דף הבית » תרופות סבתא » שיעול נבדק אצל ילדים – 3 תרופות סבתות מוסמכות ומרפאות
daddaddc daddda ddadc ddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedda

שיעול נבדק אצל ילדים – 3 תרופות סבתות מוסמכות ומרפאות

אם לילדכם יש שיעול, זה יכול להיות מצב מדאיג ומלחיץ.חשוב להיות מודעים לסוגים שונים של שיעול וכיצד לטפל בהם.במאמר זה נסתכל על שלוש מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לשיעול שנבדק אצל ילדים.נדון גם בשימוש נכון ברפואת שיעול ונספק טיפ מועיל שיעזור להרגיע את השיעול של ילדכם.

סוגי שיעול

שיעול יכול להיות חריף או כרוני.שיעול חריף נמשך בדרך כלל למשך 1-3 שבועות ונגרמים כתוצאה מקור, שפעת או זיהום נגיפי אחר.לעומת זאת, שיעול כרוני יכול להימשך יותר משמונה שבועות ועלולות להיגרם כתוצאה מאסטמה, אלרגיות או מצבים בריאותיים אחרים העומדים בבסיס.

הסעדים של סבתא לשיעול נבדק אצל ילדים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בשיעול אצל ילדים במשך מאות שנים.להלן שלושה מהתרופות הפופולריות ביותר:

  • דבש ולימון: דבש ולימון הם שניהם מצפים טבעיים ויכולים לעזור לשחרר ריר ולהרגיע גרון כואב.להכנת סירופ שיעול דבש ולימון, מערבבים חלקים שווים דבש ומיץ לימון סחוט טרי, ואז קח 1 כפית כל 2-3 שעות לפי הצורך.
  • תה ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובריאות.כדי להכין תה ג’ינג’ר, פשוט מגרד כמה סנטימטרים של שורש ג’ינג’ר טרי ותלול במים חמים למשך 10 דקות.הוסף דבש ולימון לטעם נוסף וכדי להפוך את התה ליעיל יותר.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים בגרון.להכנת סירופ שיעול, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כף דבש וכמה טיפות מיץ לימון.קח 1 כפית מהתערובת כל 2-3 שעות לפי הצורך.

שימוש נכון ברפואת שיעול

תרופות לשיעול יכולות להועיל בהקלה על תסמיני שיעול, אך חשוב להשתמש בהן נכון.מרבית תרופות שיעול ללא מרשם מומלצות רק לשימוש אצל ילדים מעל גיל 6, וחשוב לעקוב אחר ההוראות בתווית.שוחח עם הרופא שלך אם אינך בטוח לגבי המינון המתאים לילדך.

טיפ מועיל

אחת הדרכים הטובות ביותר להרגיע את שיעול ילדך היא לגרום להם לשאוף קיטור.הרתיחו סיר מים, שופכים אותו לקערה, ויילדכם ישב עם הראש מעל הקערה ומגבת עטופה מעל ראשם.הקיטור יעזור לשחרר ריר ולהרגיע את גרונם.

שיעול אצל ילדים יכול להיות מפחיד, אך עם הסעדים הנכונים ושימוש נכון ברפואת שיעול, אתה יכול לעזור לילדך להרגיש טוב יותר.הסעדים של סבתא כמו דבש ולימון, תה ג’ינג’ר וחומץ תפוחים יכולים לספק הקלה טבעית, ושאיפת קיטור יכולה לעזור להרגיע את גרונם.זכור לעקוב תמיד אחר ההוראות בתווית בעת שימוש ברפואת שיעול ולשוחח עם הרופא שלך אם יש לך שאלות או חששות.

תרופות ביתיות לשיעול אצל ילדים

ישנם תרופות ביתיות רבות לטיפול בשיעול אצל ילדים שנוספו ונבדקו על ידי סבתות במשך דורות.תרופות ביתיות מנוסות ונבדקות יכולות להיות יעילות בהקלה על תסמיני שיעול, ובמקרים מסוימים יכולים אפילו לעזור לרפא את הגורם הבסיסי לשיעול.שלושה מהתרופות הפופולריות, המוסמכות והמרפא ביותר של סבתא לשיעול אצל ילדים הם: דבש, שום ובצל.

דבש

דבש הוא מדכא שיעול טבעי והוכח כיעיל בהקלה על תסמיני שיעול.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית דבש אחת עם כוס מים חמים ותנו אותו לילד לשתות.ניתן להוסיף גם דבש לתה או להוסיף ישירות לאוכל של הילד.עם זאת, חשוב לציין כי אין לתת דבש לילדים מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול לגרום לבוטוליזם אצל תינוקות צעירים.

שום

לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות שהופכות אותו לגדולתרופה לטיפול בשיעול אצל ילדים.כדי להשתמש בו כתרופה, ריסקו שתי שיני שום ומערבבים אותם עם כף דבש.תן את התערובת לילד לקחת לפני השינה.ניתן להוסיף שום למרקים או למנות אחרות כתרופה נוספת לשיעול.

בצל

בצל מהווה תרופה נהדרת לשיעול אצל ילדים בגלל התכונות הטבעיות שלהם אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.כדי להשתמש בו כתרופה, הרתיחו בצל אחד בכוס מים למשך 10 דקות, מסננים את הנוזל ונותנים אותו לילד לשתות.ניתן לקצוץ ולהוסיף את הבצל לסלטים, מרקים ומנות אחרות כתרופה נוספת לשיעול.

סיכום

תרופות ביתיות מנוסות ונבדקות לשיעול אצל ילדים יכולים להיות יעילים בהקלה על תסמיני שיעול, ובמקרים מסוימים יכול אפילו לעזור לרפא את הגורם הבסיסי לשיעול.שלוש מהתרופות הפופולריות, המוסמכות והמרפא ביותר של סבתא לשיעול אצל ילדים הם דבש, שום ובצל.דבש הוא מדכא שיעול טבעי וניתן להוסיף אותו למים חמים, תה או אוכל.לשום תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות וניתן לכתוב אותו ולערבב אותו עם דבש.לבצל יש גם תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות טבעיות וניתן להרתיח אותו והנוזל שניתן לילד לשתות או לקצוץ ולהוסיף למזון.

שאלות נפוצות

האם ניתן להשתמש בדבש לטיפול בשיעול אצל ילדים?

כן, ניתן להשתמש בדבש לטיפול בשיעול אצל ילדים.זהו מדכא שיעול טבעי וניתן להוסיף אותו למים חמים, תה או אוכל.עם זאת, אין לתת זאת לילדים מתחת לגיל אחד, מכיוון שהוא יכול לגרום לבוטוליזם אצל תינוקות צעירים.

האם שום ובצל יעילים לטיפול בשיעול אצל ילדים?

כן, שום ובצל יעילים שניהם לטיפול בשיעול אצל ילדים בגלל התכונות האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות הטבעיות שלהם.ניתן לרסק את השום ולערבב אותו עם דבש, בעוד שניתן להרתיח בצל ואת הנוזל שניתן לילד לשתות או לקצוץ ולהוסיף לאוכל.

למידע נוסף על שיעול שנבדק אצל ילדים, בדוק את עמוד הוויקיפדיה הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן