דף הבית » תרופות סבתא » שן חוכמה כואבת – 16 תרופות של סבתא חמה ועתיקה

שן חוכמה כואבת – 16 תרופות של סבתא חמה ועתיקה

מהי שן חוכמה?

שן חוכמה, המכונה גם טוחנת שלישית, היא האחרונה של השיניים הבוגרות שיצאו בפה, לרוב בין הגילאים 17-25. שיני בינה עלולות לגרום למגוון בעיות, החל מאי נוחות קלה לכאב קשה.

מדוע שן חוכמה כואבת?

כאשר שיני בינה מתחילות להיכנס, עצם הלסת עשויה לא להיות גדולה מספיק כדי להכיל את השיניים החדשות.כתוצאה מכך, השיניים עשויות להיות מושפעות, כלומר אינן מסוגלות להופיע במלואה.שיני בינה מושפעות עלולות לגרום לכאב, נפיחות וזיהום.גורמים אחרים לכאבי שיניים של חוכמה כוללים ריקבון, מחלת חניכיים והתאמה לא נכונה.

16 התרופות של סבתא העתיקה לכאבי שיניים חוכמה

כאבי שיניים בחוכמה יכולים להיות לא נוחים להפליא, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות שיכולות לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות.להלן 16 תרופות ששימשו במשך מאות שנים לטיפול בכאבי שיניים בחוכמה:

  • שטיפת מי מלח: גרגר עם תערובת של מלח ומים חמים יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.
  • שום: שום הוא חומר אנטי -חיטוי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • שקיות תה: מריחת שקית תה קריר ולח על האזור המושפע יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • מי חמצן: שימוש בתמיסה של 3% של מי חמצן יכול לעזור להפחית כאב ודלקת.
  • קרח: החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהרדים את הכאב.
  • שמן ציפורן: שמן ציפורן יש משכך כאבים טבעי ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • כורכום: כורכום הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • מנטה: מנטה יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת על ידי הקדמת האזור המושפע.
  • אלוורה: אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • חומץ תפוחים: החלת חומץ תפוחים על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • בצל: החלת פרוסת בצל על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית כאב ודלקת.
  • ג’ינג’ר: לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • תה שחור: מריחת שקית תה שחורה לקרירה ולחות על האזור המושפע יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב.
  • משיכת שמן: הסתובבות עם שמן קוקוס למשך 15-20 דקות יכולה לעזור להפחית כאבים ודלקת.

חשוב לציין כי תרופות אלה נועדו לספק הקלה זמנית בכאבי שיניים בינה.אם הכאב נמשך או מחמיר, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

טיפ מועיל

אם אתה חווה כאבי שיניים בחוכמה, חשוב לזכור את מה שאתה אוכל ושותה.הימנעות ממזונות קשים, פריכים וחריפים יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.בנוסף, שתיית מים רבים יכולה לעזור לשמור על נקייה של האזור ולהפחית את הדלקת.

חלק 2: כיצד לנהל כאבי שיניים בחוכמה בבית

כאבי שיניים בינה יכולים להיות לא נוחים ואפילו בלתי נסבלים לפעמים.למרבה המזל, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות בבית כדי לעזור בניהול הכאב שלך.להלן 16 תרופות של סבתא חמה ועתיקה שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות של שן חוכמה כואבת.

1.שטיפת מי מלח

מי מלח מסייעים להפחתת נפיחות ודלקת בחניכיים, ויכולים גם לעזור לשחרר פסולת תקועה בחניכיים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו 1 כפית מלח בכוס מים חמים וסחפו אותו בפה למשך מספר דקות.לירוק אותו ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.

2.שקיות תה

שקיות תה הן מקור נהדר לנוגדי חמצון וניתן להשתמש בהם להפחתת דלקת וכאב.כל שעליך לעשות הוא לשים שקית תה בכוס מים חמים ומאפשרים לו לתלול למשך מספר דקות.הסר את שקית התה ואפשר לו להתקרר לפני שמניחים אותו על ה- AFFאזור אורך.השאירו אותו במקום במשך 10 דקות, ואז שטפו את הפה במים חמים.

3.שמן ציפורן

שמן ציפורן הוא תרופה עתיקה להפחתת הכאב והדלקת.לדלל כמה טיפות שמן ציפורן במעט מים חמים ולשטוף אותו בפה כמה דקות.לירוק את הפיתרון ולחזור על מספר פעמים ביום.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.מרסקים ציפורן שום ומערבבים אותה עם מים חמים וקמצוץ מלח.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותה ושוטף את הפה שלך.חזור על מספר פעמים ביום.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ומסטה אותה בפה למשך כמה דקות.לירוק אותו ולחזור על כמה פעמים ביום.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם משכך כאבים גדול ואנטי דלקתי.משרים כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים למשך מספר שעות, ואז מסננים את הפיתרון וסובבו אותו בפה למשך מספר דקות.לירוק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך.

7.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותו במקום למשך 10 דקות.יש לשטוף את הפה שלך במים חמים.

8.עלי מנטה

עלים

עלים מנטה משפיעים על קירור שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת.תבלו כמה עלי מנטה בכוס מים חמים למשך מספר דקות, ואז מוציאים את העלים ומאפשרים את הפיתרון להתקרר.לשטוף את הפיתרון בפה שלך כמה דקות, ואז ירק אותו ושוטף את הפה שלך.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב.מערבבים כפית של פלפל קאיין עם כוס מים חמים וסובבים אותו בפה במשך כמה דקות.לירוק אותו ולשטוף את הפה שלך במים חמים.

10.עלי גויאבה

עלי גויאבה הם מקור נהדר לנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.הרתיחו כמה עלי גויאבה בכוס מים למשך מספר דקות, ואז מסננים את התמיסה וסובבו אותו בפה למשך כמה דקות.לירוק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.הרתיחו כפית שורש ליקוריץ בכוס מים למשך מספר דקות, ואז מסננים את התמיסה וסובבו אותו בפה למשך מספר דקות.לירוק את הפיתרון ושטוף את הפה שלך.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן