דף הבית » תרופות סבתא » פצעי אפטה – 15 תרופות של סבתא מצוינת וטבעית
dadadad ddadd  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa ddddad

פצעי אפטה – 15 תרופות של סבתא מצוינת וטבעית

כוחות הריפוי של הסעדים של סבתא לפצעי אפטה
פצעי אפטה יכולים להיות כואבים ומביכים, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ולקדם ריפוי.סבתות משתמשות בסעדים אלה במשך דורות, ועכשיו גם אתה יכול.בואו נסתכל על כמה מהתרופות הטבעיות הטובות ביותר עבור פצעי אפטה וכיצד להשתמש בהם.

H2 – תרופות ביתיות לאפטה
ניתן לטפל בפצעי אפטה במגוון תרופות ביתיות.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר שמשמשות סבתות בכל העולם:

  • אלוורה – אלוורה הוא חיטוי טבעי ומשמש במשך מאות שנים לטיפול בפצעים וזיהומים.כדי להשתמש בו, פשוט החל ג’ל אלוורה טרי על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • דבש-דבש הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.ניתן ליישם אותו ישירות על הפצע כדי לסייע בהפחתת אדמומיות ונפיחות.
  • שום – שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.פשוט מרסקים כמה שיני שום ומורחים את העזה על הפצע.
  • שמן עץ התה-שמן עץ התה הוא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות שמן עץ התה עם מים ומרחי על האזור הפגוע מספר פעמים ביום.
  • שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על לחות הפצע ולקדם ריפוי.פשוט מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • מיץ לימון – מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות.פשוט מרחו כמה טיפות מיץ לימון על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • חומץ תפוחים – חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ומעורב שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.פשוט מערבבים כמה טיפות של חומץ תפוחים עם מים ומרחים על האזור המושפע מספר פעמים ביום.

H2 – תרופות צמחי מרפא לאפטה

תרופות צמחי מרפא יעילות גם לטיפול בפצעי אפטה.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר של צמחי מרפא המשמשים את הסבתות בכל העולם:

  • קלנדולה – קלנדולה הוא עשב חזק שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות פרחי קלנדולה במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.
  • קמומיל – קמומיל הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות פרחי קמומיל במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • Echinacea – Echinacea הוא עשב חזק שיכול לעזור להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות של שורש Echinacea במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.
  • Goldenseal – Goldenseal הוא עשב חזק שיכול לעזור להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות שורש זהב במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • לבנדר – לבנדר הוא עשב מרגיע שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות פרחי לבנדר במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.
  • מנטה – מנטה הוא עשב קירור שיכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות עלי נענע במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור הפגוע מספר פעמים ביום.
  • רוזמרין – רוזמרי הוא עשב רב עוצמה שיכול לעזור להילחם בזיהום ולקדם ריפוי.פשוט תלול כמה כפות עלי רוזמרין במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור הנגוע מספר פעמים ביום.

H3 – טיפ: הכינו תרופה צמחי מרפא משלכם

אם אין לך אף אחד מעשבי התיבול המפורטים לעיל, אתה יכול בקלות להכין תרופה צמחית משלך.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים מכל אחד מעשבי התיבול המפורטים לעיל עם WATER, מרחי את התערובת על האזור המושפע ומכסים בתחבושת.זה יעזור לשמור על לחות הפצע ולקדם ריפוי.

חלק 2: הסעדים של סבתא טבעית לפצעי אפטה

שימוש בתרופות טבעיות לטיפול בפצעי אפטה הוא אפשרות פופולרית.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים לטיפול במחלות שונות, ופצעי אפטה אינם יוצאים מהכלל.להלן 15 תרופות טבעיות שסבתות מצאו כמועילות בטיפול בפצעי אפטה.

1.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ומשמש לטיפול בפצעים במשך שנים רבות.החלת דבש על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.זה יכול גם לעזור במניעת זיהום ולהפחתת כאבים.

2.שום

שום מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ונטריות חזקות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים.החלת ציפורן שום כתוש ישירות על האזור הפגוע יכולה לעזור להאיץ את הריפוי ולהפחית את הכאב.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת תערובת של חומץ תפוחים ומים על האזור יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

4.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע יכולה לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.

5.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת כמה טיפות של לוז מכשפה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטיבקטריאלי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת שכבה דקה של שמן קוקוס לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת כמה טיפות שמן עץ התה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

8.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת משחה העשויה מאבקת כורכום ומים לאזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת משחה העשויה מאבקת שורש ליקריץ ומים לאזור הפגוע יכולה לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

10.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא נוגד חומצה טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת שכבה דקה של חלב מגנזיה על האזור הפגוע יכולה לעזור לנטרל את החומצה בפה ולהפחית את הדלקת.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד חומצה טבעית וניתן להשתמש בה לטיפול בפצעי אפטא.החלת משחה העשויה מסודה לשתייה ומים לאזור הפגוע יכולה לעזור לנטרל את החומצה בפה ולהפחית את הדלקת.

12.מי מלח

מי מלח הם חיטוי טבעי וניתן להשתמש בהם לטיפול בפצעי אפטה.גרגר עם תערובת של מלח ומים יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

13.קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת משחה העשויה מתה קמומיל לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

14.Goldenseal

Goldenseal הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת משחה העשויה מאבקת שורש זהב ומים לאזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

15.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעי אפטה.החלת כמה טיפות מיץ לימון על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את הריפוי.

מסקנה

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בפצעי אפטה במשך מאות שנים.תרופות אלה יכולות לעזור להפחיתדלקת, מהירות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן