דף הבית » תרופות סבתא » שיעול – 12 תרופות של סבתא מצוינת וותיקה לשיעול
daddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa dddaaddad dcda

שיעול – 12 תרופות של סבתא מצוינת וותיקה לשיעול

שיעול: 12 תרופות של סבתא להקלה

שיעול הוא אחת התלונות הבריאותיות הנפוצות ביותר בכל הזמנים.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, קר, שפעת או מחלות נשימה אחרות.אמנם זה יכול להיות לא נוח ואפילו מסוכן אם לא יתייחס אליו כראוי, אך ישנם כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות של השיעול.להלן 12 סעדים שסבתא שלך אולי נהגה להקל על הכאב ואי הנוחות של שיעול.

H2 – מותק

דבש שימש כתרופה טבעית במשך מאות שנים כדי להקל על תסמיני השיעול.ידוע שהוא מסייע בהפחתת הדלקת בגרון ומרגיז.עבור מבוגרים, נטילת כפית דבש אחת שלוש פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את השיעול.לילדים מומלץ להיות כפית חצי דבש שלוש פעמים ביום.חשוב לזכור שילדים מתחת לגיל שנה לא צריכים לצרוך דבש.

H2 – ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לשיעול.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון מגורה.כדי להשתמש בג’ינג’ר כעזר לשיעול, נסה להוסיף כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי למים רותחים ולשתות את התה שהתקבל.אתה יכול גם להוסיף דבש ולימון לתוספת הקלה.

H3 – טיפ ייחודי

אתה יכול גם להכין משחה של חלקים שווים ג’ינג’ר ודבש ולהחיל אותה ישירות על החזה לקבלת הקלה.

H2 – Steam

Steam הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול.שאיפת קיטור עוזרת לשחרר ריר ודק, מה שמקל על הגירוש.הרתחת סיר מים ונשימה באדים יכולה לעזור להקל על השיעול.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו אקליפטוס, למים לקבלת יתרונות נוספים.

H2 – מי מלח

מי מלח הם תרופה נוספת שנבדקה בזמן לשיעול.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית של כפית מלח בכוס מים חמים וגרגרו אותו למשך כ- 30 שניות.אתה יכול לעשות זאת עד ארבע פעמים ביום.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול.זה עוזר לדלל ריר ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת בכוס מים חמים ושותה אותו פעמיים ביום.

H2 – מנטה

מנטה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של עלי מנטה מיובשים במים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה עד שלוש פעמים ביום.

H2 – שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית לשיעול.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, הרתיחו כמה שיני שום בכוס מים למשך חמש דקות.ברגע שהמים קרירים מספיק לשתות, צרכו אותם עד שלוש פעמים ביום.

H2 – בצל

בצל הוא תרופה טבעית נוספת לשיעול.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה לשיעול, ערבבו כפית אחת של בצל טחון עם כפית דבש אחת וצורכים אותו פעמיים ביום.

H2 – טימין

טימין הוא עשב חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות רבות, כולל שיעול.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, תלול כפית של טימין מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה עד שלוש פעמים ביום.

H2 – לימון

לימון הוא תרופה טבעית העשירה בוויטמין C וידוע כמסייעת להפחתת דלקת.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים מיץ של לימון אחד עם כף דבש אחת בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

H2 – כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית שידוע כמסייעת להפחתת הדלקת.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים חצי כפית אבקת כורכום עם כפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום.H2 – שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עוד תרופה טבעית עוצמתית שידוע כמסייעת להפחתת דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, תלול כפית של שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותים אותה עד שלוש פעמים ביום.

שיעול יכול להיות לא נוח ואפילו מסוכן אם לא מטופל כראוי.למרבה המזל, ישנם

הסעדים של סבתא לשיעול – חלק שני

בעוד שהרפואה המודרנית עשתה דרך ארוכה בטיפול בשיעול, עדיין ישנם תרופות רבות שהועברו מסבתות שעמדו במבחן הזמן.להלן שתים עשרה תרופות מצוינות ומיושנות לשיעול ששימשו במשך דורות.

דבש ולימון

תרופה פשוטה וקלאסית, Honey and Lemon היא תרופה ביתית פופולרית לשיעול.להכנת, פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים.שתיית תערובת זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.

גרגר מי מלח

גרגל עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לגרון כואב.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו מספר פעמים ביום יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגרון.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו לילדים מתחת לגיל שש.

תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה פופולרית לשיעול והצטננות.למנטול במנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ומגניבות, שיכולות לעזור להפחית את השיעול והשיחרור הריר.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של מנטה מיובשת בכוס מים רותחים למשך חמש עד עשר דקות.להתאמץ וליהנות.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לשחרר ריר ולהרגיע את כאב הגרון.כדי לבצע שאיפת אדים, מלאו קערה גדולה במים רותחים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן מנטה.מניחים מגבת מעל הראש ואת הקערה ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.פעולה זו כמה פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את השיעול.

תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול והצטננות.לתרכובות הפעילות בג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ומגניבות, שיכולות לעזור להפחית את השיעול.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים במשך חמש עד עשר דקות.להתאמץ וליהנות.

שום

שום הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול והצטננות.התרכובות הפעילות בשום יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בשום כתרופה, הוסיפו כמה שיני שום לסיר מים רותחים ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו לילדים מתחת לגיל שש.

בצל

בצל הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול והצטננות.התרכובות הפעילות בבצל יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בצל כתרופה, הוסף כמה פרוסות בצל לסיר מים רותחים ושאף את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו לילדים מתחת לגיל שש.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול והצטננות.התרכובות הפעילות בפלפל קאיין יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה, הוסף כפית פלפל קאיין לכוס מים רותחים ושאפו את הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו לילדים מתחת לגיל שש.

כורכום

כורכום הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול והצטננות.התרכובות הפעילות בכורכום יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, הוסף כפית כורכום לכוס מים רותחים ואינטראל הקיטור למשך חמש עד עשר דקות.חשוב לציין כי אין להשתמש בתרופה זו לילדים מתחת לגיל שש.

סירופ אלדרברי

סירופ אלדרברי הוא תרופה ביתית פופולרית לשיעול והצטננות.התרכובות הפעילות באלדרברי יכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן