דף הבית » תרופות סבתא » שפעת בילדים – 5 תרופות סבתות חשובות ומצוינות
dadadadaa dddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddaddddaa ddedad

שפעת בילדים – 5 תרופות סבתות חשובות ומצוינות

שפעת בילדים: מה שאתה צריך לדעת

השפעת היא מחלה נשימה נגיפית ויראלית הפוגעת בילדים רבים מדי שנה.זה יכול לגרום לתסמינים קלים עד חמורים, כולל חום, שיעול, נזלת, כאב גרון, כאבי ראש, כאבי שרירים, אובדן תיאבון ועייפות.למרות שזה לעיתים רחוקות חמור, שפעת יכולה להוביל לסיבוכים רציניים, במיוחד אצל ילדים צעירים ובאלה עם מערכות חיסון מוחלשות.

חשוב לזהות את הסימנים והתסמינים של שפעת כך שתוכלו לנקוט צעדים כדי להגן על ילדכם ואחרים מפני נגועים.חיסון הוא הדרך הטובה ביותר למנוע את השפעת, אך ישנם גם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את חומרת הסימפטומים.להלן חמישה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול בשפעת בילדים.

1.דבש ומיץ לימון

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר לשפעת הוא תערובת של דבש ומיץ לימון.תרופה זו עוזרת להרגיע את כאב הגרון, להפחית את השיעול ולהגביר את מערכת החיסון.כדי להכין את התערובת, פשוט מערבבים כף דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בספל מים חמים.תן לילדך תערובת זו שלוש פעמים ביום עד שהסימפטומים שלהם משתפרים.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לשמור על לחות ילדכם ולעזור להפחית את תסמיני השפעת שלהם.צמחי מרפא כמו ג’ינג’ר, מנטה, קמומיל וטימין ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולים לעזור להפחית את השיעול, כאב גרון וגודש.הכינו תה על ידי תלול כפית עשבי תיבול טריים או יבשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.תן לתה להתקרר לפני שהוא נותן אותו לילדך.

טיפ:

לילדים מתחת לגיל 12, עדיף להשתמש בחצי כפית עשבי תיבול לכוס מים.

3.סירופ שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בזיהום.להכנת סירופ שום, מערבבים שתי שיני שום טחון, כף דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בקערה.תן לילדך כפית אחת מהתערובת הזו שלוש פעמים ביום עד שתסמינים שלהם משתפרים.

4.מרק עוף

מרק עוף משמש זה מכבר כתרופה ביתית לשפעת.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגודש בריאות, כמו גם להגביר את מערכת החיסון.להכנת מרק עוף מרפא, מבשלים פגר עוף בסיר גדול עם כמה עשבי תיבול וירקות למשך שעתיים -שלוש.מוסיפים אטריות מבושלות ועוף מגורר רגע לפני ההגשה.

5.קומפרס חם

קומפרס חם יכול לעזור להפחית את השיעול, העומס והגרון.כדי להכין דחיסה, משרים מטלית כביסה נקייה במים חמים והסתובבו.החל את הדחיסה החמה על החזה או הגרון של ילדך למשך 10 דקות מספר פעמים ביום.וודא שהבד אינו חם מדי כדי למנוע שריפת העור.

השפעת יכולה להיות לא נעימה ולא נוחה לילדים, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את חומרת התסמינים.זכור לפנות לטיפול רפואי אם הסימפטומים של ילדך מחמירים או אם נראה שהם מחמירים במקום טוב יותר.בינתיים, חמש הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור לילדכם להרגיש טוב יותר בזמן שהם מתאוששים.

חלק 2 – התרופות של סבתא לשפעת בילדים

למרות שהרפואה המודרנית היא הדרך הטובה ביותר לטפל בשפעת, סבתות סומכות על סעדים מנוסים ואמיתיים משלהם במשך מאות שנים.להלן חמישה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר שהועברו לאורך הדורות.

1.תה דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות ביותר עבור שפעת בילדים הוא כוס תה דבש ותה לימון.דבש פועל כמדכא שיעול טבעי ועוזר להרגיע את כאב הגרון, ואילו לימון מספק דחיפה של ויטמין C ועוזר לשטוף רעלים.להכנת התה, מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי לכוס מים חמים או תה.ניתן לתת תרופה זו לילדים מעל גיל אחד.

2.מרק עוף

מרק עוף הוא תרופה קלאסית לשפעת בילדים ומשמש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית חום ולהרגיע גרון כואב.המרק יכול לעזור לדלל ריר ולנקות גודש, ואילו הנוזל החם המהביל עוזר להגביר את ההידרציה.מרק עוף עשיר גם בחלבון ויטמינים ומינרלים חיוניים, שיכולים לעזור בחיזוק מערכת החיסון.

3.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה המשמשת במשך מאות שנים כדי להילחם בזיהומים.עבור שפעת בילדים, ניתן לתת שום בצורה של סירופ שום או משחת שום ודבש.כדי להכין את הסירופ, מערבבים שתי שיני שום טחון עם כף דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.כדי להכין את העיסה, מערבבים ארבע שיני שום טחון עם כף דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי.

4.סירופ אלדרברי

סירופ אלדרברי הוא תרופה פופולרית לשפעת בילדים המשמשת במשך מאות שנים.Elderberry עשירה בנוגדי חמצון וידוע שיש לה תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות.זה יכול לעזור להפחית חום, להקל על העומס ולהגביר את מערכת החיסון.ניתן לרכוש את סירופ Elderberry ברוב חנויות המזון הבריאותי או להכין אותו בבית באמצעות סמכות מיובשות ודבש.

5.תה צמחים

תה צמחי מרפא משמשים זה מכבר לטיפול בשפעת בילדים.ידוע כי תה צמחים כמו קמומיל, ג’ינג’ר ופפרמינט ידוע כמסייע בהפחתת חום, להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את העומס.ניתן לתת תה אלה לילדים מעל גיל אחד.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות מנוסות ואמיתיות משלהן בשפעת בילדים במשך מאות שנים.תה דבש ולימון, מרק עוף, שום, סירופ סמאי ותה צמחים הם כולם תרופות פופולריות שיכולות לעזור להפחית חום, להרגיע גרון כואב ולהפחית את העומס.בעוד שרפואה מודרנית היא הדרך הטובה ביותר לטפל בשפעת, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור לספק הקלה ולהגביר את מערכת החיסון.

שאלות נפוצות

האם ניתן לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד?

לא, אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד בגלל הסיכון לבוטוליזם של תינוקות.

האם ניתן לתת תה צמחים לילדים מתחת לגיל אחד?

לא, אסור לתת תה צמחי מרפא לילדים מתחת לגיל אחד.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן