דף הבית » תרופות סבתא » שיעול יבש בלילה – 4 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה

שיעול יבש בלילה – 4 תרופות של סבתא פופולרית ובריאה

שיעול בלילה יכול להיות מטרד אמיתי.זה יכול לשבש את השינה שלך ולמנוע ממך להשיג את השאר שאתה צריך.אבל אמנם תרופות ללא מרשם יכולות לעזור, אך ישנם גם כמה תרופות טבעיות שסבתא שלך אולי השתמשה כדי להקל על השיעול שלה.במאמר זה נסתכל על ארבעה מהתרופות הפופולריות והסבתות הפופולריות והבריאות ביותר לשיעול יבש בלילה.

כיצד לטפל בשיעול יבש בלילה

שיעול יבש בלילה יכול להיות מטרד מעצבן.אמנם תרופות ללא מרשם עשויות לעזור, אך יש גם כמה תרופות טבעיות שייתכן שסבתא שלך השתמשה כדי לעזור להרגיע את שיעוליה.בואו נסתכל על ארבעה מהתרופות הפופולריות והסבתות הפופולריות והבריאות ביותר לשיעול יבש בלילה.

תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע שיעול יבש בלילה.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים טבעיים אנטי דלקתיים ומצפויים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לשיעול יבש.כמה מעשבי התיבול הטובים ביותר להקלה על שיעול יבש בלילה כוללים טימין, שורש ליקוריץ ושורש מרשמלו.פשוט תלול אחד או יותר מעשבי התיבול האלה במים חמים למשך 15 דקות, מסננים ואז שותים את התה לפני השינה.

דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית נוספת לשיעול יבש בלילה.דבש הוא בעל צופה טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי בגרונך.לימון יש גם תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית דבש אחת וכפית אחת של מיץ לימון סחוט טרי בכוס מים חמים ושותה אותו לפני השינה.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הוא תרופה טבעית נוספת לשיעול יבש בלילה.ג’ינג’ר הוא בעל צורה טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את הגירוי בגרון.דבש הוא בעל צופה טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית דבש אחת בכוס מים חמים ושותה אותו לפני השינה.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פופולרית לשיעול יבש בלילה.למלח יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי בגרון.כדי להכין תרופה זו, פשוט מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים וגרגרו את הפיתרון למשך 30 שניות לפני יריקה אותו.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי הסעדים הללו אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.אם השיעול שלך מתמיד או מחמיר, חשוב לפנות לטיפול רפואי.בנוסף, אם אתה בהריון, עדיף להימנע משימוש בתרופות אלה מכיוון שהם עשויים לא להיות בטוחים עבורך או לתינוקך.

על ידי שימוש בארבע התרופות של סבתא הפופולרית והבריאה הללו לשיעול יבש בלילה, אתה יכול לקבל את השינה הנמוכה שאתה צריך בלי להסתמך על תרופות ללא מרשם.אז נסה את הסעדים האלה ולראות אם הם יכולים לעזור לך להשיג מנוחה של לילה טוב.

התרופה של סבתא מספר 1: מותק וג’ינג’ר

דבש וג’ינג’ר הם מרכיבים טבעיים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון שהופכים אותם לתרופה נהדרת לשיעול יבש.השילוב של שני המרכיבים עוזר להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי הנגרם כתוצאה מהשיעול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש אחת עם כמה טיפות של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים עד שלוש ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.

התרופה של סבתא מס ‘2: שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא תרופה עתיקה שמשמשת כיום כדרך יעילה להפחתת הסימפטומים של שיעול יבש.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו קערה במים חמים והוסיפו לה כמה טיפות של שמן אקליפטוס.מניחים מגבת מעל הראש ואת הקערה ושאיפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.זה יעזור לפנות את דרכי הנשימה ולהפחית את הגירוי בגרון.

התרופה של סבתא מספר 3: חלב חם עם TUrmeric

חלב חם עם כורכום הוא תרופה נוספת שיכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה לפני השינה.תרופה זו עוזרת להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי שנגרם על ידי השיעול.

התרופה של סבתא מס ‘4: גרגר מים מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה יעילה לשיעול יבש מכיוון שהוא מסייע להפחתת דלקת וגירוי בגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד שהוא מתמוסס.גרגר עם תערובת זו למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.חזור על זה פעמיים עד שלוש פעמים ביום כדי להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.

מסקנה

שיעול יבש בלילה יכול להיות מאוד לא נוח ומפריע לישון.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים והן עדיין יעילות כיום.דבש וג’ינג’ר, שאיפת אדים, חלב חם עם כורכום ומגרג מי מלח הם כולם תרופות נהדרות לשיעול יבש.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הטובה ביותר לשיעול יבש?

ת: התרופות הטובות ביותר לשיעול יבש הם דבש וג’ינג’ר, שאיפת קיטור, חלב חם עם כורכום ומגרגל מי מלח.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הגירוי הנגרם על ידי השיעול.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים או מחמירים.

לסיכום, שיעול יבש יכול להיות סימפטום לא נוח ומפריע.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של שיעול יבש.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים והן עדיין יעילות כיום.דבש וג’ינג’ר, שאיפת אדים, חלב חם עם כורכום ומגרג מי מלח הם כולם תרופות נהדרות לשיעול יבש.עם זאת, חשוב לדבר עם רופא אם התסמינים נמשכים או מחמירים.הבנה שיעול יבש בלילה יכולה לעזור לספק הקלה ולאפשר שינה רגועה יותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן