דף הבית » תרופות סבתא » שפעת בילדים – 21 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ובריאים
dadadadaa dddcdddd  ddadadddd dadc daddaad dadadcdda dcddadaa

שפעת בילדים – 21 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ובריאים

שפעת עונתית או שפעת הם מחלת נשימה זיהומית הנגרמת על ידי נגיף.זהו מצב קשה, במיוחד אצל ילדים, ויכול להוביל לאשפוז ואפילו למוות.אמנם אין תרופה לשפעת, אך ישנם כמה טיפולים ואמצעי מניעה שניתן לנקוט כדי להפחית את חומרת המחלה ולעזור לילד להתאושש במהירות.

בנוסף לטיפולים רפואיים מסורתיים, ישנם מספר תרופות של סבתא שעשויות לעזור להפחית את תסמיני השפעת ולעזור לילד להתאושש מהר יותר.להלן 21 תרופות של סבתא שעליך לדעת כדי לעזור לילדך להילחם בשפעת:

1.הגדל נוזלים

נוזלים חיוניים למאבק בשפעת ולהפחתת חומרת המחלה.עודדו את ילדכם לשתות הרבה מים, מיץ ונוזלים ברורים אחרים.זה עוזר לשמור על התייבשות הגוף ולשטוף את הנגיף.

2.קבל המון מנוחה

מנוחה חיונית למאבק בשפעת.עודדו את ילדכם להשיג הרבה מנוחה כך שגופם יוכל להתמקד בלחימה בזיהום.

3.מרק עוף

מרק עוף שימש זה מכבר כתרופה ביתית כדי לעזור להפחית את חומרת השפעת.הקיטור מהמרק עוזר לפתוח את דרכי הנשימה וחום המרק עוזר להקל על גודש בחזה.

4.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה ביתית קלאסית לשפעת.מערבבים כף דבש ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים ולשתה את ילדכם לאורך כל היום.זה עוזר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את חומרת השפעת.

5.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית ויכול לעזור להילחם בזיהום.הוסף שום לאוכל של ילדכם או שאכלו אותם כמה שיני שום גולמי מדי יום.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי -ויראלי חזק ויכול לעזור להפחית את חומרת השפעת.תן לילדך לשתות תה ג’ינג’ר או להוסיף ג’ינג’ר מגורד לאוכל שלהם.

7.Steam

Steam עוזר לפתוח את דרכי הנשימה ולהפחתת גודש בחזה.תן לילדך להתקלח חם או לשבת בחדר אמבטיה מהביל לכמה דקות ביום.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק ויכול לעזור להפחית את חומרת השפעת.הוסף כורכום לאוכל של ילדך או שתשתה תה כורכום.

9.ויטמין C

ויטמין C הוא חומר מזין חשוב המסייע להגביר את מערכת החיסון.עודדו את ילדכם לאכול מזונות עשירים בוויטמין C כמו תפוזים, אשכוליות וקיווי.

10.ויטמין D

ויטמין D הוא עוד חומר מזין חשוב המסייע להגביר את מערכת החיסון.עודדו את ילדכם לצאת החוצה ולקבל קצת שמש.

11.שמן אקליפטוס

לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את חומרת השפעת.תן לילדך להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערה של מים חמים ושאיפה את הקיטור.

12.שמן מנטה

שמן מנטה יכול לעזור להפחית את גודש החזה ולפתוח דרכי הנשימה.תן לילדך להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לקערת מים חמים ולשאוף את האדים.

13.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח יכול לעזור להפחית את כאב הגרון ולהפחתת גודש בחזה.מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ותגרום לילד שלך לגרור איתו פעמיים ביום.

14.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -ויראליות ויכול לעזור להפחית את חומרת השפעת.תן לילדך לשתות כף של חומץ תפוחים בכוס מים חמים פעמיים ביום.

15.שמן אורגנו

לשמן אורגנו תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את חומרת השפעת.תן לילדך להוסיף כמה טיפות שמן אורגנו לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור.

16.בזיל

לבזילוס יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את חומרת השפעת.תן לילדך להוסיף כמה עלי בזיליקום לכוס מים חמים ולשתות אותו כתה.

חלק 2 – התרופות של סבתא לשפעת בילדים

סבתות הן לרוב אלהיש את העצות הטובות ביותר והתרופות הטובות ביותר לטיפול בשפעת בילדים.להלן 21 מהתרופות הטובות ביותר שסבתות משתמשות בהן כבר שנים כדי לעזור לילדים להתאושש מהשפעת.

1.לשתות שפע נוזלים

אחת הדרכים הטובות ביותר למנוע ולטפל בשפעת היא לשתות שפע נוזלים.שתיית הרבה מים, מיץ ונוזלים ברורים אחרים עוזרת לשטוף את הנגיף ולהשאיר את הגוף לחות.חשוב במיוחד לוודא שילדים שותים מספיק נוזלים כשיש להם שפעת.

2.קבל המון מנוחה

תרופה חשובה נוספת לטיפול בשפעת בילדים היא לוודא שהם יקבלו מנוחה רבה.מנוחה עוזרת לגוף להילחם בנגיף ונותנת למערכת החיסון זמן להתאושש.הקפד לעודד את ילדך לנמנם ולקבל שינה רבה במהלך היום כדי לעזור לו להתאושש מהר יותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לשפעת.זה עוזר להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף.אתה יכול לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולגרום לילדך לשתות אותו כמה פעמים ביום.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון כדי להפוך אותו ליותר טעים.

4.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה נהדרת לטיפול בשפעת בילדים.לג’ינג’ר יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להפחית חום ולהרגיע גרון כואב.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי הוספת כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר טרי לכוס מים חמים ולאפשר לו לתלול למשך מספר דקות.אתה יכול גם להוסיף קצת דבש או לימון לטעם נוסף.

5.שום

שום הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בשפעת בילדים.הוא מלא בתכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף.אתה יכול להכין תה שום על ידי הרתחת כמה שיני שום בכוס מים למשך כמה דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים מעט דבש או לימון לטעם נוסף.

6.דבש

דבש הוא תרופה נהדרת לטיפול בשפעת בילדים.יש לו תכונות טבעיות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית חום ולהרגיע גרון כאב.אתה יכול לתת לילדך כפית דבש שלוש פעמים ביום כדי לעזור לו להתאושש מהר יותר.

7.כורכום

כורכום הוא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בשפעת בילדים.הוא מלא בתכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית חום ולהרגיע גרון כואב.אתה יכול להכין תה כורכום על ידי הרתחת כפית אבקת כורכום בכוס מים למשך מספר דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים מעט דבש או לימון לטעם נוסף.

8.מרק עוף

מרק עוף

הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר לטיפול בשפעת בילדים.הוא מלא בחומרים מזינים ומינרלים שיכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף.אתה יכול להכין מרק עוף תוצרת בית או לקנות אותו מהחנות.רק הקפד להוסיף שפע של ירקות לוויטמינים ומינרלים נוספים.

9.ויטמינים

נטילת ויטמינים היא תרופה נהדרת נוספת לטיפול בשפעת בילדים.ויטמינים כמו ויטמין C, ויטמין D ואבץ יכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בנגיף.אתה יכול להשיג ויטמינים ממקורות מזון או מתוספי מזון.

10.Steam

קיטור יכול לעזור להפחית את העומס ולהרגיע גרון כואב.אתה יכול ליצור אדים על ידי הרתחת סיר מים ואז הנחת מגבת מעל הסיר.תן לילדך לשאוף את הקיטור למשך 10-15 דקות כמה פעמים ביום כדי לעזור לו להתאושש מהר יותר.

11.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה יכולים לעזור להפחית חום ולהרגיע גרון כואב.אתה יכול להוסיף כמה טיפות של השמן לקערת מים חמים ואז לגרום לילדך לשאוף את הקיטור.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של השמן למי האמבט של ילדך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן