דף הבית » תרופות סבתא » כאב גרון – 14 תרופות של סבתא מהמטבח והפופולרי

כאב גרון – 14 תרופות של סבתא מהמטבח והפופולרי

תרופות לכאבי גרון מהמטבח של סבתא

כולנו יודעים את התחושה של כאב גרון.זו חוויה לא נוחה ולעיתים כואבת.אבל זה לא חייב להיות.סבתא ידעה כמה תרופות לכאבי גרון שיכולים לעזור להקל על הסימפטומים ולגרום לך להרגיש טוב יותר.להלן 14 מהתרופות הידועות ביותר שלה, פופולריות בקרב דורות של משפחות.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם משקאות חמים

אחת התרופות הפופולריות ביותר לגרון היא לשתות משקאות חמים כמו תה צמחים, מים חמים עם דבש או מי לימון חמים עם דבש.משקאות חמים אלה עוזרים לציפוי ולהרגיע את הגרון.בנוסף, לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם גרגול

גרגר עם מי מלח חמים הוא תרופה יעילה נוספת לכאבי גרון.המלח עוזר להפחית נפיחות ודלקת, ואילו המים החמים עוזרים להרגיע את הגרון.כדי להכין את הגרגר, מערבבים 1/2 כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר למשך 30 שניות.

H3 – טיפ מועיל

כשאתה גרגר, הקפד להטות את הראש לאחור ולשטוף את הפיתרון סביב גרונך והפה שלך.עשה זאת במשך 30 שניות ואז ירק את הפיתרון.

H2 – טיפול בכאבי בגרון בקיטור

Steam היא דרך נהדרת לעזור להקל על כאבי גרון כואבים.אתה יכול להשתמש במגזר אדים או שאתה יכול להכין אוהל קיטור משלך.לשם כך, פשוט מלאו קערה גדולה במים רותחים והניחו מגבת מעל הראש.נשען מעל הקערה ושאף את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.הקיטור יעזור לשחרר ריר ולהפחית את הדלקת.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה כדי לעזור להרגיע את כאב הגרון.לשם כך, פשוט להשרות בד כותנה במים חמים ואז מרחו על האזור של הגרון והחזה.זה יעזור להפחית את הכאב והדלקת.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם תרופות צמחי מרפא

ניתן להשתמש בתרופות צמחיות כמו ג’ינג’ר, כורכום, שורש ליקריץ ושורש מרשמלו כדי לעזור להקל על כאבי גרון.עשבי תיבול אלה בעלי תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כאבי הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם שמנים אתרים

ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו מנטה, אקליפטוס ולבנדר כדי לסייע בהפחתת כאבי גרון.כדי להשתמש בהם, פשוט הוסף כמה טיפות שמן אתרים לקערת מים חמים מהבילים.הניחו מגבת מעל הראש ושאפו את הקיטור למשך 5 עד 10 דקות.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להרגיע ולהפחית כאבי גרון כואבים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת אלם חלקלקים עם כוס 1 מים חמים ומערבבים עד שהיא יוצרת משחה.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם דבש גולמי

דבש גולמי הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כאבי הגרון.כדי להשתמש בו כתרופה, מערבבים כפית דבש גולמי עם כוס מים חמים וגרגר איתו למשך 30 שניות.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם שום

שום הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את כאבי הגרון הכואבים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית מיץ שום עם כוס מים חמים וגרגר איתו למשך 30 שניות.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחתת כאבי גרון כואבים.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית מיץ לימון טרי עם כוס מים חמים ומגרגר איתו למשך 30 שניות.

H2 – טיפול בכאבי גרון עם טיפות שיעול

טיפות שיעול הן תרופה פופולרית לכאבי גרון כואבים.הם עוזרים להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.הקפד לקרוא את התווית כדי לוודא כי טיפות השיעול אינן מכילות מרכיבים העלולים לגרום לגירוי נוסף.

H2 – טיפול בכאבי גרון במי מלח

מי מלח הם תמצית פופולריתy לכאבי גרון כואבים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו למשך 30 שניות.המלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הגרון.

תרופות לגרון כואב לבית ובדרך

בין אם יש לך גרון כואב ומציק או שאתה צריך למנוע אחד כזה, אתה יכול למצוא תרופות טבעיות במטבח שלך ולעיתים, בדרכים.להלן 14 תרופות של סבתא שיעזרו להרגיע את כאב הגרון ולקבל את ההקלה הדרושה לך.

דבש ולימון

אחד התרופות הפופולריות ביותר להרגיע את כאב הגרון הוא דבש ולימון.השילוב של שני המרכיבים הטבעיים יסייע במצפה ולהרגיע את הגרון, ואילו הלימון מספק מנה של ויטמין C. תוכלו לערבב את השניים יחד ולשתות אותו כתה או להוסיף אותו למים חמים וגרגר.

מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה פופולרית לכאבי גרון.תרופה זו מסייעת להפחתת דלקת ולשטוף חומרים מגרים מהגרון.להכנת מי המלח מערבבים 1 כפית מלח עם 1 כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

שום

שום מכיל תכונות טבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בשום, קוצצים כמה שיני ציפורן ומערבבים אותו עם כפית דבש.אכלו את התערובת פעמיים ביום למשך מספר ימים כדי להקל על הסימפטומים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בג’ינג’ר, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת כמה חתיכות ג’ינג’ר במים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

פלפל קאיין

פלפל קאיין מכיל תכונות אנטיבקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בפלפל קאיין, מערבבים 1 כפית פלפל קאיין עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.

שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא משווה טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בשורש מרשמלו, תוכלו להכין תה על ידי תלול כפית של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

THYME

טימין מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בטימין, אתה יכול להכין תה על ידי רתיחת כפית טימין בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

ציפורן

ציפורן מכיל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי-דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בציפורן, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת כמה ציפורן בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

PEPPERMINT

מנטה מכילה תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש במנטה, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת כמה עלים בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

כורכום

הכורכום מכיל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש בכורכום, אתה יכול להכין תה על ידי רתיחת כפית כורכום בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

ליקריץ

ליקריץ מכיל תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון.כדי להשתמש בשושן, אתה יכול להכין תה על ידי הרתחת כפית שורש ליקריץ בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

Echinacea

Echinacea הוא עשב טבעי המכיל אנטיבקטריאלי ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת בגרון.כדי להשתמש ב- Echinacea, תוכלו להכין תה על ידי הרתחת כפית של Echinacea בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש למשקה מרגיע.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן