דף הבית » תרופות סבתא » שיעול עם כיח בתינוקות – 24 תרופות סבתות מהמטבח ואורגני
daddaddc dadd dbdd ddaaddaddaddaa  daadaddaddaa daddaaddaa ded

שיעול עם כיח בתינוקות – 24 תרופות סבתות מהמטבח ואורגני

שיעול עם כיח בתינוקות – 24 תרופות סבתא מהמטבח ואורגני
שיעול הוא רפלקס טבעי ונורמלי המסייע לתינוקות לנקות את דרכי הנשימה שלהם של מגרים, ריר ופסולת אחרת.אמנם לעיתים רחוקות זה רציני, אך לפעמים זה יכול להיות מלווה על ידי כיח או ליחה, מה שעלול להקשות על תינוקות לנשום ואף להוביל לזיהום.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להרגיע את השיעול והכיח של התינוק, כולל כמה מהמטבח של סבתא.להלן 24 תרופות טבעיות לתינוקות עם שיעול וכיח.

H2 – תרופות ביתיות טבעיות לשיעול ולכיח
1. דבש: דבש שימש במשך מאות שנים כמדכא שיעול טבעי.זה מצפה טבעי ויכול לעזור להפחית את הליחה והריר.חשוב לציין כי אין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל אחד בגלל הסיכון לבוטוליזם.

2. נוזלים חמים: נוזלים חמים כמו מים חמים, תה צמחים או מרקים חמים יכולים לעזור לדלל ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.

3. קיטור: ישיבה בחדר אמבטיה מהביל או שימוש בכוכב אדים יכול לעזור לשחרר ריר ולהקל על התינוקות להשתעל אותו.

4. גרגר מי מלח: גרגר מים מלוחים יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולשחרר ריר.

5. שמן חרדל: שמן חרדל שימש ברפואה מסורתית לטיפול בהצטננות ובשיעול.ניתן לעסות אותו על החזה והגרון כדי לעזור להרגיע את השיעול.

6. כורכום: לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

7. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובחזה.

8. חילבה: חילבה משמשת לרוב ברפואה מסורתית לטיפול במחלות נשימה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.

9. שום: לשום יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

10. שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.

11. בצל: בצל הוא בעל צורה טבעי ויכול לעזור לשחרר ריר ולהפחית דלקת.

12. חילבה ודבש: שילוב זה יכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.

13. שמן זית: שמן זית יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

14. שמן אקליפטוס: לשמן אקליפטוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

15. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בנגיפים העלולים לגרום לזיהום.

H2 – תרופות אורגניות לשיעול ולכיח

16. חלב שקדים: חלב שקדים יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.

17. חלב קוקוס: חלב קוקוס הוא בעל צופה טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.

18. בזיליקום: בזיליקום יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

19. קמומיל: קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובחזה, שיכולים לעזור להפחית את השיעול.

20. אורגנו: לאורגנו יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בנגיפים העלולים לגרום לזיהום.

21. טימין: טימין הוא מצפה טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולשחרר ריר, מה שמקל על השיעול.

22. קינמון: לקינמון יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

23. ציפורן: לציפורן יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים שיכולים לגרוםפיקוף.

24. מנטה: מנטה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בחיידקים העלולים לגרום לזיהום.

H3 – טיפ מועיל

חשוב לציין כי יש להשתמש בתרופות ביתיות אלה במתינות, מכיוון שחלקם יכולים להרגיז לתינוקות צעירים.אם הסימפטומים לא ישתפרו או מחמירים, הקפידו להתייעץ עם רופא.

תרופות צמחיות לשיעול עם כיח אצל תינוקות

תרופות צמחיות יכולות להיות אפשרות נהדרת לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות.תרופות אלה לרוב טבעיות, עדינות וקלות להכנה.כמה מהתרופות הצמחייות הפופולריות ביותר לשיעול עם כיח אצל תינוקות כוללים:

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ מכיל תרכובת פעילה המכונה glycyrrhizin, הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמצפיות.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כדי לטפל בשיעול עם כיח אצל תינוקות, נסה לערבב כפית העשב במים חמים ולתת אותו לילדך לשתות.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני שיעול עם כיח אצל תינוקות.כדי להשתמש בג’ינג’ר לטיפול בשיעול, נסה לטחון כפית של ג’ינג’ר טרי ולהוסיף אותו לכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול כמה דקות לפני שתתן אותה לתינוק שלך לשתות.

תרופות למטבח של סבתא לשיעול עם כיח אצל תינוקות

תרופות למטבח של סבתא לעיתים קרובות עדינות, קלות להכנה, ויעילות לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות.כמה מתרופות המטבח הפופולריות ביותר לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות כוללים:

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה יעילה להקלת שיעול ומחלות נשימה אחרות.כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות, נסה לערבב כפית דבש בכוס מים חמים ולתת אותו לתינוק שלך לשתות.

סירופ בצל

סירופ בצל הוא תרופה פופולרית להקלה על תסמיני שיעול עם כיח אצל תינוקות.כדי להכין סירופ בצל, נסה למיזוג כפית מיץ בצל עם כוס דבש ולתת אותו לתינוק שלך לשתות.

תרופות אורגניות לשיעול עם כיח אצל תינוקות

תרופות אורגניות יכולות להיות אפשרות נהדרת לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות.תרופות אלה לרוב טבעיות, עדינות וקלות להכנה.כמה מהתרופות האורגניות הפופולריות ביותר לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות כוללים:

שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות והמצפיות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני שיעול עם כיח אצל תינוקות.כדי להשתמש בשום לטיפול בשיעול, נסה לטחון כפית שום טרי ולהוסיף אותו לכוס מים חמים.אפשר לתערובת לתלול כמה דקות לפני שתתן אותה לתינוק שלך לשתות.

שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת תסמיני שיעול עם כיח אצל תינוקות.כדי להשתמש בשמן אקליפטוס לטיפול בשיעול, נסה להוסיף כמה טיפות של השמן לכוס מים חמים ולתת אותו לתינוקך כדי לשאוף את הקיטור.

שאלות נפוצות

מהם הסעדים הטובים ביותר לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות?

הסעדים הטובים ביותר לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות כוללים תרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקריץ וג’ינג’ר, תרופות למטבח של סבתא כמו דבש וסירופ בצל, ותרופות אורגניות כמו שום ושמן אקליפטוס.

האם תרופות אלה בטוחות לתינוקות?

כן, בדרך כלל סעדים אלה בטוחים לתינוקות כאשר משתמשים בהם בכמויות המתאימות ותחת פיקוחו של איש מקצוע בתחום הבריאות.

לסיכום, ישנם הרבה תרופות טבעיות ואורגניות שניתן להשתמש בהן לטיפול בשיעול עם כיח אצל תינוקות.ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו שורש ליקריץ וג’ינג’ר, תרופות למטבח של סבתא כמו דבש וסירופ בצל, ותרופות אורגניות כמו שום ושמן אקליפטוס כדי לסייע בהפחתת תסמיני שיעול עם כיח בתינוקות.עם זאת, חשוב להתייעץ תמיד עם wעם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שנתן תרופות לתינוק.בנוסף, חשוב להיות מודעים לתופעות הלוואי הפוטנציאליות של כל תרופה כדי להבטיח את בטיחות התינוק שלך. שיעול עם כיח בתינוקות הוא בעיה שכיחה, אך ניתן לנהל אותה עם הסעדים הנכונים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן