דף הבית » תרופות סבתא » שיעול עם ליחה ירוקה – 11 תרופות של סבתא ריפוי נפלאה
daddaddc dadd dcddd ddaddad  daadaddaddaa dadc daddaad dadda

שיעול עם ליחה ירוקה – 11 תרופות של סבתא ריפוי נפלאה

שיעול עם ליחה ירוקה: 11 תרופות של סבתא מרפא נפלאה
שיעול יכול להיות סימפטום של מספר מצבים, כולל אלרגיות, אסטמה וזיהומים.כאשר השיעול מלווה על ידי ליחה ירוקה, זה יכול להיות סימן לזיהום חיידקי.בשני המקרים, שיעול יכול להיות מטריד ולא נוח.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שהועברו לאורך דורות שיכולים לעזור להקל על שיעול עם ליחה ירוקה.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה טבעית קלאסית להצטננות ושיעול.השילוב של דבש ולימון עוזר להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את הדלקת.לשיעול עם ליחה ירוקה, מערבבים כף דבש אחת וכף מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.סירופ בצל

סירופ בצל הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בשיעול.להכנת הסירופ, מערבבים בצל קצוץ אחד, כוס דבש אחת וכפית אחת של פלפל קאיין.מבשלים את התערובת למשך 15 דקות, ואז מסננים את הנוזל ומאחסנים אותו בצנצנת במקרר.קח כפית אחת מהסירופ עד שלוש פעמים ביום להקלה משיעול.

3.שום ודבש

שום ודבש הוא שילוב רב עוצמה למאבק בזיהומים.כדי להכין את התרופה, מערבבים 2-3 שיני שום כתוש עם כוס דבש אחת וכפית אחת של פלפל קאיין.קח כפית אחת מהתערובת עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לציין שלעולם אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד.לילדים מעל אחד, הקפידו להשתמש בדבש גולמי ואורגני.

4.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה טבעית לטיפול בשיעול והצטננות.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כפית דבש וסחיטת לימון.שתו את התה עד שלוש פעמים ביום להקלה משיעול.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית למגוון מחלות, כולל שיעול.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשיעול, מערבבים שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כפית דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום להקלה משיעול.

6.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה ישנה המשמשת עדיין כיום.המלח עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם התערובת פעמיים או שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או מנטה.נשען מעל הקערה עם מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.עשו זאת פעמיים או שלוש ביום להקלה משיעול.

8.כורכום וחלב

כורכום הוא תבלין חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה.כדי להשתמש בכורכום לשיעול, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו תערובת זו פעמיים או שלוש ביום להקלה מהשיעול.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בשיעול.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לשיעול, הכינו תה על ידי כפית כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום להקלה משיעול.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית לשיעול.כדי להשתמש בשורש ליקריץ, הכינו תה על ידי תלול כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים כפית דבש.שתו את התה פעמיים או שלוש ביום להקלה מ- Cאולינג.

11.אלם חלקלק

התרופות של סבתא לשיעול עם ליחה ירוקה

שיעול עם ליחה ירוקה הוא מחלה שכיחה שחוו רבים ויכולים להיות מטרידים למדי.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו על ידי סבתותינו שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.להלן אחת עשרה תרופות ריפוי נפלאות:

1.דבש ולימון

מערבבים יחד כף דבש ומיץ חצי לימון.ללגום לאט לאורך היום כדי להפחית את הגירוי בגרון ולהפחתת כמות הליחה.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת עבור מחלות רבות.לתרופה זו, מערבבים יחד כף של חומץ תפוחים, כף דבש וכוס מים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהדק את הליחה.

3.שום ובצל

שום ובצל ידועים בתכונותיהם האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כפית מיץ בצל.קח תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הגירוי בגרון ולהפחתת כמות הליחה.

4.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש משמשים זה מכבר כתרופה לגרון כאב.מערבבים יחד כפית של ג’ינג’ר מגורד וכף דבש.קח את התערובת הזו שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהדק את הליחה.

5.תה מנטה

תה מנטה נהדר להרגעת כאב גרון ולהפחתת דלקת.תלול כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך עשר דקות.מסננים ושותים תה זה מספר פעמים ביום להקלה.

6.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.מערבבים יחד כמה טיפות של שמן אקליפטוס וכפית דבש.הוסף תערובת זו לכוס מים חמים ושותה מספר פעמים ביום כדי להפחית את כמות הליחה.

7.עלי חילבה

עלי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטיבקטריאליות.מרתיחים קומץ עלי חילבה בשתי כוסות מים למשך חמש דקות.מסננים ושותים תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את כמות הליחה.

8.תה ליקריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות.מרתיחים כפית שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך עשר דקות.מסננים ושותים תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהדליק את הליחה.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות.מרתיחים כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים למשך עשר דקות.מסננים ושותים תה זה מספר פעמים ביום כדי להפחית את הדלקת ולהדליק את הליחה.

10.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי.מערבבים יחד כמה טיפות של שמן אורגנו וכפית דבש.הוסף תערובת זו לכוס מים חמים ושותה מספר פעמים ביום כדי להפחית את כמות הליחה.

11.כורכום וחלב

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.מערבבים יחד כפית כורכום וכוס חלב חם.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי להפחית את הגירוי בגרון ולהפחתת כמות הליחה.

מסקנה

שיעול עם ליחה ירוקה יכול להיות מטריד למדי, אך למרבה המזל יש כמה תרופות מסורתיות שהועברו על ידי סבתותינו שיכולות לעזור להרגיע את הסימפטומים.אחד עשר תרופות ריפוי נפלאות אלה כוללות דבש ולימון, חומץ תפוחים, שום ובצל, ג’ינג’ר ודבש, תה מנטה, שמן אקליפטוס, עלי חילבה, תה ליקוריץ, שורש מרשמלו, שמן אורגנו, וכורכום וחלב.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהדק את הליחה, ולהעניק הקלה מהשיעול.

שאלות נפוצות

ש: מהו שיעול עם ליחה ירוקה?

ת: ג

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן