דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש ומטער – 5 תרופות סבתות חמות ואיכותיות
daddaddc ddda ddeddada  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa ddd

שיעול יבש ומטער – 5 תרופות סבתות חמות ואיכותיות

שיעול: סימפטום שכיח ומעצבן
שיעול הוא רפלקס לא רצוני המסייע בפינוי דרכי הנשימה של ריר ומגרים אחרים.זהו סימפטום שכיח של מחלות רבות, כולל הצטננות, הברונכיטיס, אסטמה, ומצבים חמורים יותר כמו דלקת ריאות ושחפת.למרות שזה יכול להיות מטרד, שיעול הוא למעשה סימפטום חשוב שאסור להתעלם ממנו.

תרופות מהמטבח של סבתא

במשך דורות, סבתות מציעות תרופות ביתיות לשיעול יבש ומטריף.להלן חמישה טיפולים שאושרו על סבתא שעשויים לעזור להקל על תסמיני שיעול:

1.דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי.זה עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון תוך מתן טעם מתוק.כדי להשתמש בדבש כתרופה לשיעול יבש ומטריף, מערבבים 1 כפית דבש עם כף מים חמים.שתו תערובת זו לאט כדי לעזור בציפוי הגרון ולהרגיע את השיעול.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים עוזר להתפרק ולשחרר ריר.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול יבש ומטריף, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט כדי לעזור להתפרק ולשחרר ריר בגרון.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול יבש ומטריף, מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים רותחים.תלול במשך 10 דקות ושותה כתה.

4.מיץ לימון

מיץ לימון עוזר לדלל ריר ויכול לספק תחושה מרגיעה לגרון.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול יבש ומטריף, מערבבים 1 כפית של מיץ לימון סחוט טרי עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט כדי לעזור לרזול ריר בגרון.

5.מי מלח

מי מלח עוזרים לדלל ריר ויכולים לספק תחושה מרגיעה לגרון.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול יבש ומטריף, מערבבים 1 כפית מלח עם כוס מים חמים.גרגר את מי המלח למשך 10–15 שניות לפני יריקה החוצה.

טיפ מועיל

חשוב לציין כי שיעול יכול להיגרם על ידי אלרגיות, מגרים סביבתי ואפילו תרופות.אם השיעול שלך נמשך או מחמיר, עדיף תמיד להתייעץ עם הרופא שלך כדי לקבוע את הגורם ואת מסלול הטיפול הטוב ביותר.

סירופ שיעול עשוי מדבש

דבש הוא אחד התרופות הוותיקות והנפוצות ביותר לשיעול יבש ומטריף.למעשה, דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל שיעול.דבש הוא סירופ שיעול יעיל מכיוון שהוא אנטי דלקתי, בעל תכונות נוגדות חמצון, והוא מרגיע בגרון.להכנת סירופ פשוט של דבש, ממיסים כוס דבש של מחצית כוס מים חמים.הוסף כמה טיפות מיץ לימון לטעם, ושתה מספר פעמים ביום.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עוצמתית נוספת לשיעול יבש ומטריף.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון, והוא ידוע שהוא מרגיע בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר פשוט, תלולה כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה, מוסיפים דבש למתיקה, ושתו מספר פעמים ביום.

טיפים להפיק את המרב מתה ג’ינג’ר

  • עדיף להשתמש בג’ינג’ר מגורד טרי, מכיוון שזה יספק את היתרונות הבריאותיים ביותר.
  • תלול את התה למשך 10 דקות לפחות, מכיוון שזה יבטיח שהג’ינג’ר יחלץ במלואו.
  • במידת האפשר, השתמש בג’ינג’ר אורגני, מכיוון שזה יספק את היתרונות הבריאותיים ביותר.
  • הוסף דבש כדי להמתיק את התה, מכיוון שזה יהפוך אותו למהנה יותר ויספק יתרונות בריאותיים נוספים.

סירופ טימין

טימין הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול יבש ומטריף.טימין הוא עשב שידוע שיש לו תכונות אנטי -חיטושיות וחזקות חזקות.כדי להכין סירופ טימין פשוט, שלב סיר כוס מים וחצי כוס דבש בסיר.מביאים לרתיחה, ואז צמצמו את האש ומוסיפים כף אחת של T מיובשחזה.מבשלים במשך 10 דקות, ואז מסננים את הסירופ ומאחסנים בצנצנת זכוכית.קח כף אחת מהסירופ שלוש פעמים ביום.

טיפים להפיק את המרב מסירופ טימין

  • עדיף להשתמש בדבש אורגני, מכיוון שזה יספק את היתרונות הבריאותיים ביותר.
  • במידת האפשר, השתמש בטימין טרי, מכיוון שזה יספק את היתרונות הבריאותיים ביותר.
  • מבשלים את הסירופ למשך 10 דקות לפחות, מכיוון שזה יבטיח שהטימין יחלץ במלואו.
  • אחסן את הסירופ בצנצנת זכוכית, מכיוון שזה יבטיח שהוא יישאר טרי לאורך זמן.

תה שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול יבש ומטריף.שורש מרשמלו הוא עשב שידוע שהוא מרגיע בגרון ובעל תכונות אנטי דלקתיות.להכנת תה שורש מרשמלו פשוט, תלולה כף אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס אחת של מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה, מוסיפים דבש למתיקה, ושתו מספר פעמים ביום.

טיפים להפיק את המרב מתה שורש מרשמלו

  • עדיף להשתמש בשורש מרשמלו מיובש טרי, מכיוון שזה יספק את היתרונות הבריאותיים ביותר.
  • תלול את התה למשך 10 דקות לפחות, מכיוון שזה יבטיח ששורש המרשמלו יחלץ במלואו.
  • במידת האפשר, השתמש בשורש מרשמלו אורגני, מכיוון שזה יספק את היתרונות הבריאותיים ביותר.
  • הוסף דבש כדי להמתיק את התה, מכיוון שזה יהפוך אותו למהנה יותר ויספק יתרונות בריאותיים נוספים.

תה שורש ליקריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה עוצמתית נוספת לשיעול יבש ומטריף.שורש ליקוריץ הוא עשב שידוע שהוא מרגיע בגרון ובעל תכונות אנטי דלקתיות.להכנת תה שורש שורש פשוט, תלולה כף אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה, מוסיפים דבש למתיקה, ושתו מספר פעמים ביום.

טיפים להפיק את המרב מתה שורש שורש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן