דף הבית » תרופות סבתא » שפעת במהלך ההיריון – 8 תרופות סבתות משמעותיות ופופולריות
dadadadaa ddeddcda ddddadddf  daadaddaddaa daddaaddaa dedadeda

שפעת במהלך ההיריון – 8 תרופות סבתות משמעותיות ופופולריות

הבנת שפעת במהלך ההיריון

הריון הוא חוויה יפה, אך היא יכולה להגיע גם עם מערך סיכונים בריאותיים משלה.אחת הדאגות הבריאותיות השכיחות ביותר לנשים בהריון היא שפעת.בעוד שהשפעת יכולה להיות לא נוחה ולא נעימה עבור כל אחד, היא יכולה להיות מסוכנת במיוחד עבור נשים בהריון.נגיף השפעת עלול לגרום לבעיות בריאותיות חמורות הן עבור האם והן לתינוק, כולל עבודה מוקדמת, משקל לידה נמוך ואפילו לידה מתה.

למרבה המזל, ישנן דרכים להפחית את הסיכון להתכווץ בשפעת במהלך ההיריון.אחת הדרכים הטובות ביותר היא להשיג את יריית השפעת.חיסונים זמינים לנשים בהריון שיכולות לעזור להגן עליהן מפני שפעת ומכל סיבוכים שיכולים להתרחש אם הם אכן חולים.

בנוסף לקבלת יריית שפעת, נשים בהריון יכולות גם לנקוט בצעדים אחרים כדי להפחית את הסיכון שלהן להשיג את שפעת.חשוב להתרחק מאנשים חולים, לעסוק בהיגיינה טובה ולהקפיד על שטיפת ידיים, משטחים וחפצים שעלולים להיות מזוהמים עם חיידקים.

הסעדים של סבתא לשפעת במהלך ההיריון

בנוסף לנקוט בצעדים הנדרשים למניעת קבלת שפעת, ישנם גם כמה תרופות של סבתא בהן נשים הרות יכולות להשתמש בכדי לסייע במאבק בשפעת אם הן חולות.להלן 8 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר:

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר יכול להיות דרך נהדרת לעזור להקל על חלק מהתסמינים של השפעת.זה יכול לעזור להפחית בחילות וגם לעזור להרגיע את כאב הגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, הוסיפו 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.

2.דבש ולימון

Honey and Lemon הוא תרופה קלאסית לכאבי גרון.הדבש יכול לעזור להרגיע את הגרון והלימון יכול לעזור לפנות את העומס.כדי להכין תרופה זו, הוסף כפית דבש 1 וכפית מיץ לימון לכוס מים חמים ומערבבים.

3.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור לפנות גודש.לשם כך, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות שמן אקליפטוס.שים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה כך שהאדים יוכלו להגיע לפנים שלך.

4.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי לעזור להקל על כאבים וכאבים הקשורים לשפעת.כדי להכין דחיסה חמה, משרים בד במים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

5.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בנגיף.כדי להכין תרופה שום, ריסקו שתי שיני שום והוסיפו אותו לכוס מים חמים.שתו את זה פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לשפעת.זה יכול לעזור להפחית חום ולנקות את העומס.כדי ליצור תרופה, הוסף 1 כף של חומץ תפוחים לכוס מים חמים ושתה פעמיים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו יתרונות בריאותיים רבים.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגם להגביר את מערכת החיסון.כדי ליצור תרופה כורכום, הוסף 1 כפית כורכום לכוס מים חמים ושתה פעמיים ביום.

8.מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית לשפעת.זה יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון וגם לספק הידרציה נחוצה מאוד.להכנת מרק עוף, מוסיפים 1-2 כוסות עוף מבושל לסיר מים רותחים ומבשלים במשך 10 דקות.

טיפ מועיל

חשוב לזכור להישאר לחות כשאתה חולה בשפעת.שתו הרבה נוזלים כדי לעזור להפחית את הסימפטומים ולשמור על בריא גופכם.

התרופות של סבתא אלה יכולות להיות דרך נהדרת לעזור להפחית את תסמיני השפעת ולשמור על כך ועל תינוקך.עם זאת, חשוב לזכור שאם הסימפטומים שלך לא ישתפרו או אם הם מחמירים, עדיף ליצור קשר עם הרופא שלך בהקדם האפשרי.

התרופות של סבתא לשפעת במהלך ההיריון

הריון יכול להיות זמן של שינויים רבים, כולל עלייה בסיכון להצטננות ושפעת.חשוב לטפל בעצמך במיוחד בתקופה זו, ולסבתות לעתים קרובות יש כמה תרופות מנוסות ובודקות על כך שנשארו בריאים.להלן שמונה מהתרופות המשמעותיות והפופולריות ביותר לשפעת במהלך ההיריון.

1.קבל המון מנוחה

לא ניתן להפריז בחשיבות של קבלת מנוחה מספקת כשאתה בהריון.וודא שאתה מקבל המון מנוחה ותיקח תנומות כשאתה מרגיש עייף.זה יעזור לגופך להילחם בשפעת ולשמור על בריאותך.

2.לשתות שפע נוזלים

שתיית שפע נוזלים חשובה גם לנשים בהריון.הקפידו לשתות הרבה מים ונוזלים בריאים אחרים כמו תה צמחים כדי לשמור על לחות גופכם ולהגביר את חסינותכם.

3.לאכול אוכל בריא

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת חיונית כשאתה בהריון.אכילת מזונות מזינים כמו פירות וירקות יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך ולשמור על גופך במצב טוב.

4.קח ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חשוב לנשים בהריון.נטילת תוספי ויטמין C יכולה לעזור להגביר את החסינות שלך ולהגן עליך מפני תפיסת שפעת.

5.הימנע מסוכר

אכילת סוכר יכולה להחליש את מערכת החיסון שלך ולהקשות על גופך להילחם בשפעת.נסה להגביל את צריכת הסוכר שלך ככל האפשר כשאתה בהריון.

6.קבל זריקת שפעת

המרכז לבקרת מחלות ומניעה (CDC) ממליץ לנשים בהריון יזריקת שפעת.זה יעזור להגן עליך ועל תינוקך מפני שפעת.

7.קח שום

שום משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית להילחם בהצטננות ובשפעת.נסה לקחת תוספי שום או להוסיף אותו לבישול שלך כדי לעזור להילחם בשפעת.

8.השתמש בארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך נהדרת להגביר את החסינות שלך ולהרגיע את גופך.נסה להשתמש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ועץ תה כדי לעזור להילחם בשפעת.

מסקנה

שמונה הסעדים המשמעותיים והסבתא המשמעותיים והפופולאריים הללו לשפעת במהלך ההיריון יכולים לעזור לך לשמור על בריא התינוק שלך.הקפידו להשיג הרבה מנוחה, לשתות שפע נוזלים, לאכול אוכל בריא, לקחת ויטמין C, להימנע מסוכר, לקבל זריקת נוזל, לקחת שום ולהשתמש בארומתרפיה.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שתתחיל טיפולים חדשים במהלך ההיריון.

שאלות נפוצות

האם זה בטוח לקחת תוספי שום במהלך ההיריון?

כן, בדרך כלל זה נחשב לבטוח ליטול תוספי שום כשאתה בהריון.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח תוספים חדשים או להתחיל טיפולים חדשים במהלך ההיריון.

באילו שמנים אתרים אוכל להשתמש כדי לעזור להילחם בשפעת?

נסה להשתמש בשמנים אתרים כמו אקליפטוס, לבנדר ועץ תה כדי לעזור להילחם בשפעת.זכור לדלל תמיד את השמנים לפני שמריחים אותם על העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן