דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לעור – 15 תרופות ביתיות המבוססות על מרכיבים טבעיים

אלרגיה לעור – 15 תרופות ביתיות המבוססות על מרכיבים טבעיים

מהי אלרגיה לעור?

אלרגיות לעור הן מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים.הם נגרמים כתוצאה מתגובה חיסונית לא תקינה בגוף לאלרגנים, כמו אבקה, אבק, קשקוש בעלי חיים, מזונות או תרופות מסוימות.אלרגיות יכולות לגרום לתסמינים כמו עור מגרד, כוורות, פריחות ואפילו הלם אנפילקטי.למרות שאלרגיות יכולות להיות לא נוחות ולעיתים מסוכנות, ישנם כמה תרופות ביתיות פשוטות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.

15 תרופות ביתיות לאלרגיות עור

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי אנטי דלקתי ולחות שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לאלרגיות בעור.כדי להשתמש בה, פשוט מרחי שכבה דקה על האזור הפגוע ועסה אותה בעדינות בעור.

2.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ועור מרושעת.כדי להשתמש בו, פשוט הוסיפו כוס שיבולת שועל לאמבטיה וספגו בתוכה למשך 10-20 דקות.זה יעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לאלרגיות בעור.

3.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ועור מרושעת.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע ועסה אותה בעדינות בעור.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי טבעי ועור מרושע.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי אנטי פטרייתי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הקשורים לאלרגיות בעור.כדי להשתמש בו, פשוט הוסיפו כמה טיפות שמן עץ התה לשמן נשא כמו שמן חוחובה או שמן שקדים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

6.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ועור מרושע.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה.

7.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ועור מרושע.כדי להשתמש בו, פשוט תלול שק תה אחד של תה קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח אותו על האזור המושפע.

8.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקתית טבעית ועור מרושעת.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ועור מרושע.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת ומורחים אותה על האזור המושפע.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ועור מרושע.כדי להשתמש בו, פשוט תלול כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח אותו על האזור המושפע.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מטופח טבעי ומרגיע עור.כדי להשתמש בו, פשוט החל שכבה דקה של לוז מכשפה על האזור המושפע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה.

12.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי-דלקתי טבעי ומרגיע עור.כדי להשתמש בו, פשוט תלול שק תה אחד של תה ירוק בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח אותו על האזור המושפע.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא טבעי ועור טבעי.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של מיץ לימון על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה.

14.שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ועור מרושע.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של מיץ שום על האזור הפגוע ועסה אותו בעדינות בעור.

15.מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי ומרוגן עור.כדי להשתמש בו, פשוט החל

חלק 2 – אלרגיה לעור – 15 תרופות ביתיות המבוססות על מרכיבים טבעיים

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים ידוע כתרופה נהדרת לאלרגיות בעור, מכיוון שהוא עוזר לאזן את העור ‘s רמות pH ומפחית את הדלקת.כדי להשתמש בחומץ סיידר תפוחים, ערבבו אותו עם מים בחלקים שווים ומרחו על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

9.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת לאלרגיות בעור בגלל תכונותיו האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון.כדי להשתמש בשיבולת שועל כתרופה, מערבבים אותה עם מים והוסיפו כמה טיפות דבש.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאלרגיות בעור.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן שקדים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

11.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאלרגיות בעור.כדי להשתמש באלוורה, חלץ את הג’ל מהצמח והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאלרגיות בעור.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה, החל אותו ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

13.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאלרגיות בעור.כדי להשתמש בשמן לבנדר כתרופה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא כמו קוקוס או שמן שקדים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

14.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת לאלרגיות עור.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, מערבבים אותו עם מים ליצירת משחה ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

15.קלנדולה

קלנדולה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-בקטריאליות, מה שהופך אותה לתרופה נהדרת לאלרגיות בעור.כדי להשתמש קלנדולה כתרופה, חלץ את השמן מהצמח והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

מסקנה

אלרגיות לעור יכולות להיות מצב מתסכל לניהול, אך למרבה המזל ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לאלרגיות בעור כוללות חומץ תפוחים, שיבולת שועל, שמן עץ התה, אלוורה, שמן קוקוס, שמן לבנדר, כורכום וקלנדולה.על ידי שימוש בתרופות אלה, אתה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אלרגיה לעור שלך ולחזור להרגיש שוב בנוח.

שאלות נפוצות

ש: האם יש תופעות לוואי לשימוש בתרופות טבעיות לאלרגיות בעור?

א: באופן כללי, תרופות טבעיות לאלרגיות בעור הן בטוחות ואין להן תופעות לוואי עיקריות.עם זאת, כמו בכל מצב רפואי, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני שתנסה תרופות חדשות, כדי להבטיח שהם הבחירה הנכונה עבורך.

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות הטבעיות לאלרגיות בעור?

א: תדירות השימוש בתרופות טבעיות לאלרגיות בעור תהיה תלויה באדם ובחומרת האלרגיה.עדיף לדבר עם הרופא שלך כדי לקבל תוכנית טיפול אינדיבידואלית.

לסיכום, אלרגיות לעור יכולות להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם תרופות טבעיות רבות הזמינות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.על ידי שימוש במרכיבים טבעיים כמו חומץ תפוחים, שיבולת שועל, שמן עץ התה, אלוורה, שמן קוקוס, שמן לבנדר, כורכום וקלנדולה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן