דף הבית » תרופות סבתא » שיעול עם כיח בהריון – 19 תרופות סבתות רפואיות ומקובלות ברחבי העולם

שיעול עם כיח בהריון – 19 תרופות סבתות רפואיות ומקובלות ברחבי העולם

שיעול עם כיח בהריון
שיעול הוא סימפטום שכיח שנשים בהריון חוות, במיוחד בשלבים המוקדמים.למרות שבדרך כלל מדובר בנושא מינורי, זה יכול להיות מטריד למדי במקרים מסוימים, במיוחד כאשר הוא מלווה על ידי כיח.מאמר זה ידון בגורמי שיעול עם כיח בהריון, מדוע חשוב לפנות לטיפול רפואי, ולספק 19 תרופות סבתות רפואיות ומקובלות מרחבי העולם שיכולות לעזור להקל על הבעיה.

גורמים לשיעול עם כיח בהריון
שיעול עם כיח בהריון יכול להיגרם על ידי מספר גורמים שונים.הגורמים השכיחים לסימפטום זה כוללים אלרגיות, הצטננות, זיהומים בסינוסים, אסטמה ואפילו ריפלוקס חומצי.במקרים מסוימים, הגורם לשיעול יכול להיות קשור להריון עצמו, כמו שינויים ברמות ההורמונים העלולים לגרום לעלייה בייצור הריר.

מדוע לפנות לטיפול רפואי
חשוב לפנות לטיפול רפואי לכל שיעול מתמשך עם כיח במהלך ההיריון, מכיוון שהוא יכול להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר.במקרים מסוימים, השיעול יכול להיות סימן לזיהום נשימתי, שיכול להיות מסוכן הן לאם והן לתינוק.אם המטופל חווה תסמינים אחרים, כמו חום, כאבי חזה או קוצר נשימה, אז חשוב במיוחד לפנות מייד לטיפול רפואי.

טיפ ייחודי ומועיל
חשוב להישאר לחות בעת התמודדות עם שיעול עם כיח בהריון.שתיית שפע נוזלים יכולה לעזור לדלל את הריר ולהקל על השיעול.

תרופות רפואיות לשיעול עם כיח בהריון

תרופות רפואיות

כאשר מתמודדים עם שיעול עם כיח בהריון, חשוב לפנות לטיפול רפואי על מנת לקבוע את הגורם הבסיסי.בהתאם למטרה, הרופא רשאי לרשום תרופות לטיפול במצב.כמה תרופות שכיחות המשמשות לטיפול בסימפטום זה כוללות אנטיהיסטמינים, דה -קונגסטנטים, קורטיקוסטרואידים וסחמח.

הסעדים של סבתא

בנוסף לתרופות רפואיות, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על תסמיני שיעול עם כיח בהריון.תרופות אלה שימשו במשך דורות, ולמרות שהם אינם מוכחים מדעית, הם יכולים להועיל במתן הקלה.

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית לשיעול עם כיח בהריון.להכנת התה, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים ומוסיפים מעט דבש או מיץ לימון לפי הטעם.

2.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה לשיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של מיץ לימון ומים חמים.שתו את התערובת הזו שלוש פעמים ביום.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה אותה שלוש פעמים ביום.

4.שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, הוסיפו שינה אחת או שתיים של שום כתוש לכוס מים חמים ושתו אותו שלוש פעמים ביום.

5.בצל

בצל הוא תרופה מסורתית נוספת לשיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ בצל עם כף דבש אחת ושתה אותו שלוש פעמים ביום.

6.זרעי חילבה

על פי ההערכה, זרעי חילבה מועילים בטיפול בשיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, משרים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים לילה.מסננים את הזרעים בבוקר ושותים את המים.

7.עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה מסורתית נוספת לשיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, הרתיחו קומץ עלי בזיליקום בכוס מים למשך 10 דקות ואז מסננים את הנוזל.שתו את התה שלוש פעמים ביום.

8ושמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול עם כיח בהריון.כדי להשתמש בו, הוסף כמה טיפות

טיפולים רפואיים לשיעול עם כיח במהלך ההיריון

נשים בהריון הסובלות משיעול עם כיח צריכות להתייעץ עם הרופא שלהן לפני שהיא נוטלת טיפול רפואי כלשהו.באופן כללי, טיפולים רפואיים כוללים תרופות, כגון אנטיביוטיקה, אנטי -היסטמינים, וסחמפיות, כמו גם טיפולים כמו טיפול בחמצן ושיקום ריאתי.

אנטיביוטיקה

אצל נשים בהריון עם זיהום חיידקי הגורם לשיעול עם כיח, ניתן לרשום אנטיביוטיקה.האנטיביוטיקה הנפוצה ביותר לטיפול בשיעול עם כיח במהלך ההיריון הם אנטיביוטיקה מקרוליד, כמו אריתרומיצין וקלריתרומיצין.

אנטיהיסטמינים

ניתן להשתמש באנטי -היסטמינים כדי להפחית את חומרת הסימפטומים הנגרמים כתוצאה מתגובה אלרגית.אם השיעול עם כיח נובע מאלרגיה, ניתן לרשום אנטיהיסטמינים.האנטי-היסטמינים הנפוצים ביותר במהלך ההיריון הם אנטיהיסטמינים מהדור השני, כמו Cetirizine, Loratadine ו- Fexofenadine.

הסעדים של סבתא לשיעול עם כיח במהלך ההיריון

הסעדים של סבתא הם תרופות מסורתיות שהועברו לאורך דורות.בעוד שרבים מהתרופות הללו אינן מוכחות מדעית, הם עשויים להיות יעילים בהקלה על תסמיני שיעול עם כיח במהלך ההיריון.להלן 19 תרופות סבתות רפואיות ומקובלות לשיעול עם כיח במהלך ההיריון מרחבי העולם:

1.דבש

דבש משמש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול עם כיח.דבש עשוי לעזור להפחית את חומרת השיעול ולקדם ייצור כיח.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה מסורתית לשיעול עם כיח.נחשב לסייע בפינוי הריאות ולהקל על הסימפטומים של שיעול.

  • ג’ינג’ר
  • שום
  • בצל
  • כמון
  • כורכום
  • פלפל קאיין
  • חומץ תפוחים
  • מנטה
  • שמן אקליפטוס
  • שמן חרדל
  • fenugreek
  • חלב וכורכום
  • ג’ינג’ר ודבש
  • שום ודבש
  • Triphala
  • מיץ ג’ינג’ר ומיון לימון
  • שורש ליקוריץ
  • זרעי שומר
  • תה ג’ינג’ר

תרופות אלה עשויות לעזור להפחית את חומרת שיעול עם כיח במהלך ההיריון, אך חשוב לדון בהם עם רופא לפני השימוש בהם.חלק מהתרופות הללו, כמו שום ובצל, עלולים לגרום לצרבת או לתופעות לוואי אחרות, ולכן חשוב לדון בהם עם ספק שירותי בריאות לפני השימוש בהם.

שאלות נפוצות

מהם הטיפולים הרפואיים לשיעול עם כיח במהלך ההיריון?

טיפולים רפואיים לשיעול עם כיח במהלך ההיריון כוללים אנטיביוטיקה, אנטי -היסטמינים, סימפונות, טיפול בחמצן ושיקום ריאתי.חשוב להתייעץ עם רופא לפני נטילת תרופה או טיפול כלשהו.

האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש במהלך ההיריון?

הסעדים של סבתא הם תרופות מסורתיות שהועברו לאורך דורות.בעוד שרבים מהתרופות הללו אינן מוכחות מדעית, הם עשויים להיות יעילים בהקלה על תסמיני שיעול עם כיח במהלך ההיריון.עם זאת, חשוב לדון בהם עם ספק שירותי בריאות לפני השימוש בהם, מכיוון שחלק מהתרופות הללו, כמו שום ובצל, עלולים לגרום לצרבת או לתופעות לוואי אחרות.

לסיכום, שיעול עם כיח במהלך ההיריון יכול להוות גורם לדאגה.נשים בהריון צריכות להתייעץ עם הרופא שלהן לפני שהיא נוטלת טיפול רפואי או לנסות את הסעדים של סבתא כלשהי.אם השיעול עם כיח נובע מזיהום, ניתן לרשום אנטיביוטיקה.אם השיעול נובע מתגובה אלרגית, ניתן לרשום אנטיהיסטמינים.בנוסף, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שעשוייםהיה יעיל בהקלה על הסימפטומים של שיעול עם כיח במהלך ההיריון.למרות זאת,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן