דף הבית » תרופות סבתא » אפטה בגרון – 14 תרופות של סבתא מומלצת וזולה

אפטה בגרון – 14 תרופות של סבתא מומלצת וזולה

אפטה בגרון – 14 תרופות של סבתא מומלצת וזולה
אפטה, המכונה בדרך כלל “כאב גרון”, הוא זיהום בגרון ובשקדים המתרחשים כשיש דלקת בגרון ובסביבה.זה נגרם על ידי זיהומים נגיפיים או חיידקיים ויכול להיות לא נוח וכואב ביותר.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו מסבתות ובני משפחה אחרים שיכולים לעזור להביא הקלה מהכאב ואי הנוחות של אפתה.

1.דבש

דבש הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגיע גרון כואב.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.כדי להשתמש בדבש כתרופה לכאבי גרון, פשוט הוסף כפית דבש לכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

2.גרגר מי מלח

גרגרי מי מלח הם אחד הסעדים העתיקים והיעילים ביותר לגרונות כואבים.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון, ואילו המים החמים מסייעים להפחתת כאב ואי נוחות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש במשך מאות שנים לתכונותיו הרפואיות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.כדי להשתמש בכורכום כדי לטפל בכאבי גרון, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושותה אותו מספר פעמים ביום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר שימש זה מכבר כתרופה לגרון כאב בגלל התכונות האנטי דלקתיות והאנטי-בקטריאליות שלו.כדי להשתמש בג’ינג’ר כדי לטפל בכאבי גרון, ערבבו כפית של ג’ינג’ר מגורד בכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן מיועדות להחליף ייעוץ וטיפול רפואי.עם זאת, הם יכולים לעזור להביא הקלה מהכאב ואי הנוחות של אפתה.אם התסמינים נמשכים, חשוב להתייעץ עם רופא לצורך אבחון וטיפול נאותים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי להרגיע גרון כואב.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה לכאבי גרון, פשוט הוסיפו מיץ של לימון אחד לכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית העשירה בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב ואי הנוחות של כאב גרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה לכאבי גרון, מערבבים כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו מספר פעמים ביום.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי להרגיע גרון כואב.יש לו תכונות אנטי-בקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב ואי הנוחות.כדי להשתמש בשום כתרופה לכאבי גרון, פשוט הוסיפו כמה שיני שום לכוס מים חמים ושתו אותו מספר פעמים ביום.

8.חילבה

חילבה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגיע גרון כואב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב והאי נוחות.כדי להשתמש בחילבה כתרופה לכאבי גרון, פשוט מרתיחים כמה כפיות זרעי חילבה בכוס מים ושותים אותם מספר פעמים ביום.

9.פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגיע גרון כואב.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב והאי נוחות.כדי להשתמש בפלפל קאיין כתרופה לכאבי גרון, פשוט מערבבים כפית של קאיין PEפפר בכוס מים חמים ושותה אותם מספר פעמים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להרגיע גרון כואב.יש לו תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהפחית את הכאב

הסעדים של סבתא לטיפול באפטה בגרון

אפטה בגרון יכולה להיות חוויה כואבת מאוד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא מומלצות וזולות שיכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הכאב.להלן 14 מהתרופות היעילות ביותר:

1.דבש

לדבש יש תכונות טבעיות של חיטוי ואנטיבקטריאלי הטבעיות אשר הופכות אותו ליעיל מאוד בלחימה בזיהומים בגרון.זהו גם אנטי-דלקתי טבעי שיכול להרגיע את הגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף דבש אחת עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

2.מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי וחוטא טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

3.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שהופכות אותו לתרופה יעילה לזיהומים בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מיץ לימון עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

5.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהומי גרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ שום עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ ג’ינג’ר עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להילחם בזיהומים בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת שורש ליקריץ עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי וחומר חיטוי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

11.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.פשוט תלול כפית אחת של תה קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות ואז לגרגר איתו מספר פעמים ביום.

12.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב טיפה אחת של שמן אקליפטוס עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

13.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמת על ידי אפטה בגרון.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של מיץ אלוורה עם כוס מים חמים וגרגר איתו מספר פעמים ביום.

14.זרעי חילבה

זרעי חילבההם חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הנגרמים על ידי אפטה בגרון.פשוט מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה עם כוס מים חמים ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן