דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ללא הפסקה-7 תרופות סבתא נפלאות ולא מרשם
daddaddc dcdcd ddadadad  daadaddaddaa daddaad dadadcdddaa ddcd

שיעול ללא הפסקה-7 תרופות סבתא נפלאות ולא מרשם

שיעול יכול להיות לא נוח ומפריע להפליא.זה יכול להיות גם סימן לבעיה בריאותית גדולה יותר.אבל במקום לבזבז זמן וכסף על תרופות ללא מרשם או מרשם, מדוע לא לנסות כמה תרופות בטוחות וטבעיות?להלן 7 תרופות סבתא נפלאות ולא מרשם לשיעול ללא הפסקה.

1.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לשיעול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול להרגיע גרון מגורה.כדי להשתמש בו כתרופה, קח אחת לשתי כפיות דבש לפני השינה או בעת הצורך.אתה יכול גם לערבב אותו עם מים חמים ומיץ לימון למשקה מרגיע.

2.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.הוא מכיל ריר, חומר שמטיל ומרגיע את הגרון.כדי להשתמש בו, תלולות אחת לשתי כפיות של שורש מרשמלו במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את המים ושותים אותם בעודם עדיין חמים.

טיפ:

אם אתה משתמש בשורש מרשמלו, אתה יכול להוסיף עשבי תיבול אחרים כמו ג’ינג’ר, שורש ליקריץ וטימין כדי לשפר את יעילותו.

3.מנטה

מנטה הוא עשב פופולרי שיש לו תכונות טבעיות, משכך כאבים ואנטי -פסמודיות.זה עוזר להפחית את השיעול, להרגיע את כאב הגרון ולהקל על העומס בחזה.כדי לנצל את היתרונות שלה, אתה יכול לתלול כפיות עד שתי כפיות של עלי מנטה במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו בזמן שהוא עדיין חם.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי מנטה למפזר או מאדה.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית למגוון בעיות בריאות, כולל שיעול.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של שורש ג’ינג’ר במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו בזמן שהוא עדיין חם.אתה יכול גם להוסיף ג’ינג’ר לאוכל שלך או להכין תה עם דבש.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.יש לו תכונות ציפיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את השיעול.כדי לנצל את היתרונות שלה, אתה יכול לתלול כפית אחת של שורש ליקריץ במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו בזמן שהוא עדיין חם.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי שורש ליקריץ למפזר או לאדה.

6.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא צמח ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.יש לו ריר, חומר שמטיל ומרגיע את הגרון.כדי לנצל את היתרונות שלה, אתה יכול לתלול כפית אחת של אלם חלקלק במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו בזמן שהוא עדיין חם.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי ELM חלקלק למפזר או מאדה.

7.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות.זה עוזר להפחית את השיעול ולהקל על גודש בחזה.כדי לנצל את היתרונות שלה, אתה יכול לתלול כפית כורכום במים חמים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו בזמן שהוא עדיין חם.אתה יכול גם להוסיף כורכום לאוכל שלך או להכין תה עם דבש.

אמנם התרופות הסבתות הללו יכולות לספק הקלה משיעול, אך חשוב לזכור שהם אינם תרופה-כולם.אם הסימפטומים שלך לא משתפרים או מחמירים, חשוב לפנות לרופא.שיעול יכול להיות סימן לבעיה בריאותית חמורה יותר, ולכן חשוב לבדוק את זה.

חלק 2: תרופות טבעיות לשיעול ללא הפסקה

שיעול הוא סימפטום שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון מצבים.אבל אם יש לך שיעול ללא הפסקה, זה יכול להיות סימן למשהו רציני יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.להלן שבעה תרופות סבתא נפלאות ולא מרשם שיכולות לעזור לך לנהל את השיעול ללא הפסקה שלך.

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות הטבעיות הנפוצות ביותר לשיעול ללא הפסקה.זה שימש fאו מאות שנים להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את ייצור הריר.כדי להשתמש בדבש לשיעול ללא הפסקה, הוסף כף אחת לכוס מים חמים ושתה אותו לאט.אתה יכול גם להוסיף כפית דבש לכוס תה צמחים.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בשיעול ללא הפסקה.זה יכול להפחית את הדלקת בגרון, שיכול לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי להשתמש בג’ינג’ר לשיעול ללא הפסקה, נסה להוסיף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני שתוסיף כפית דבש ולשתות אותו לאט.

3.Steam

Steam הוא תרופה יעילה נוספת לשיעול ללא הפסקה.הקיטור החם יכול לעזור לשחרר ריר ולהרגיע את דרכי הנשימה הרגיזות.כדי להשתמש בקיטור לשיעול ללא הפסקה, מלא קערה במים רותחים ועטפו מגבת מעל הראש.נשען מעל הקערה ונושם את הקיטור למשך 10-15 דקות.אתה יכול להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או לבנדר למים לקבלת יתרונות נוספים.

4.גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה אך יעילה לשיעול ללא הפסקה.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת בגרון, שיכולים לעזור להפחית את חומרת השיעול.כדי להשתמש בגרגר מי מלח לשיעול ללא הפסקה, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בשיעול ללא הפסקה.הוא מכיל תרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון ולהפחית את ייצור הריר.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לשיעול ללא הפסקה, נסה להוסיף כפית של השורש המיובש לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני שתוסיף כפית דבש ולשתות אותו לאט.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור בשיעול ללא הפסקה.הוא מכיל תרכובות שיכולות להפחית דלקת בגרון ולהפחית את ייצור הריר.כדי להשתמש בשורש מרשמלו לשיעול ללא הפסקה, נסה להוסיף כפית של השורש המיובש לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני שתוסיף כפית דבש ולשתות אותו לאט.

7.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את חומרת שיעול ללא הפסקה.כדי להשתמש בכורכום לשיעול ללא הפסקה, נסה להוסיף כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם.אתה יכול גם להוסיף קמצוץ של פלפל שחור וכפית דבש לקבלת יתרונות נוספים.

מסקנה

שיעול הוא סימפטום שכיח של מצבים רבים, אך אם זה מתמיד, זה עשוי להיות סימן למשהו רציני יותר.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.דבש, ג’ינג’ר, אדים, גרגרי מי מלח, שורש ליקוריץ, שורש מרשמלו וכורכום הם כולם תרופות יעילות לשיעול ללא הפסקה.אמנם סעדים אלה עשויים לעזור, אך חשוב להתייעץ עם הרופא שלך אם אתה עדיין חווה שיעול ללא הפסקה לאחר שניסיתי את הסעדים האלה.

שאלות נפוצות

מהו שיעול ללא הפסקה?

שיעול ללא הפסקה הוא שיעול מתמשך שלא נעלם.זה יכול להיות סימן למשהו רציני יותר, אז הקפד להתייעץ עם הרופא שלך אם אתה חווה שיעול ללא הפסקה.

מהם כמה תרופות טבעיות לשיעול ללא הפסקה?

דבש, ג’ינג’ר, אדים, גרגרי מי מלח, שורש ליקוריץ, שורש מרשמלו וכורכום הם כולם תרופות טבעיות יעילות לשיעול ללא הפסקה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן