דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון ושיעול – 13 תרופות של סבתא טבעית וטבעית
dbdd ddaddf ddaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaa d

כאב גרון ושיעול – 13 תרופות של סבתא טבעית וטבעית

כאב גרון ושיעול – 13 תרופות טבעיות וסבתות
כאב גרון ושיעול יכולים להיות מעצבנים וגם לא נוחים.לרוע המזל, תסמינים אלה הם בדרך כלל הסימנים הנפוצים ביותר להצטננות או בשפעת.אמנם תרופות ללא מרשם יכולות לעזור להקל על הכאב, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות וסבתות שיכולות לעזור.תרופות אלה יכולות להקל על הסימפטומים שלך ולעזור לך לחזור להרגיש כמיטב יכולתך.

שתו שפע של נוזלים

הצעד הראשון בהקלה על כאב גרון ושיעול הוא לשתות שפע נוזלים.שהייה לחות עוזרת לדלל את הריר שלך ולהפחית את העומס.זה גם עוזר לפנות ריר מהגרון שלך ומקל על הנשימה.מים הם תמיד בחירה טובה, אבל נוזלים חמים כמו תה, מרק חם או מרק חם יכולים לעזור להרגיע את גרונכם ולספק הקלה נוספת.

גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה נפוצה לכאבי גרון ושיעול.המלח עוזר להוציא את הריר ולהפחית את הגירוי.כדי להכין שטיפה של מי מלח, פשוט מערבבים ½ עד 1 כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את התערובת כ -30 עד 60 שניות, ואז ירק אותה החוצה.עשו זאת פעמיים עד 3 ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קיטור ולחום את האוויר

קיטור ואוויר לח יכול לעזור להפחית את אי הנוחות של כאב גרון ושיעול.אתה יכול להפעיל את המקלחת שלך חם ולשבת בחדר האמבטיה כמה דקות כדי להשיג את היתרונות של קיטור.אתה יכול גם לרכוש מכשיר אדים כדי לשמור על האוויר בבית שלך לח.

לאכול שום

שום שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות.תכונותיו האנטיבקטריאליות יכולות לסייע במאבק בזיהומים ולהפחתת דלקת בגרון.אתה יכול לאכול שום גולמי, או שתוכל להוסיף אותו לאוכל שלך.

תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון ושיעול.ידוע שג’ינג’ר סובל מאפיינים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את גירוי הגרון ולהקל על העומס.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול כפית של ג’ינג’ר מגורד במים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

דבש

דבש הוא אנטי -מיקרוביאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את גירוי הגרון.זה יכול גם לעזור להקל על שיעול ולשפר את הבריאות הכללית.אתה יכול לערבב 1 כף דבש עם כוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים עד 3 ביום.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית תסמיני גרון ושיעול.אתה יכול לערבב 1 כף של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ולשתות אותו פעמיים עד 3 פעמים ביום.

אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.אתה יכול להכין תה אלם חלקלק על ידי הוספת 2 כפיות האבקה לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא בעל צופה טבעי שיכול לעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.כדי ליצור תרופה של פלפל קאיין, מערבבים ¼ כפית פלפל קאיין עם כף דבש וחצי כוס מים חמים.שתו אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולשפר את הבריאות הכללית.אתה יכול לערבב 1 כפית כורכום עם כוס חלב חם ולשתות אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את גירוי הגרון ולשפר את הבריאות הכללית.אתה יכול לערבב 1 כפית שמן אורגנו עם כוס מים חמים ולשתות אותם פעמיים עד 3 פעמים ביום.

לימון ודבש

לימון ודבש יכולים לעזור להפחית את גירוי הגרון ולשפר את הבריאות הכללית.אתה יכול לערבב 1 כפית דבש עם כפית מיץ לימון וכוס מים חמים.שתו אותו פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

טימין

טימין הוא חיטוי טבעי שיכול לסייע בהפחתת גירוי בגרון ולשפר את הבריאות הכללית.אתה יכול להכין תה טימין על ידי הוספת כפית של העשב המיובש לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

טיפ ייחודי: השתמש בתוספי צמחים טבעיים

תוספי צמחים יכולים

תרופות ביתיות לכאבי גרון ושיעול

כאב גרון ושיעול יכולים להיות מאוד לא נוחים ויכולים להקשות על החיים.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים.החל מתרופות טבעיות כמו דבש ולימון ועד תרופות של סבתא כמו ג’ינג’ר ושום, יש אינספור דרכים להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.להלן 13 תרופות טבעיות וטבעיות של סבתא לכאבי גרון ושיעול.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא אחד התרופות הביתיות הפופולריות ביותר לכאבי גרון ושיעול.דבש עוזר לציפוי ולהרגיע את הגרון, ואילו הלימון מספק ויטמין C ונוגדי חמצון אחרים שיעזרו להילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים יחד כף דבש אחת עם מיץ חצי לימון.גרגר את התערובת למשך כמה דקות ואז בולעים.

ג’ינג’ר ושום

תרופה ביתית פופולרית נוספת לכאבי גרון ושיעול היא ג’ינג’ר ושום.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות בגרון, בעוד שלשום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-ויראליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.לשימוש, מערבבים יחד כף אחת של ג’ינג’ר מגורד ושיבה אחת של שום מרוסק.מרתיחים את התערובת בכוס מים אחת למשך חמש דקות ואז מסננים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת נוספת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את השיעול.ידועות כי תה שנעשה עם קמומיל, שורש ליקריץ, שורש מרשמלו ואלם חלקלקים מסייעים להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.לשימוש, תלול כפית אחת של העשב הרצוי בכוס מים חמים למשך חמש דקות.מסננים ושותים את התה לאט, ומאפשרים לחום ולטעם להרגיע את הגרון.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת להפחית את העומס ולהרגיע את הגרון.לשימוש, מלאו קערה במים חמים ומאדים והוסיפו כמה טיפות שמן אתרי.הניחו מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה.שאפו את הקיטור למשך חמש דקות וחזרו על פי הצורך.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא דרך נהדרת להפחית דלקת בגרון ולהרוג חיידקים.לשימוש, מערבבים יחד כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על התהליך שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נהדרת לכאבי גרון ושיעול.זה עוזר להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בגרון.לשימוש, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על התהליך שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

כאב גרון ושיעול יכולים להיות לא נוחים, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.מדבש ולימון ועד תה צמחים ושאיפת קיטור, יש המון תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את השיעול.עם זאת, אם התסמינים נמשכים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

שאלות נפוצות

  • האם אוכל להשתמש בתרופות טבעיות לטיפול בכאבי גרון ושיעול?
    כן, יש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של כאב גרון ושיעול.כמה תרופות פופולריות כוללות דבש ולימון, תה צמחים, שאיפת קיטור, גרגר מי מלח וחומץ תפוחים.

כאב גרון ושיעול יכולים להיות מאוד לא נוחים, אך בעזרת תרופות ביתיות טבעיות, אתה יכול להפחית את הסימפטומים ולחזור להרגיש טוב יותר.מדבש ולימון לתרופות של סבתא כמו ג’ינג’ר ושום, יש אינספור דרכים להרגיע את הגרון ולהקטין את השיעול.על ידי שילוב התרופות הטבעיות הללו בשגרה היומיומית שלך, אתה יכול לעזור להקל על הסימפטומים של כאב גרון ושיעול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן