דף הבית » תרופות סבתא » שיעול ילדים – 5 תרופות סבתות מועילות ומיוחדות
daddaddc ddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa deddaddcddaa dded

שיעול ילדים – 5 תרופות סבתות מועילות ומיוחדות

צליל השיעול של הילד יכול להיות צליל מלחיץ עבור הורה.שיעול יכול להיות סימן לבעיה חמורה יותר, או סתם הצטננות קלה.כך או כך, לעתים קרובות סבים וסבתות מציעים תרופות מועילות שיכולות להקל על אי הנוחות של הילד.להלן חמש תרופות סבתות מועילות ומיוחדות לשיעול ילדים שעשויים לעזור לספק הקלה.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי להקל על הסימפטומים של שיעול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות וגם אנטי-מיקרוביאליות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת של כאב גרון.ניתן להוסיף דבש כמעט לכל משקה או אוכל שיעזרו להרגיע את הגרון.ניתן לקחת אותו ישירות מהכף.לילדים מתחת לגיל אחד אין לתת דבש.

לימון

לימון הוא תרופה נהדרת לסייע בהפחתת שיעול.הוא עשיר בוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.ניתן להוסיף לימון למים חמים או תה ודבש להכנת משקה מרגיע.ניתן לשלב אותו גם עם מרכיבים אחרים כמו ג’ינג’ר ודבש לייצור סירופ שניתן לקחת ישירות או להוסיף למשקה.

טיפ:

לילדים צעירים עדיף לדלל את מיץ הלימון במים כדי למנוע ממנו להרגיז את הגרון.

Steam

Steam הוא אחד התרופות היעילות ביותר להקלה על שיעול.שאיפת קיטור עוזרת לשחרר את הריר בגרון ובדרכי הנשימה, מה שמקל על השיע שלו.זה יכול לעזור להפחית את חומרת השיעול ולהקל על הנשימה.ניתן לשאוף קיטור על ידי הנחת מגבת מעל הראש תוך שאיפת האדים מסיר מים רותחים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת ששימשה במשך מאות שנים כדי לעזור בשיעול.יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בגרון ובדרכי הנשימה.ניתן להוסיף ג’ינג’ר למים חמים או תה ודבש להכנת משקה מרגיע.ניתן לשלב אותו גם עם מרכיבים אחרים כמו לימון ודבש להכנת סירופ שניתן לקחת ישירות או להוסיף למשקה.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פשוטה שיכולה לעזור להפחית את חומרת השיעול.המלח עוזר לצייר את הריר מהגרון ולהפחית את הדלקת.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חמש הסעדים של סבתא המיוחדים הללו לשיעול ילדים יכולים לעזור לספק הקלה ולהקל על הסימפטומים.כל התרופות הללו טבעיות וניתן להשתמש בהן בבטחה.עם זאת, אם השיעול נמשך יותר משבוע או אם הוא מלווה בתסמינים אחרים כמו חום, עדיף להתייעץ עם רופא.

טיפול בשיעול עם התרופות של סבתא

שיעול, במיוחד אצל ילדים, יכול להוות מקור מצוקה עבור כל המשפחה.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להרגיע ולהתייחס לשיעול באופן טבעי.להלן חמש תרופות פשוטות ומיוחדות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור לילדכם לקבל הקלה.

ג’ינג’ר ודבש

אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר לעזור לטפל בשיעול היא להכין תה עם ג’ינג’ר ודבש.לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי בגרון.דבש הוא מדכא שיעול טבעי ויכול גם לעזור להרגיע את הגרון.כדי להכין את התה, חלב כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך עשר דקות, מסננים ומוסיפים כף דבש.תן לתה להתקרר מעט לפני שהוא נותן אותו לילדך.

שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא שיטה יעילה נוספת לטיפול בשיעול.מרתיחים סיר מים, שופכים אותו לקערה גדולה ומוסיפים כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס, מנטה או לבנדר.שים מגבת מעל הקערה והילדך נשען מעליו בעיניים עצומות, נושמות איטיות ועמוקות.הקיטור יעזור לשחרר ריר ולהרגיע את דרכי הנשימה.

סירופ שום ובצל

שום ואוניוN הם שני חומרים אנטיבקטריאליים חזקים שיכולים לעזור במאבק בזיהומים הגורמים לשיעול.כדי להכין סירופ, טחון דק שן שום ובצל גדול.מוסיפים את התערובת לסיר עם כוס דבש וכוס מים.מבשלים במשך 30 דקות, תוך ערבוב מתמיד, עד שהתערובת סמיכה וסירופית.תן לזה להתקרר ולתת לילדך כף אחת מהסירופ שלוש פעמים ביום.

גרגר מים מלוחים

גרגר מי מלח הוא דרך מצוינת לעזור בטיפול בשיעול יבש ומרוגל.כדי להכין את הגרגר, ממיסים כפית מלח בכוס מים חמים ולגרום לילדכם ללגום ולגבש אותו בפה במשך 30 שניות.לירוק אותו ולחזור כמה פעמים ביום.מי המלח יעזרו להפחית את הדלקת ולשחרר ריר.

תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, ליקריץ או שורש מרשמלו יכולים לעזור להרגיע גרון מגורה ולהפחית את השיעול.כדי להכין את התה, חבל כפית העשב בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ומסננים.תן לזה להתקרר מעט לפני שתעביר אותו לילדך.

חמש תרופות אלה הן דרכים פשוטות, טבעיות ויעילות לסייע בטיפול בשיעול אצל ילדים.הם יכולים לעזור להפחית דלקת, לשחרר ריר ולהרגיע את הגרון, מה שיכול לעזור להקל על תסמיני שיעול.

שאלות נפוצות:

מה היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא?

הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת להתייחס לשיעול באופן טבעי.הם פשוטים, יעילים ויכולים לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.הם גם נקיים מכימיקלים או תרופות קשות, מה שהופך אותם לבטוחים לילדים.

האם תרופות אלה בטוחות לילדים?

כן, הסעדים הללו בטוחים לילדים.עם זאת, חשוב לעקוב אחר ההוראות לכל תרופה ולוודא שהתה או הסירופ לא חמים מדי לפני שהם נותנים אותו לילדך.חשוב גם להימנע ממתן דבש לילדים מתחת לגיל אחד.

לסיכום, שיעול אצל ילדים יכול להוות מקור מצוקה עבור כל המשפחה.הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להרגיע ולהתייחס לשיעול באופן טבעי.החל מתה זנגביל ודבש לסירופ שום וסירופ בצל ועד שאיפת קיטור ותה צמחים, ישנם הרבה תרופות פשוטות ומיוחדות המועברות מסבתות שיכולות לעזור לילדכם לקבל הקלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן