דף הבית » תרופות סבתא » שיעול – 14 תרופות סבתא סודיות עם תוצאות מוכחות
daddaddc  daadaddaddaa daddaad dadddddaa dadd daaddadddaa ded

שיעול – 14 תרופות סבתא סודיות עם תוצאות מוכחות

שיעול: 14 תרופות סבתא סודיות עם תוצאות מוכחות

שיעול יכול להיות מעצבן ומטריף, אך למרבה המזל יש כמה תרופות מנוסות ואמויות שהועברו מסבנו וסבתותינו לאורך השנים.כאן נדון ב -14 מתוך תרופות סבתא סודיות אלה לשיעול וכיצד הוכחו שהם עובדים, כאשר משתמשים בהם כראוי.

מותק ולימון

דבש ולימון הם שניים מהתרופות הפופולריות ביותר לשיעול.הוכח כי דבש מסייע בהפחתת חומרת השיעול ותדירות השיעול, בעוד שהוויטמין C בלימון יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.כדי להכין את התרופה, סחטו את המיץ של חצי לימון לכוס מים חמים והוסיפו כף דבש אחת.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לשיעול והצטננות.מחקרים הראו שזה יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובסינוסים, ויש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.כדי להכין תרופה שום, מוחץ 2 שיני שום ומערבב אותם עם כפית דבש.אכלו את התערובת הזו 2-3 פעמים ביום.

בצל

בצל שימשו כתרופה לשיעול במשך מאות שנים.הם עשירים בנוגדי חמצון והם ידועים כמסייעים בהפחתת דלקת, מה שיכול לעזור להקל על הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה בצל, קוצצים בצל אחד ומבשלים אותו במחבת מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו 2-3 פעמים ביום.

כורכום H2

כורכום הוא תבלין עוצמתי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.הוא מכיל כורכומין, שהוא תרכובת אנטי דלקתית שיכולה לעזור להפחית דלקת בגרון ובחזה.כדי ליצור תרופה כורכום, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית דבש וכוס חלב חם.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

H2 ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.ידוע שהוא מסייע בהפחתת דלקת ויכול לעזור להקל על תסמיני שיעול.כדי ליצור תרופה ג’ינג’ר, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד עם כף דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

שמנים אתרים H3

שמנים אתרים הם תרופה פופולרית נוספת לשיעול.שמנים אתרים רבים, כמו אקליפטוס, מנטה ושמן עץ התה, הם בעלי תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהקל על הסימפטומים של שיעול.כדי להכין תרופת שמן אתרי, מערבבים כמה טיפות של השמן שבחרת עם כפית דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית לשיעול שיכול לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים וירוסים.כדי להכין תרופת חומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש וכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

גִרגוּר

גרגלינג הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ויכול גם לעזור לשחרר ריר וליחה.כדי להכין תרופה גרגנית, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.עשו זאת עד 3 פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל: אם אין לך אף אחד מהמרכיבים המפורטים לעיל, אתה יכול להכין סירופ שיעול ביתי על ידי ערבוב של חלקים שווים של דבש, מיץ לימון ומים חמים.שתו את התערובת הזו עד 3 פעמים ביום.

חלק 2: 14 תרופות סבתא סודיות עם תוצאות מוכחות

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם תערובת של מים חמים ומלח יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר בגרון.זהו אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לשיעול ומגובה בראיות מדעיות.כדי להכין תרופה זו, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.לירוק אותו ולחזור לפי הצורך.

2.דבש ולימון

דבש הוא תרופה טבעית לשיעול ומשמש לעתים קרובות בתרופות מסורתיות.ללימון יש גם תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטוםS של שיעול.מערבבים כפית דבש והמיץ מחצי לימון בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

3.תה ג’ינג’ר

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.להכנת תה ג’ינג’ר, מגרד חתיכת ג’ינג’ר והוסף אותו לכוס מים רותחים.אפשר לו להתלול 10 דקות לפני שתאמץ אותו ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו את התה שלוש פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כף דבש בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.

5.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר בגרון.כדי לבצע שאיפת קיטור, הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים וכיסו את הראש במגבת.נשען מעל הקערה ושאף את הקיטור למשך 10 דקות.

6.מיץ בצל

למיץ בצל תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני שיעול.להכנת מיץ בצל, קוצצים בצל ומערבבים אותו עם קצת מים.מסננים את התערובת ושותים את המיץ פעמיים ביום.

7.מיץ שום

לשום תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.להכנת מיץ שום, ערבבו כמה שיני שום עם מעט מים.מסננים את התערובת ושותים את המיץ פעמיים ביום.

8.ג’ינג’ר וכורכום

לג’ינג’ר וכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד וכפית כורכום בכוס מים חמים ושותה אותם פעמיים ביום.

9.שורש מרשמלו

לשורש המרשמלו יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, תלולה 1 כפית של שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, תלולה 1 כפית של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

11.אלם חלקלק

ל- ELM החלקלק יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, תלולה 1 כפית של אלם חלקלק בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

12.שמן אורגנו

לשמן אורגנו יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, ערבבו כמה טיפות של שמן אורגנו בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

13.זרעי שומר

לזרעי שומר יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, תלולה 1 כפית זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה פעמיים ביום.

14.טימין

לטימין יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול.כדי ליצור תרופה, תלולה 1 כפית טימין בכוס מים חמים למשך 10 דקות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן