דף הבית » תרופות סבתא » שיעול אלרגי – 16 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומטבח
daddaddc ddcdadd  daadaddaddaa dadc daddaad ddedadddcddaa d

שיעול אלרגי – 16 תרופות של סבתא המקובלות ברחבי העולם ומטבח

שיעול הוא אחד התסמינים השכיחים ביותר של אלרגיות, וזה יכול להיות לא נוח ומפריע.אבל יש חדשות טובות – רבים מהתרופות לשיעול אלרגי קיימים כבר דורות, והם עדיין יעילים באותה מידה כיום.להלן 16 תרופות שנבדקו על ידי סבתא, שאושרו על סבתא, לשיעול אלרגי המתקבלים ברחבי העולם ומהמטבח.

תה לימון ודבש

תרופה קלאסית לשיעול היא כוס תה לימון ודבש חם.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות, ומיץ הלימון יכול לעזור להרגיע גרון מגורה.להכנת התה, מערבבים כפית דבש עם מיץ של חצי לימון בכוס מים חמים.הוסף קמצוץ קינמון או ג’ינג’ר לטעם וכדי להגביר את תכונות הריפוי של התה.

תה צמחי מרפא H2

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה, ג’ינג’ר ושורש ליקוריץ יכולים גם לעזור להרגיע גרון מגורה.הכינו כוס תה צמחים על ידי הוספת כפית העשב לבחירתכם לכוס מים חמים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.אם אינך אוהב את טעם התה, אתה יכול להוסיף כפית דבש או מיץ לימון לטעם נוסף.

שאיפת קיטור H2

שאיפת קיטור היא תרופה פשוטה אך יעילה לשיעול.מלאו קערה במים חמים והוסיפו כמה טיפות אקליפטוס או שמן אתרי מנטה.מעטפים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה, דואגים לא לתת למים לגעת בעורכם.שאפו את הקיטור למשך 10 דקות, חזרו על התהליך פעמיים עד שלוש ביום.

שורש מרשמלו H2

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול וגרון כואב.זה עובד על ידי ציפוי הגרון והפחתת גירוי.להכנת תה שורש מרשמלו, הוסף שתי כפיות שורש מרשמלו מיובש לכוס מים רותחים.תן לזה תלול למשך 10 דקות לפני מתאמץ ושתייה.

חומץ תפוחים H2 ודבש

חומץ תפוחים ודבש הוא תרופה קלאסית נוספת לשיעול.לחומץ יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות, ואילו הדבש יכול להרגיע גרון מגורה.כדי להכין את התרופה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים וכפית דבש אחת בכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גרגר מי מלח H2

גרגרי מי מלח הם אחד התרופות העתיקות והיעילות ביותר לשיעול.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולפרק ריר, ואילו המים החמים מרגיעים גרון מגורה.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר למשך 30 שניות ואז ירק אותו.חזור על התהליך שלוש פעמים ביום.

מיץ בצל H2

מיץ בצל הוא תרופה יעילה להפליא לשיעול.המיץ מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להרגיע גרון מגורה.כדי להכין את התרופה, מערבבים בצל קלוף וסננו את המיץ לכוס.שתו את המיץ פעמיים עד שלוש ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 חזרת

חזרת היא תרופה מיושנת לשיעול ששימש במשך דורות.השורש מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון מגורה.כדי להכין תרופה של חזרת, מערבבים שתי כפות שורש חזרת מגורד עם כפית דבש וכפית מיץ לימון.אכלו את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

שמן חרדל H2

שמן חרדל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שיעול.השמן מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון מגורה.כדי להכין תרופת שמן חרדל, מערבבים כף שמן חרדל עם כפית דבש.לבלוע את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2 שום

שום הוא תרופה נוספת שנבדקה בזמן לשיעול.העשב מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון מגורה.להכנת תרופה שום, מערבבים שתי שיני CHהתנגד לשום עם כפית דבש.לבלוע את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

שורש ליקוריץ H2

שורש ליקוריץ הוא תרופה עתיקה לשיעול.השורש מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע גרון מגורה.כדי ליצור תרופת שורש ליקריץ, ערבבו שתי כפות אבקת שורש ליקוריץ עם כפית דבש.לבלוע את התערובת פעמיים או שלוש ביום.

H2 ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשיעול.ה

התרופות החשובות לשיעול אלרגי

למרות שישנם טיפולים רבים לשיעול אלרגי, חלק מהתרופות היעילות ביותר מגיעות מהמטבח והועברו במשך דורות.להלן 16 תרופות שאושרו על סבתא המקובלות ברחבי העולם לטיפול והקלה של שיעול אלרגי:

1.דבש

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לשיעול אלרגי.ההערכה היא כי היא משמשת כאנטי דלקתית וכמציפה טבעי, ועוזרת לשחרר ריר ולהפחית את השיעול.ניתן לקחת דבש בכוחות עצמו או לערבב עם מים חמים ומיץ לימון למשקה מרגיע.

2.שום

שום משמש זה מכבר כתרופה טבעית לגרונות וכאבות כואבים.על פי ההערכה, היא מכילה אנטיביוטיקה שיכולה לעזור להילחם בזיהומים ולהפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.אתה יכול לצרוך שום גולמי, להוסיף אותו לבישול שלך, או להכין תה שום על ידי הרתחת שתי ציפורן בכוס מים.

3.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות וביכולתו להפחית את ייצור הריר.זה יכול גם לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהקטין את חומרת השיעול.אתה יכול לצרוך אותו בצורת תה, להוסיף אותו לבישול שלך, או להכין סירופ על ידי הרתחת חתיכת ג’ינג’ר במים עד שהוא מופחת בחצי.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת חזק שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי ולהרגיע את כאב הגרון.אתה יכול להוסיף אותו לבישול שלך או להכין תה על ידי הרתחת כפית כורכום אחת בכוס מים למשך חמש דקות.

5.חומץ תפוחים

על פי ההערכה, חומץ סיידר תפוחים מסייע בהפחתת דלקת וייצור ריר, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.אתה יכול לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כף דבש אחת וכוס מים חמים למשקה מרגיע.

6.פלפל קאיין

על פי ההערכה, פלפל קאיין הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.אתה יכול לערבב כפית אחת של פלפל קאיין עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים למשקה מרגיע.

7.מיץ לימון

על פי ההערכה, מיץ לימון מסייע בהפחתת הדלקת וייצור הריר, שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.אתה יכול לערבב כף אחת של מיץ לימון עם כף דבש אחת וכוס מים חמים למשקה מרגיע.

8.שורש מרשמלו

על פי ההערכה, שורש מרשמלו מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים למשך 10 דקות.

9.גרגר מי מלח

על פי ההערכה, גרגר עם מי מלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.אתה יכול להכין גרגר מים מלח על ידי ערבוב כפית מלח אחת בכוס מים חמים.

10.שמן אקליפטוס

על פי ההערכה, שמן אקליפטוס מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר, שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.ניתן להוסיף כמה טיפות של שמן אקליפטוס לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור.

11.שמן מנטה

על פי ההערכה, שמן מנטה מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר, שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.ניתן להוסיף כמה טיפות שמן מנטה לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור.

12.שורש ליקוריץ

על פי ההערכה, שורש ליקוריץ מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים למשך 10דקות.

13.שמן ציפורן

על פי ההערכה, שמן ציפורן מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר, שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.ניתן להוסיף כמה טיפות שמן ציפורן לקערת מים חמים ולשאוף את הקיטור.

14.טימין

על פי ההערכה, טימין מסייע בהפחתת הדלקת ולשחרר ריר, שיכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול אלרגי.אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת שתי כפיות טימין בכוס מים למשך 10 דקות.

15

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן