבה ולהפחית את הדלקת.

3.יישום לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור לרדוםדלקת CE ולספק הקלה משריפה בפות.פשוט יש למרוח לוז מכשפה ישירות על העור המושפע.

4.לקחת אמבטיה סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ולהרגיע שריפה בפות.פשוט ממיסים 1 כוס סודה לשתייה באמבטיה חמה ומשרות למשך 15-20 דקות.

5.מריחת שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את שריפת הפות.פשוט מרחי שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

6.לקחת אמבטיה שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה משריפה בפות.פשוט ממיסים 1 כוס שיבולת שועל באמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

7.מריחת שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה משריפה בפות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים ישירות על העור המושפע.

8.החלת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה משריפה ב Vulva.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים חומץ תפוחים ומים, ומרחי ישירות על האזור המושפע.

9.מריחת שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה משריפה בפות.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים ישירות על העור המושפע.

10.לקחת אמבטיה יוגורט

אמבטיה יוגורט יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה משריפה בפות.פשוט מערבבים 1 כוס יוגורט רגיל ולא ממותק עם אמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

11.החלת קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה משריפה בפות.פשוט מרחי שכבה דקה של קלנדולה ישירות על האזור המושפע.

12.יישום לוז מכשפות וג’ל אלוורה

ערבוב לוז מכשפות וג’ל אלוורה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מהצריפה ב Vulva.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים מכשפה לוז וג’ל אלוורה והחול ישירות על האזור המושפע.

13.החלת מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מהצריפה ב Vulva.פשוט מערבבים 1 כוס מלח אפסום עם אמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.

14.החלת סודה לשתייה וחומץ תפוחים

ערבוב סודה לשתייה וחומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה משריפה בפות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים סודה לשתייה וחומץ סיידר תפוחים ומרחים ישירות על האזור המושפע.

סיכום

שריפה בפות היא מצב נפוץ ועם זאת לא נוח שחוו נשים רבות.אמנם יש מגוון טיפולים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן