דף הבית » תרופות סבתא » שיעול מעצבן – 13 תרופות של סבתא מקובלת ומצוינת
daddaddc dedadaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddcdaa ddeda

שיעול מעצבן – 13 תרופות של סבתא מקובלת ומצוינת

שיעול הוא אחת התחושות המעצבנות והלא נעימות ביותר.זה יכול להיגרם על ידי מגוון מחלות, כמו הצטננות, שפעת, ברונכיטיס, אסטמה ואלרגיות.זה יכול להיגרם גם כתוצאה מגירויים סביבתיים כמו עשן או אבק.לרוע המזל, זה יכול להיות קשה למצוא הקלה משיעול.אבל, אם אתם מחפשים הקלה טבעית ובטוחה מהשיעול המעצבן שלכם, מדוע לא לנסות את אחת מהתרופות של הסבתא המצוינת הזו?

תה צמחי מרפא

תה צמחים יכול להיות דרך נהדרת לעזור להקל על השיעול.לדוגמה, תה ג’ינג’ר יכול לעזור בפירוק גודש בחזה, ואילו תה מנטה יכול לעזור להרגיע את הגרון.אתה יכול גם להכין תה עם ליקריץ, שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון.

דבש ולימון

אנשים רבים מגלים כי ערבוב דבש ולימון יחד יכול להוות תרופה יעילה לשיעול.הדבש יכול לעזור בציפוי הגרון ולהרגיע אותו, ואילו הלימון יכול לעזור להפחית דלקת.אתה יכול לערבב כפית דבש עם כפית מיץ לימון ואז לשתות אותו.

טיפ: כדי להשיג את המרב מהתרופה הזו, עדיף לקחת את זה לפני השינה.

Steam

שאיפת קיטור יכולה להיות דרך יעילה לעזור להקל על השיעול.אתה יכול להכין אוהל קיטור על ידי הרתחת סיר מים ואז להאיץ מגבת מעל הראש בזמן שאתה נושם באדים.זה יכול לעזור בפירוק העומס בחזה ובגרון.

שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-ויראליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני השיעול.אתה יכול להכין סירופ שום על ידי נטילת כוס אחת של שיני שום מרוסקות, הוספתו לתבנית של מים רותחים ואז להוסיף קצת דבש.אפשר לו לשבת 15 דקות ואז לאמת אותו ולשתות אותו.

גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח יכולים לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולעזור לפנות ריר.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ואז גרגר את התערובת.

בצל

בצל הם תרופה טבעית עוצמתית לשיעול.אתה יכול להכין סירופ על ידי הרתחת בצל אחד במחבת מים ואז להוסיף קצת דבש ושתייתו.אתה יכול גם לחתוך בצל ולהניח אותו במנה ליד המיטה שלך בזמן שאתה ישן, מה שיכול לעזור להפחית את השיעול.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית לשיעול.אתה יכול להכין סירופ ג’ינג’ר על ידי הרתחת קצת ג’ינג’ר במחבת מים, ואז להוסיף קצת דבש ושתייתו.אתה יכול גם להוסיף קצת ג’ינג’ר לכוס תה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון וגם לסייע בפירוק הגודש.אתה יכול להכין סירופ של קאיין על ידי הרתחת קצת פלפל קאיין במחבת מים, ואז להוסיף קצת דבש ושתייה.

חומץ ודבש

חומץ ודבש יכולים להיות תרופה עוצמתית לשיעול.פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש וחומץ ואז שתו אותו.

חרדל

חרדל יכול להיות תרופה עוצמתית לשיעול.אתה יכול להכין סירופ חרדל על ידי הרתחת חרדל כלשהו במחבת מים, ואז להוסיף קצת דבש ושתייתו.

MULLEIN


מולין הוא עשב שיכול להיות יעיל להקלת שיעול.אתה יכול להכין סירופ מולין על ידי הרתחת מעט מולין במחבת מים ואז להוסיף קצת דבש ושתייתו.

אקליפטוס

אקליפטוס הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולעזור לפנות ריר.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לאוהל קיטור, ושאף את הקיטור.

טימין

טימין הוא עשב שיכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולעזור בפירוק גודש.אתה יכול להכין סירופ טימין על ידי הרתחת טימין בתבנית מים ואז להוסיף קצת דבש ושתייתו.

אלה רק כמה מהסעדים הרבים של סבתא שיכולים לעזור להקל על השיעול.לפני שתנסה את כל הסעדים הללו, חשוב לבדוק עם הרופא שלך כדי לוודא שהם בטוחים שתוכל להשתמש בהם.עם התרופה הנכונה, תוכלו למצוא הקלה מהשיעול המעצבן שלכם.

חלק 2: תרופות של סבתא – דרכים טבעיות להקל על שיעול מעצבן

שיעול יכול להיות מטרד, במיוחד אם הוא מתמשך וארוך טווח.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות טבעיות שתוכלו לנסות לעזור להקל על הסימפטומים שלכם ולהרגיע את גרונכם.הסעדים של סבתא הם שיטה שנבדקה בזמן המסייעת להפחית את חומרת השיעול ולספק הקלה.להלן 13 תרופות של סבתא מקובלות ומצוינות לשיעול מעצבן.

1.דבש

אחת מתרופות השיעול הטבעיות הטובות ביותר היא דבש.יש לו תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להרגיע את כאב הגרון ולקדם ריפוי.ידוע גם שהוא מדכא שיעול ומאפשר שינה טובה יותר של לילה.כדי להשתמש בדבש לשיעול, פשוט מערבבים 1 כפית דבש עם כפית מיץ לימון וקמצוץ של פלפל קאיין.ואז, קח את התרופה הזו 3 פעמים ביום.

2.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול בשיעול והצטננות.הוא מכיל תרכובת ארומטית הנקראת אליצין בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי להשתמש בשום לשיעול, פשוט טסו 1-2 שיני שום ומערבבים אותו עם כוס מים חמים.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לטעם נוסף.שתו את המרחב הזה 3 פעמים ביום.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד תרופה מצוינת לשיעול.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר לשיעול, פשוט מערבבים 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.קח את התרופה הזו 3 פעמים ביום.

4.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות.הוא מכיל תרכובת הנקראת כורכומין בעלת תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון.כדי להשתמש בכורכום לשיעול, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.קח את התרופה הזו 3 פעמים ביום.

5.בצל

בצל הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לשיעול.הוא מכיל תכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בצל לשיעול, פשוט טחון 1-2 בצל ומערבב אותו עם כוס מים חמים.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לטעם נוסף.שתו את המרחב הזה 3 פעמים ביום.

6.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא דרך מצוינת להרגיע את כאב הגרון ולהפחית דלקת.להכנת גרגר מים מלוחים, מערבבים 1 כפית מלח בכוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על תהליך זה 3-4 פעמים ביום.

7.תה מנטה

תה מנטה הוא תרופה טבעית נהדרת לשיעול.הוא מכיל מנטול, שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי להשתמש בתה מנטה לשיעול, פשוט תלול 1 כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש לטעם נוסף.שתו את התה הזה 3 פעמים ביום.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מצוינת לשיעול.הוא מכיל חומצה אצטית, בעלת תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשיעול, פשוט מערבבים 1 כפית חומץ סיידר תפוחים עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.קח את התרופה הזו 3 פעמים ביום.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בשיעול.הוא מכיל ריר, שידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לשיעול, פשוט תלול כפית 1 של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש לטעם נוסף.שתו את התה הזה 3 פעמים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לשיעול.הוא מכיל גליצירריזין, בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לשיעול, פשוט תלול 1 כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקותג.מסננים את התה ומוסיפים כפית דבש לטעם נוסף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן