דף הבית » תרופות סבתא » שלשול וירוס הקאות – 4 תרופות סבתות מצוינות ומומלצות

שלשול וירוס הקאות – 4 תרופות סבתות מצוינות ומומלצות

שלשול ונגיף הקאות: 4 תרופות של סבתא להקלה טבעית

זה יכול להיות סיוט כאשר אתה או יקירך יש וירוס הגורם לשלשול והקאות.זה יכול להיות קשה לדעת להתייחס אליו, וחשוב לנקוט בצעדים הנכונים כדי לעזור לגופך להחלים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על תסמיני השלשול והקאות הנגרמים על ידי נגיף.להלן ארבעה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא וכיצד להשתמש בהן.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבעיות עיכול כולל שלשול והקאות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול, ובמקביל גם בחילה מרגיעה והקלה על התכווצויות בקיבה.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים.תלול לפחות 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.לתה חזק יותר, הוסף יותר ג’ינג’ר או תלול לפרק זמן ארוך יותר.

תה שומר

תה שומר הוא תרופה פופולרית נוספת לבעיות עיכול.הוא מכיל תרכובות הנקראות אנתול, שיכולות לעזור להפחית דלקת במערכת העיכול.שומר יכול גם לעזור להפחית בחילות והקאות, ולעזור להקל על התכווצויות וגז.להכנת תה שומר, פשוט הוסיפו 1 כפית זרעי שומר לכוס מים רותחים ותלולים לפחות 10 דקות.מסננים ושותים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עוצמתית לבעיות עיכול כולל שלשול והקאות.הוא מכיל חומצה אצטית, שיכולה לעזור להפחית דלקת בדרכי העיכול ולעזור להרוג חיידקים העלולים לגרום לזיהומים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשלשול והקאות, מערבבים 1-2 כפיות של חומץ תפוחים אורגני בכוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לייעוץ או טיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לעזרה רפואית באופן מיידי.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית נוספת לבעיות עיכול.הוא מכיל תרכובות הנקראות פלבנואידים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול, ובמקביל עוזרות להרגיע את הבחילות והקאות.להכנת תה קמומיל, פשוט הוסיפו 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים לכוס מים רותחים ותלולים לפחות 10 דקות.מסננים ושותים.

ארבע התרופות של סבתות אלה יכולות לעזור להקל על תסמיני השלשול והקאות הנגרמות על ידי וירוס.עם זאת, חשוב לזכור שאסור להשתמש בהם כתחליף לייעוץ או טיפול רפואי.אם התסמינים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לעזרה רפואית מייד.

הסעדים של סבתא לשלשולים והקאות

שלשול והקאות יכולים להיות די לא נעימים ויכולים לגרום למצוקה לאלה שנפגעו.למרות שחשוב לפנות לייעוץ רפואי אם התסמינים נמשכים, ישנם כמה תרופות מנוסות ובודקות שהועברו על ידי סבתות שיכולות להקל על אי הנוחות.להלן ארבע תרופות סבתות מצוינות ומומלצות לשלשול והקאות.

1.תה שומר

תה שומר

הוא דרך נהדרת להרגיע את הבטן המוטרדת.לשומר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להקל על תסמיני השלשול והקאות.כדי להכין את התה, פשוט תלול כפית אחת של זרעי שומר במים רותחים למשך 10 דקות, מסננים ושותים.ניתן לעשות זאת עד שלוש פעמים ביום.

2.תה קמומיל

קמומיל הוא עשב נוסף הידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.ניתן ממותק את התה בדבש או מעט סוכר אם תרצה.

3.תה מנטה

תה מנטה הוא עוד תרופה מצוינת שיכולה לעזור להקל על הסימאותptoms של שלשול והקאות.להכנת התה, פשוט תלול כפית אחת של עלי נענע מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.זה יכול להיות ממותק עם דבש או מעט סוכר אם תרצה.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אחד העשבים הפופולריים ביותר המשמשים לטיפול בבעיות עיכול.כדי להכין תה ג’ינג’ר, פשוט מגרד חצי כפית של ג’ינג’ר טרי ותלווה אותו בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד שלוש פעמים ביום.זה יכול להיות ממותק עם דבש או מעט סוכר אם תרצה.

ניתן להשתמש ב

ארבעת הסעדים של סבתא אלה כדי להקל על תסמיני השלשול והקאות.חשוב לציין כי תרופות אלה אינן נועדו להחליף ייעוץ רפואי ואין להשתמש בהן כתחליף לחיפוש עזרה מקצועית.

שאלות נפוצות

מהו שלשול ונגיף הקאות?

שלשול ונגיף הקאות הוא נגיף המתפשט מאדם לאדם באמצעות מגע עם מזון, מים או משטחים מזוהמים.זה יכול לגרום למצוקה קשה במערכת העיכול, כולל שלשול והקאות.

האם יש טיפולים לשלשול ונגיף הקאות?

טיפול בשלשול ונגיף הקאות כרוך בדרך כלל במתן נוזלים ומנוחה.במקרים חמורים יותר ניתן לרשום תרופות אנטי -ויראליות.ניתן להשתמש בתרופות של סבתא גם כדי להקל על התסמינים.

סבתות עוברות תרופות במשך אלפי שנים, וארבע התרופות הללו הן רק כמה מהתרופות המצוינות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על תסמיני השלשול והקאות.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לחיפוש ייעוץ רפואי.למידע נוסף על השלשול והנגיף הקאות, ראה את הגדרת הוויקיפדיה .

למרות שלשול והקאות יכולים להיות לא נוחים ולא נעימים, ישנם כמה תרופות מנוסות ונבדקות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.ניתן להשתמש בתרופות של סבתא כמו תה שומר, תה קמומיל, תה נענע ותה ג’ינג’ר כדי לסייע בהקלה מהתסמינים.עם זאת, חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופות אלה כתחליף לחיפוש ייעוץ רפואי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן