דף הבית » תרופות סבתא » שריפה בפות – 15 תרופות של סבתא עוזרות להתאוששות וללא מרשם לילדים
dadaddad ddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dadddaddaa dcddaad

שריפה בפות – 15 תרופות של סבתא עוזרות להתאוששות וללא מרשם לילדים

שריפה בפות: 15 תרופות של סבתא לסייע בהחלמה ללא מרשם

שריפת וולבר יכולה להיות חוויה כואבת ועלולה להיות מביכה, אך ישנם טיפולים טבעיים שעשויים לעזור בהחלמה ללא צורך במרשם.במאמר זה, נבחן 15 תרופות של סבתא שניתן להשתמש בהן לטיפול בשריפה בפות.

למי שאינו מכיר את המונח, שריפת וולבר היא מונח כללי המשמש לתיאור תחושת שריפה באזור הוולבר.לעתים קרובות זה נגרם על ידי זיהום, גירוי, טראומה או מצב רפואי בסיסי.השריפה יכולה לנוע בין אי נוחות קלה לכאב קשה ויכולה להיות מלווה בתסמינים אחרים כמו גירוד, כאב במהלך שתן או רגישות.

הגורמים הבסיסיים לשריפת וולבר

שריפת וולבר יכולה להיגרם על ידי מגוון תנאים בסיסיים שונים.אלו כוללים:

  • זיהום שמרים
  • נרתיק חיידקים
  • הרפס אברי המין
  • trichomoniasis
  • תגובות אלרגיות
  • גירוי מבשמים, סבונים או מוצרים אחרים
  • שינויים הורמונליים
  • פציעה
  • טיפול בהקרנות
  • כימותרפיה

חשוב לדבר עם רופא כדי לקבוע את הגורם הבסיסי לשריפת הוולבר על מנת לטפל כראוי ולמנוע את התרחשותו חוזרת.

15 הסעדים של סבתא לסייע בהחלמה ללא מרשם

1. אמבט סיטז: אמבטיה של סיטז היא אמבטיה חמה שיכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לשריפת וולבר.כדי לבצע אמבטיה סיטז, מלאו אמבטיה רדודה במים חמים והוסיפו 1 עד 2 כוסות מלח אפסום.משרים את האמבט למשך 10 עד 20 דקות, ואז יבש עם מגבת נקייה.

2. דחיסה קרה: החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.כדי להכין דחיסה קרה, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על הפות למשך 10 עד 15 דקות.

.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע באמצעות מטלית נקייה.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

4. אלוורה: אלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד וה צריבה הקשורה לשריפת וולבר.חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5. שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והשריפה הקשורים לשריפת וולבר.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

.מדללים 1 עד 2 טיפות שמן עץ התה בכף 1 של שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7. שום: לשום יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והשריפה הקשורים לשריפת וולבר.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותו עם כף שמן קוקוס.החל אותו על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8. לוז מכשפה: לוז המכשפה יש תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והשריפה הקשורים לשריפת וולבר.מרחו כמה טיפות של לוז מכשפה על האזור המושפע והשאירו אותו 10 דקות לפני שטיפתם במים חמים.

9. סודה לשתייה: לסודה לשתייה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והצריפה הקשורים לשריפת וולבר.מערבבים 1 כף סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומורחיםזה לאזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

ףוזה כולל סקירה של הגורמים לשריפה ב- Vulva ומסביר כיצד ניתן להשתמש בכל אחד מהתרופות כדי להקל על הסימפטומים.זה כולל גם קטע שאלות נפוצות שיעזור לקוראים להבין טוב יותר את הסעדים והנריפה בפות.

מה בוער ב Vulva?

שריפה בפות היא מצב שכיח העלול לגרום לכאב, גירוד ואי נוחות בפות (אזור איברי המין הנשי החיצוני).זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל זיהומים, תגובות אלרגיות ושינויים הורמונליים.אמנם לעתים קרובות ניתן לטפל בתנאי בתרופות מרשם או ללא מרשם, אך ישנם גם תרופות רבות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על תסמינים ללא מרשם או תרופות ללא מרשם.

הסעדים של סבתא לעזור בשריפה ב FULVA

1.קומפרסים קרים

שימוש בקומפרסים קרים באזור הפגוע יכול לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי להכין דחיסה קר, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.חזור על זה מספר פעמים ביום כדי להקל על התסמינים.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים יכול לשמש כטיפול מקומי לשריפה בפות.מדלל חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד ומרחי אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להרגיע את תחושת השריפה הקשורה לשריפה ב Vulva.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאירו אותו 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.אמבטיות שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל יכולות לעזור להרגיע את הגירוד והשריפה הקשורים לשריפה בפות.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, טחון כוס שיבולת שועל אחת לאבקה עדינה והוסף אותה לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה למשך 15-20 דקות וחזור על כך מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוד הקשורים לשריפה ב Vulva.כדי להשתמש במכשפות לוז, ערבבו חלק אחד לוז מכשפה עם מים חלק אחד והחל אותם על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לשריפה ב- VUVVA.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לשריפה ב Vulva.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחים אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן לבנדר

לשמן לבנדר יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוד הקשורים לשריפה ב- Vulva.כדי להשתמש בשמן לבנדר, מערבבים שמן לבנדר חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומורחים אותו על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על פעולה זומספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לשמש כטיפול מקומי לשריפה ב Vulva.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים חלק אחד סודה לשתייה עם מים חלק אחד ומורחים אותה על האזור הפגוע במטלית נקייה.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.GAR

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן