דף הבית » תרופות סבתא » נגד שיעול – 22 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ולסמוך עליו
dadd daddaddc  ddadadddd dadc daddaad dadadcdda dcddadaa ddc

נגד שיעול – 22 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ולסמוך עליו

שיעול הוא נגע נפוץ שיכול להיגרם על ידי מגוון תנאים שונים.מזיהומים לאלרגיות, ישנם סיבות פוטנציאליות רבות לשיעול.לרוע המזל, תרופות מסורתיות ללא מרשם לרוב מגיעות עם תופעות לוואי לא רצויות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך דורות כדי לעזור להקל על שיעול.להלן 22 הסעדים של סבתא שעליך לדעת ולסמוך על שימוש נכון.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית לשיעול המשמש במשך מאות שנים.מחקרים הראו כי דבש עוזר להרגיע את כאב הגרון ויכול להפחית דלקת וגירוי.זהו גם מצפה טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשחרר את הריר והפלגה בגרון.כדי להשתמש בדבש לשיעול, פשוט מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושתה אותו.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך פשוטה ויעילה לעזור להקל על תסמיני שיעול.זה עוזר לשחרר ריר וליחה, שאפשר לגרש אותה מהריאות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מלאו קערה במים חמים, כיסו את הראש במגבת ונשמו את הקיטור למשך 5-10 דקות.

טיפ:

הוסף כמה טיפות של שמן אקליפטוס למים החמים לקבלת דחיפה נוספת.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת לשיעול.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.להכנת התה הזה, פשוט הרתיחו כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי בסיר מים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו אותו בזמן שהוא עדיין חם.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני שיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום והוסיפו אותם לכוס מים חמים.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא דרך פשוטה ויעילה לעזור להקל על תסמיני שיעול.זה עוזר להפחתת הדלקת בגרון ויכול גם לסייע בפינוי ריר ופיטל.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח עם כוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.לירוק את המים כשתסיים.

מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית לשיעול ששימש במשך מאות שנים.יש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חלצו את המיץ מבצל ומערבבו אותו עם כוס מים חמים.שתו אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה מולין

תה מולין הוא תרופה טבעית לשיעול המשמש במשך מאות שנים.זהו צופה טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשחרר את הריר והפלג בגרון.להכנת התה הזה, פשוט תלול כפית של עלי מולין מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו אותו בזמן שהוא עדיין חם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לשיעול המשמש במשך מאות שנים.זהו צופה טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשחרר את הריר והפלג בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.

טימין

טימין הוא תרופה טבעית לשיעול ששימש במשך מאות שנים.לטימין יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלול כפית של עלי טימין מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.שתו אותו בזמן שהוא עדיין חם.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה טבעית לשיעול המשמש במשך מאות שנים.זהו צופה טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשחרר את הריר והפלג בגרון.להכנת התה הזה, פשוט תלול כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקותutes.מסננים את התה ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם ## סיכום
סבתות מעבירות סעדים למשפחותיהן במשך דורות, וכנגד שיעול אינו יוצא מן הכלל.מאמר זה תיאר כמה מהסעדים המהימנים והנפוצים ביותר של סבתות ברחבי העולם.תרופות אלה כוללות דבש, ג’ינג’ר, כורכום, שום וחילבה, אם נזכיר כמה שינויים באורח החיים ואפילו תוספי מזון טבעיים.בשימוש נכון, 22 תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול ולספק הקלה.

## תרופות צמחי מרפא
תרופות צמחי מרפא הן כמה מהתרופות הנפוצות והמומלצות ביותר לטיפול בשיעול.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר צמחי מרפא שסבתות השתמשו במשך דורות:

### דבש
דבש הוא מדכא שיעול טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בשיעול יבש ופריצה.זה גם עוזר לציפוי בגרון, מה שמקל על הנשימה.כדי לקחת דבש לשיעול, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים ושותים אותו לאט.

### ג’ינג’ר
לג’ינג’ר מספר תכונות רפואיות ומשמש במשך מאות שנים ברפואה סינית מסורתית לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת ויכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי לקחת ג’ינג’ר לשיעול, נסה להוסיף אותו למים חמים עם קצת דבש ולימון למשקה מרגיע.

### כורכום
כורכום הוא עשב נוסף ששימש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי לקחת כורכום לשיעול, נסה להוסיף אותו למים חמים עם קצת דבש ולימון למשקה מרגיע.

### שום
שום הוא מרכיב פופולרי בתרופות מסורתיות רבות, והוא שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי לקחת שום לשיעול, נסה להוסיף אותו למים חמים עם קצת דבש ולימון למשקה מרגיע.

### fenugreek
חילבה היא עשב ששימש במשך מאות שנים ברפואה הסינית המסורתית.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת דלקת ויכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי לקחת חילבה לשיעול, נסה להוסיף אותו למים חמים עם קצת דבש ולימון למשקה מרגיע.

## שינויים באורח החיים
בנוסף לתרופות צמחיות, ישנם כמה שינויים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול.להלן כמה שינויים באורח החיים שסבתות המליצו במשך דורות:

### לנוח הרבה
מנוחה היא חלק חשוב מההתאוששות משיעול ואין להתעלם ממנה.קבלת מנוחה רבה עוזרת להגביר את מערכת החיסון ויכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.

### הישאר לחות
שתיית שפע נוזלים עוזרת לרזול ריר, מה שמקל על השיעול.השהות היטב עם לחות היטב עוזרת גם להגביר את מערכת החיסון ויכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.

### הימנע מגירויים
הימנעות מגירויים כמו עשן, אבק וריחות חזקים יכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.

### הימנע מחלב
מוצרי חלב יכולים לעבות ריר, מה שמקשה על השיעול.הימנעות מחלב יכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.

## תוספי מזון טבעיים
בנוסף לתרופות צמחי מרפא ושינויים באורח החיים, ישנם כמה תוספי מזון טבעיים שיכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול.להלן כמה מתוספי הטבע הפופולריים ביותר שסבתות המליצו במשך דורות:

### ויטמין סי
ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע להגביר את מערכת החיסון ויכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או למצוא במזונות כמו תפוזים ופירות הדרים אחרים.

### אבץ
אבץ הוא מינרל המסייע להגביר את מערכת החיסון ויכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או למצוא במזונות כמו צדפות, רכיכה, קטניות ואגוזים.

### פרוביוטיקה
Probioטיקים הם חיידקים מועילים המסייעים להגביר את מערכת החיסון ויכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול.ניתן לקחת אותם בצורה תוספה או למצוא אותם במזון מותסס כמו יוגורט וקפיר.

## שאלות נפוצות

### מהם כמה תרופות צמחי מרפא שיכולות לעזור להפחית את חומרת השיעול?
תרופות צמחי מרפא כמו דבש, ג’ינג’ר, כורכום, שום וחילבה שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.בשימוש נכון, עשבי תיבול אלה יכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול.

### אילו שינויים באורח החיים יכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול?
שינויים באורח החיים כמו קבלת מנוחה רבה, להישאר לחות, להימנע מגירויים והימנעות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן