דף הבית » תרופות סבתא » שלשול והקאות – 17 תרופות של סבתא מבוססות חוויה ונפלאות
dadcdaddc dddadddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dedddadaddaa d

שלשול והקאות – 17 תרופות של סבתא מבוססות חוויה ונפלאות

שלשול והקאות: 17 תרופות של סבתא

לעתים קרובות קורה שאתה או מישהו קרוב אליך נפגע פתאום עם שלשול או הקאות.זה יכול להיות די לא נוח ומקור לדאגה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ונבדקות שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על התסמינים הלא נעימים הללו.

מה גורם לשלשול והקאות?

שלשול והקאות נגרמים בדרך כלל על ידי נגיף, חיידקים או טפיל.הם יכולים להיגרם גם כתוצאה מאלרגיות למזון, הרעלת מזון, תרופות מסוימות או שתיית יותר מדי אלכוהול.במקרים מסוימים, הגורם המדויק לתסמינים אלה אינו ידוע.

כיצד לטפל בשלשול והקאות

ישנן דרכים שונות לטיפול בשלשול והקאות.בהתאם למטרה, הרופא רשאי לרשום אנטיביוטיקה או תרופות אחרות.במקרים מסוימים, הטיפול היחיד הנדרש הוא מנוחה והרבה נוזלים.עם זאת, לסבתות יש גם תרופות משלהן שעשויות לעזור להקל על התסמינים הללו.

הסעדים של סבתא לשלשול והקאות

1. תה ג’ינג’ר: תה ג’ינג’ר הוא דרך נהדרת להרגיע בטן מוטרדת ולהפחית את הבחילה.כדי לעשות זאת, מבשלים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש ולימון לפי הטעם.שתו את התה הזה עד 3 פעמים ביום.

2. תה מנטה: יד ידוע כי תה מנטה מסייע בבחילות והקאות.כדי לעשות זאת, תלולים כמה עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש להמתיק.שתו עד 3 כוסות ביום.

3. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש יתרונות בריאותיים רבים וניתן להשתמש בהם לטיפול בשלשולים והקאות.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים בכוס מים ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

4. תה קמומיל: תה קמומיל הוא תרופה ידועה לבעיות עיכול.כדי לעשות זאת, תלול כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש להמתיק.שתו עד 3 כוסות ביום.

5. מיץ לימון: מיץ לימון הוא תרופה טבעית לשלשול והקאות.מערבבים 1 כף מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים ושותים אותו עד 3 פעמים ביום.

עוד תרופות של סבתא לשלשול והקאות

6. יוגורט: אכילת יוגורט יכולה לעזור בבעיות עיכול.בחר יוגורט רגיל ולא ממותק ואכל עד 3 מנות ביום.

7. מי אורז: מי אורז הם תרופה מסורתית לבעיות עיכול.כדי להכין אותו, הרתיחו 1 כוס אורז לבן בשתי כוסות מים למשך 15 דקות.מסננים ושותים את המים עד 3 פעמים ביום.

8. זרעי שומר: ידוע שזרעי שומר מועילים בטיפול בבעיות עיכול.כדי להשתמש בהם, תלולה כפית זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים את התה עד 3 פעמים ביום.

9. זרעי מטרה: זרעי מטרה יכולים לעזור להפחית בחילות והקאות.כדי להשתמש בהם, מערבבים 1 כפית זרעי מטרה בכוס מים חמים ושתה אותם עד 3 פעמים ביום.

10. קינמון: קינמון הוא תרופה טבעית לבעיות עיכול.כדי להשתמש בו, מבשלים 1 כפית קינמון בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש להמתיק.שתו עד 3 כוסות ביום.

11. ציפורן: ידוע כי ציפורן מועילות בטיפול בבעיות עיכול.כדי להשתמש בהם, מבשלים 1 כפית ציפורן בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש להמתיק.שתו עד 3 כוסות ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר סובלים משלשול והקאות, חשוב לשמור על לחות.הקפידו לשתות שפע נוזלים כמו מים, מרקים צלולים ותה צמחים.משקאות ספורט יכולים לעזור להחליף אלקטרוליטים שאבדו בגלל הקאות.הימנע ממשקאות המכילים קפאין או אלכוהול.

הגורמים לשלשול והקאות

שלשול והקאות הם מצבים רפואיים שכיחים שיכולים להיגרם על ידי מגוון דברים.הגורמים השכיחים ביותר הם זיהומים נגיפיים או חיידקיים, הרעלת מזון ותגובה לתרופות או מזונות מסוימים.גורמים אחרים לשלשול והקאות יכולים לכלולאלרגיות למזון, תסמונת המעי הרגיז ומצבים רפואיים מסוימים.לפעמים, הגורם לשלשול והקאות יכול להיות קשה לזיהוי.

17 הסעדים של סבתא נפלאה לשלשולים והקאות

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עממית פופולרית לשלשול והקאות.זה יכול לעזור להפחית בחילות ולהרגיע בטן מוטרדת.ניתן לקחת ג’ינג’ר בצורה של תה, כמוסות, או מגורדים ואוכלים גולמיים.זה זמין גם בתרופות רבות ללא מרשם.

2.קמומיל

קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שלשול והקאות.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות המסייעות להפחתת התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת קמומיל בצורה של תה או כמוסות.

3.מנטה

Peppermint הוא תרופה פופולרית נוספת לשלשול והקאות.זה יכול לעזור להפחית בחילה ובעל תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את שרירי הקיבה.ניתן לקחת מנטה בצורה של תה או כמוסות.

4.שומר

שומר שומר הוא תרופה מסורתית לשלשול והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת שומר בצורה של תה או כמוסות.

5.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה עממית לשלשול והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת שורש ליקריץ בצורה של תה או כמוסות.

6.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה מסורתית לשלשולים והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת אלם חלקלק בצורה של תה או כמוסות.

7.קינמון

קינמון הוא תרופה עממית לשלשול והקאות.זה יכול לעזור להפחית בחילה ובעל תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את שרירי הקיבה.ניתן לקחת קינמון בצורה של תה או כמוסות.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה מסורתית לשלשול והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת כורכום בצורה של תה או כמוסות.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית פופולרית לשלשול והקאות.זה יכול לעזור להפחית בחילה ובעל תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את שרירי הקיבה.ניתן לקחת חומץ תפוחים בצורה של תה או כמוסות.

10.לימון

לימון הוא תרופה מסורתית לשלשול והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת לימון בצורה של תה, מיץ או כמוסות.

11.יוגורט

יוגורט הוא תרופה עממית פופולרית לשלשול והקאות.זה יכול לעזור להפחית בחילה ובעל תכונות אנטי -פסמודיות המסייעות להרפות את שרירי הקיבה.ניתן לאכול יוגורט רגיל או להוסיף שייקים או אוכלים אחרים.

12.דבש

דבש הוא תרופה מסורתית לשלשול והקאות.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית התכווצויות בקיבה ובחילה.ניתן לקחת דבש בצורה של תה או להוסיף למזון או למשקאות.

13.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה עממית פופולרית לשלשול והקאות.זה יכול לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן