דף הבית » תרופות סבתא » גרון יבש – 14 התרופות של סבתא בריאה ומרפאת
ddaddf ddda  ddaadaddaddaa dadc daddaad ddaddd ddedadaddaa

גרון יבש – 14 התרופות של סבתא בריאה ומרפאת

גרון כואב ויבש – 14 תרופות סבתות בריאות ומרפאות

בעל גרון כואב ויבש יכול להיות חוויה מעצבנת.זה יכול להקשות על הבליעה ואף קשה יותר לדבר.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא שיכולים לעזור להרגיע ולרפא את גרונכם במהירות.

משקאות חמים

אחד התרופות הפופולריות ביותר לגרון כואב או יבש הוא לשתות משקאות חמים.תה חם, מרקים חמים ואפילו מים חמים עם דבש או לימון יכולים לעזור להרגיע ולהקל על כאב כאב גרון.

גרגר עם מי מלח

תרופה נוספת שלעתים קרובות מומלצת היא להכין גרגר מים מלוחים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חצי כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

טיפ:

הוספת כמה טיפות של אקליפטוס או שמן עץ התה למי המלח יכולה לעזור להפחית דלקת ולספק יתרונות ריפוי נוספים.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך נהדרת לעזור להרגיע ולרפא כאב גרון.פשוט מחממים סיר מים על הכיריים עד שהוא מהביל.הניחו מגבת מעל ראשכם ונשענים מעל הסיר, שאפתם את הקיטור.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להרגיע ולרפא כאב גרון.ישנם מגוון תה שיכולים להועיל, כמו קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר ושורש ליקריץ.פשוט תלול את עשבי התיבול במים חמים כמה דקות ושותה את התה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

ג’ינג’ר ודבש

זנגביל ודבש יכולים לשמש שניהם להרגיע ולרפא כאב גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב ג’ינג’ר מגורד טרי עם דבש ולקחת כפית מהתערובת כל כמה שעות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת נוספת לכאבי או בגרון יבש.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר עם התערובת.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

שום

שום הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב את המיץ של ציפורן שום אחד עם דבש ולקחת כפית מהתערובת כל כמה שעות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נהדרת נוספת לכאבי גרון.פשוט תלול כפית שורש ליקריץ במים רותחים למשך מספר דקות ושותה את התה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

פלפל קאיין

קאיין פלפל היא תרופה נהדרת נוספת לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים וגרגר עם התערובת.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של אבקת אלם חלקלקת בכוס מים חמים ומגרגר עם התערובת.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי גרון.פשוט תלול כפית שורש מרשמלו במים רותחים למשך כמה דקות ושותה את התה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

טימין

טימין הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי גרון.פשוט תלול כפית טימין במים רותחים למשך כמה דקות ושותה את התה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

Echinacea

Echinacea הוא עוד תרופה נהדרת לכאבי גרון.פשוט תלול כפית של Echinacea במים רותחים למשך כמה דקות ושותה את התה.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהקל על כאב כאב גרון.

שימוש בכל אחד מהתרופות הללו יכול לעזור להרגיע ולרפא במהירות את הגרון או היבש שלך.עם זאת, אם הסימפטומים שלך נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

חלק 2: תרופות טבעיות שיעזרו להקל על גרון יבש

גרון יבש יכול להיות חוויה כואבת ולא נוחה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.להלן 14 סעדים של סבתא בריאים ומרפאים שעשויים לעזור להרגיע גרון יבש.

1.דבש ולימון

דבש ולימון הם שניים מהמרכיבים הנפוצים ביותר לטיפול בגרון יבש.ערבוב דבש ולימון בכוס מים חמים יכול לעזור להרגיע את כאב הגרון, שכן גם לדבש וגם לימון יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות.דבש הוא גם משווה טבעי, שיכול לעזור לפנות ריר מהגרון.

2.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לגרון יבש.הוא מכיל ריר, חומר המסייע בציפוי הגרון ולהפחתת דלקת.להכנת תה שורש מרשמלו, תלולות 1-2 כפיות של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.מסננים את התה ושותים אותו חם.

3.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה נוספת לגרון יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.ניתן להכין שורש ליקריץ לתה על ידי כפית כפית של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.יש להתאמץ את התה ולצרוך אותו.

4.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון יבש.הוא מכיל ריר, המסייע בציפוי הגרון ולהפחתת הדלקת.ניתן להפוך את Elm החלקלק לתה על ידי תום של 1-2 כפיות של אלם חלקלקות מיובשות בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.יש להתאמץ את התה ולצרוך אותו.

5.מנטה

מנטה הוא עשב שיש לו אפקט קירור ויכול לעזור להפחית דלקת.ניתן להכין אותו לתה על ידי כפית כפית של עלי מנטה מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.יש להתאמץ את התה ולצרוך אותו.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.יש להתאמץ את התה ולצרוך אותו.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לגרון יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת.להכנת תה חומץ תפוחים, מערבבים 1 כפית חומץ תפוחים עם כפית דבש בכוס מים חמים.יש לצרוך את התה חם.

8.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.להכנת תה כורכום, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים.יש לצרוך את התה חם.

9.מרווה

מרווה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.להכנת תה מרווה, תלול 1 כפית מרווה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות.יש להתאמץ את התה ולצרוך אותו.

10.קינמון

קינמון הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.להכנת תה קינמון, מערבבים 1 כפית אבקת קינמון בכוס מים חמים.יש לצרוך את התה חם.

11.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל גרון יבש.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרוג חיידקים.לאמאke a קאיין תה פלפל, מערבבים 1 כפית אבקת פלפל קאיין בכוס מים חמים.יש לצרוך את התה חם.

<h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן